kben ook weer zo dat ik dalijk ergens met de auto bij central park ga staan en van de muziek ga genieten en rondkijken wat iedereen aan het doen is.
Btw als je de auto radio aan zet in een auto, en de auto verlaat zonder de motor uit te zetten, blijft de radio dan gewoon door spelen, net zoals in saints row? If so echt super, kan je gewoon naar een mooi stil plekje rijden uit de auto stappen en lekker genieten van de omgeving!
Ik hoop echt dat er weer een radio station inzit zoals k-rose. En dan natuurlijk ook weer een host zoals mary-beth maybell. Heerlijk door de woestijn rijden en luisteren naar haar verhalen hoe ze op een biljarttafel een kind heeft gebaard of hoe al haar mannen onder mysterieuze omstandigheden dood zijn gegaan. Van al die radiostations die tot nu toe bekend zijn zal ik vooral naar wktt luisteren. In san andreas vond ik die radiozender waar alleen maar op werd gepraat echt fantastisch. Hopelijk komt lazlow weer terug. Lijkt me wel logisch aangezien hij tot nu toe in elke gta zat waaraan hij heeft meegewerkt.
Vice City Public radio! met Maurice Chavez. Maar goed, ik vind GTA:Vice City dan ook de beste GTA ooit gemaakt.
ik heb iets gehoord over een vette jazz radio station.. volgens meeste reporters was dat "de" zender om door LB heen te cruisen..
Ik eis: Een K-Dst (classic rock) Een K-Rose (country) en een radiostation waar ze allemaal indie shit draaien
LCHC zal er zeker nonstop op staan bij mij, tenzij er nog andere vette stations bij komen http://www.youtube.com/user/darkmoogle77 Geen ide of het echt is maar hier staat de Soundtrack van GTA IV? zal wel fake zijn maar wie weet
"They're fighting crime the hard way, in a quarter of a million dollar sportscar, and a UFO" Toch? dat spotje was echt cool
Voor de liefhebbers van Akon, hij heeft een liedje gemaakt met Fat joe en fabolous voor de GTA IV soundtrack. De DJ ( Green Lantern ) heeft aangekondigd dat hij een eigen radiostation krijgt in GTA IV. Yes een Hiphop/R&B radio station http://www.gtagaming.com/gtagaming/n...nts.php?i=1280 ''The new-hip hop single, I'm So Fly, performed by DJ Green Lantern (confirmed to have his own radio show in GTA IV) featuring Fabolous, Akon, and Fat Joe has been confirmed to be a part of the game's extensive soundtrack.'' *)