[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    dat eindfilmpje moet je echt gezien hebben

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Shouldn't be a problem. :cool:

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben vanaf uurtje of 7 denk online.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Als we vanaf een uurtje of 7 beginnen kan ik wel ander half uur meedoen, ben niet iemand die vaak in de avond game en ga ook vaak voor 11 uur naar bed, heb fucking veel slaap nodig :D

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Was nice. :cool:

Moet nog 3 missies, Crow's Nest, Highway en The Storm. Als iemand morgenavond ofzo weer zin heeft (ben er zelf wel pas later op de avond)...
    En dan die meta game dinges nog. Die online achievements ga ik denk niet halen, of ik moet ze eens met geluk halen.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die 3 missies zijn goed te doen. Iig zijn ze leuker dan covenant, cortana en halo. Het was toch maar goed dat ik de ghost pakte op halo :+ Morgen ben ik er denk ik wel.

Edit:// Die triple laser betray was trouwens de bom 8)

7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag nieuwe MAPS!8)

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik hoop echt dat die homeplugs binnen komen vandaag. En liefst voor het middaguur :D Ben nu ziek thuis om ze op te vangen ook, zal je zien dat ze morgen langskomen als er niemand is :cool:

Zou wel relaxed zijn als ik dan vandaag met iemand ff legendary kon doen online, liefst met meer dan 2 natuurlijk, zodat we in principe nooit een checkpoint moeten herladen en er relatief snel doorraggen (2 kamikaze piloten killen meer dan 1? :cool:).

Toen ik het in me eentje probeerde zette ik gewoon 1 player met de controller ver naar achter, en pakte ik gewoon om de beurt de controller op :p duurde wel faktap lang want ging elke keer dood :p gewoon rushen met granaten en zo veel mogelijk killen voor ik weer de zoveelste headshot kreeg was me taktiek :b:

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hehe, gister was de bom. Moet alleen nog de eerste 3 levels op Legendary. Morgen ben ik de hele dag vrij, dus als er iemand die me wilt helpen dan mag dat. :+

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Content: Halo 3 Legendary Map Pack
    Price: 800 Microsoft Points
    Availability: All Xbox LIVE Regions
    Size: 411.34 MB
    Dash Text:[ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,MILD LANGUAGE,VIOLENCE] The Legendary Map Pack blends old and new. Ghost Town’s asymmetrical mix of confined spaces and long lines of fire makes for frenetic games. Avalanche re-imagines the original Halo classic, Sidewinder, with new features, tweaked vehicles and massive outdoor spaces. Significant changes bring big improvements to the map, yet its contours and cliffs should provide a welcome sense of familiarity. Blackout, on the other hand, is the purest remake to date – all time favorite Lockout gets a graphical overhaul, but retains its challenging mix of ramps, platforms, tunnels and hallways. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Plus:
    Content: Halo 3 Legendary Map Pack Dash Theme
    Price: Free
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: Time to spruce up your Xbox Live Dashboard theme with this brand new, Legendary Map Pack-inspired theme, featuring images, moments and atmosphere from the latest batch of Halo 3 DLC. The Human industrial grit of Blackout, the wintry vastness of Avalanche and the gloomy ruin of Ghost Town will be a welcome aesthetic boost for fans of Dashboard themes.
    And if you’re in Canada or the U.S.:

Content: Halo 3 Legendary Registration Gamer Picture
    Price: Free
    Availability: Canada and United States
    Dash Text: Downloading this gamer picture enters US and Canadian residents in the Halo 3 Legendary Map Pack promotion. NO PURCHASE NECESSARY. Open only to legal residents of the 50 United States and Canada 18+. Game closes April 27, 2008. Skill testing question required for Canadian winners. By downloading this item you are allowing Microsoft to contact you from time to time about this promotion. For full contest rules and details visit www.xbox.com/legendaryplaywin.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  12. JapyJapo

JapyJapo Guest

dan moet je even je advocaat bellen!

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe zou ik hieraan moeten komen dan?

p.s. Homeplugs zijn nog niet afgeleverd, hopen maar.

14. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb nu ook die nieuwe maps gedownload, maar nog niet gespeeld. Bij dat Heroicmappack had ik nog gewacht tot ze gratis waren, maar nu heb ik ze maar gelijk gehaald.

Komen er eigenlijk nog meer Mappacks?

En ik moet de game ook nog op legendary uitspelen. Als jullie nog iemand nodig zijn, voeg me maar toe of stuur een invite als ik online ben.

15. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, Ik heb nogal weinig personen die halo3 doen in m´n friendslist. Iemand die dit regelmatig doet kan me gerust toevoegen.

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Net nieuwe maps even gecheckt en vind ze erg geslaagd _O_ . Blackout voelt echt precies hetzelfde aan en speelt erg lekker weg. Avalanche vind ik echt heel mooi en tof hoe groot die is. Alleen even 4 tegen 4 slayer gespeeld, maar CTF lijkt me hier echt te tof _O_ . Ghost Town alleen ff in splitscreen gecheckt, maar die lijkt me ook wel leuk :) .

17. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt verneukt dat je nog geen aparte playlist heb. Zit ik eindelijk in een potje op blackout heb ik een team die superslecht is, eerst quite er 1 gast daarna heeft die gast in mijn team 12 kills en ik 29.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Ik ga dit keer niet de DLC kopen, ik wacht gewoon totdat ik ze kan downloaden. Heb niet genoeg punten meer en geen zin om erbij te kopen.

19. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat duurt 4 maanden. De maps zijn wel vet.

20. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ze ook kopen maar helaas geen internet :mad:!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina