[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Nope niet gratis, zitten bij die Map Pack.

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Yup, voor iets van 800 ms points of een half jaartje wachten en dan worden ze gratis.

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die filters aanzetten met Forge? Dus dat als je de map gaat spelen, de kleuren anders zijn? Lijkt me wel droog:)

4. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0

Klopt, het zijn een soort objecten die je kan plaatsen. Hieronder een aantal voorbeelden :)

Normaal:

Gloomy:

Juicy:

Old Timey:

Pen&Ink:

Nova:

Colorblind:

Bron: Bungie.net

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dit deel zit ook al weer aan de 1000 posts dus als iemand een nieuw deel wil aanmaken is dit ok. Deze startpost is al weer wat ouder dus een recentere startpost (nieuwe screens/info/maps etc.) zou wel tof zijn :)

Ik vind trouwens dat ze die effecten beter helemaal aan theater hadden kunnen toevoegen dus buiten forge om. Waarschijnlijk wacht ik weer een paar maanden voordat ik de nieuwe maps aan schaf. Alleen ogen deze wel een stuk beter dan de vorige maps dus misschien dat deze keer een uitzondering wordt gemaakt :)

6. Shizzel

Shizzel Guest

Wie heeft er vanavond zin in wat Grifball?
    Heb zelf de map ervoor niet, maar als het die ene is die bij Bungie's Favorites staat, kan ik hem wel downloaden.
    Ben zelf vanaf half 9 wel online, als iemand anders kan hosten zou het goed kunnen werken.

7. Bube

Bube Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, weet niet waar ik deze vraag precies zou moeten stellen maar oke:

Mijn probleem met Halo begon in Januari toen ik op een geveen moment bepaalde mappen niet meer kon spelen
    - Snowbound
    -Narrow
    -Last Resort
    Ik dacht toen dat het aan de CD zelf lag omdat er nogal wat krassen op zaten.
    Dus een nieuwe gekocht in Februari en heel voorzichtig mee geweest.
    Nu afgelopen week begonnen de problemen opnieuw!
    Diezelfde mappen doen het niet.

Nu maar Microsoft gebeld
    Die raadde eerst aan bij Storage device een code in te vullen:
    xx LB RB xx

gedaan, maar nu doet helemaal niks het meer!
    Zelf campaign niet en ook de andere mappen niet!
    Wie kan en wil mijn helpen....

Het volgende heb ik al geprobeerd:
    Gamertag verwijderen en opnieuw downloaden
    Het nieuwe pack verwijderen en opnieuw installeren.
    Met een ander account geprobeerd.

Groetjes van een desparate halo fan

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net opnieuw een level op Legendary geprobeerd met een vriend. Vind het best kut dat je per sé een missie geheel moet voltooien, want komt nog wel eens voor dat iemand anders ermee nokt of connectieproblemen heeft en dan moet je weer overnieuw beginnen. Wat al geen gemakkelijke opgave is op legendary.

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt idd. Ik speelde gister even met Graveheart en Lethal. Geen van allen zaten wij op het internet (buiten live om dan) en toch lagde het soms ontzettend. Normaal gesproken heb ik eigenlijk nooit lag, zelfs niet als ik met amerikanen speel. Lijkt wel random te zijn op bepaalde dagen |:- Van te voren moet je ook altijd even kijken hoe lang iedereen kan spelen zodat je niet uiteindelijk met een leaver zit.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zo'n drop in/out systeem á la GoW zou wel veel chiller zijn. Maar goed, ben allang blij dat je met 4 man online kan spelen, want dat is toch wel heel vet ^^.

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je maar met 4 man max trouwens online? Ik heb nog niet meer meegemaakt in ieder geval :)

En kan je i.c.m. splitscreen online vanaf 1 console?

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bedoel je co-op?
    Dan: Ja, 4 is de max

Yep. :)

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vind legendary echt een drama, je word constant geheadshot door snipers en zelfs die kleine kut mannetjes schieten je nu snel kapot ^^

Heb besloten om elke dag 1 level te doen, en ben vandaag begonnen. Als het goed is heb ik morgen life, willen anders 2 mensen die vanaf crow's nest ook nog moeten spelen met mij op life willen?

14. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet halo ook online spelen hea!!:p

15. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    dat gaat die vanaf morgen doen. Maar je moet de meeste levels echt online doen

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Is co-op met 4 man eigenlijk niet een stuk makkelijker dan co-op met 2 man?

Ben zelf ook op Legendary bezig, maar valt niet mee. Je moet goed contact houden en steeds elkaar in de gaten houden of iemand niet dood is ondertussen. In dat geval moet je even zien te schuilen om de ander terug te laten komen. Komt nog wel eens voor dat de ander vrolijk doorspeelt, ook dood gaat en je kunt checkpoint weer opnieuw beginnen.

Heb pas 1 level weten te voltooien op Legendary. Als iemand 's avonds zin heeft, let me know. Been geen Halo 3 guru, dus verwacht niet teveel van me. :p

17. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    licht eraan of je goed contact houdt en zegt waar je bent. Co-op met 4 man is stuken makkelijker maar het contact houden is dan nog belangrijker. Je moet gewoon eentje achter laten blijven en met de andere 3 elke keer naar voren rushen en als je dan doodgaat spawn je weer bij de achterblijver.

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Misschien dat Fiasco en Grave vanavond ook kunnen. Ik ben er iig wel bijna elke avond. Als ik niet al in een game zit dan join ik wel :)

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Heb Legendary helemaal uitgespeeld in m'n eentje *), heb het Legendary eindfilmpje niet gezien want ik begon met de eindmissie op Legendary :mad:

Ik zal ook weer eens gaan kijken op Halo 3, is ook alweer een maandje geleden, wat ik had gelezen was dat er nogal wat veranderingen waren.

Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb je alvast even toegevoegd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina