Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    invite me dan ok ??
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Prima:thumbs:
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Is dat echt zo'n chill wapen? Hoe is hij voor veraf?
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    voor veraf is hij wel oke. Voor dichtbij een ramp en op middellange afstand kan je ook beter een ander wapen kiezen... Hij is niet zo chill. Je kan beter bij M16/M4 blijven.
    En ohja: mijn xbox is op de weg terug, dus kan dan weer vollebak COD 4 spelen :D
     
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Nou dat was leuk zeg. MET ZN ALLEN.

    *whatever handje*
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Je zegt het imo precies verkeerd om. Veraf is hij juist slecht (ook met Acog). Omdat dit wapen een best lage damage geeft (ook met stopping power). Dit wapen is echt zwaar goed op middelmatige afstanden. Het fijne vind ik dat hij maar een schot kan schieten, maar je kan zo snel als je wilt schieten. Vooral in Broadcast is hij echt geweldig. Je ziet iemand tok tok tok tok dood. Je hebt hem wel snel neer. Maar met lange afstanden is hij echt slecht. Je raakt hem wel maar met een keer raken gaat hij echt niet dood. Van dichtbij kan je ook best goed winnen. Maar je moet wel een beetje skills hebben met dit wapen.

    Net weer eens de M16 voor de dag gehaald (gebruik ik niet zoveel meer). Hoosie, Streetwise en jezuschris waren er ook. 43-4 als score gehaalt echt te easy. Had ook in bijna elk potje die ik net speelde 3/4 helicopters. Maar dat heb ik laatste tijd sowieso vaak.

    Idols op Cod 4 is de bom... eerst met Marieke de boel kapot gezongen toen net met JezusChris... :)
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja ik had wel mooie noten aangeslagen daar :cool: Vooral 'Doe Maar' was een goeie hit.

    Shipment was wel erg op het laatst. Blijft een goud level.
     
  8. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    G3 vind ik ook een top wapen!
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren wat gemist dus :mad:. YMCA! Lalalalala
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben dus net te vroeg weggegaan als ik het zo eens hoor:mad:
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    G3 vind ik ook wel goed. Ik gebruik het ism met een silencer. Van dichtbij is hij dan ook goed. Je moet dan gewoon uit de heup schieten, omdat hij toch weinig recoil heeft, met silencer nog minder. Desnoods gebruik je ook steady aim erbij. Dan is hij helemaal dodelijk van dichtbij. Dit is ook een goeie manier op je headshots voor dit wapen binnen te halen.
    Van ver doet hij het ook aardig goed hoor. Vooral bij stilstaande/verschuilende tegenstanders. Ze hoeven maar een klein beetje van achter de muur uit te steken en je hebt ze. Het enige met die wapen is dat je wel een vast hand moet hebben. Je moet gelijk goed richten anders ben je te laat, maar als je vaak met dit wapens speelt leer je het vanzelf.
     
  12. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    idd aan het begin is die G3 echt klote om mee te schieten, maar na een tijdje went het wel. Je moet ook goed mikken en gelijk raakschieten anders wordt je echt gekild
     
  13. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind de AK47 wel chill, maar heb nog maar weinig wapen unlocked tot nu toe
     
  14. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot dat je met de m16 om leert gaan :thumbs: dan heeft die AK geen betekenis meer voor je \o/
     
  15. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0

    True, headshots for life!
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geld ook voor de M16.. Ben nog steeds op zoek naar een wapen waar ik mee om kan gaan, want met die M16 raak ik soms alles behalve de tegenstander |:-
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik dnek dat de mp5 of m4 goed zijn om mee te beginnen. Allebei weinig recoil
     
  18. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    recoil is altijd makkelijk te handelen, gewoon niet volgas pompen..
     
  19. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ook met full automatic weapens burst ik altijd. Als ik fire ingedrukt hou dan sta ik 2 tellen later achterstevoren :9
     
  20. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    dat valt denk nog wel iets mee, maar het beste wapen vindt ik nog altijd de m16a4
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina