Usenet (Nieuwsgroepen)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Biba, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2

FTD is toch ook wel een mooi programma. Ik gebruik dat altijd met veel plezier. Maar wat heeft v3.newzbin.com volgens jou dan meer te bieden als FTD?

2. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, dus toch, volgende maand maar download2day proberen die heeft 100Mbit, voor 11,95. Vindt het iig heerlijk dat nieuwsgroepen, met torrents zat ik ie heletijd te wiebelen tussen 50 kb tot 2 mb, met soms een uitvallertje naar de 5 mb, maar dat was zelden. Net gewoon Hitman 1080p 8 GB in 20 min.

Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Op de eweka site staat misschien wel 20mbit/s, maar op de HU haalde ik regelmatig 60mbit met uitschieters van 70mbit..

4. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    PER SECONDE 8)!?
    Tssh ik haal hier maar 200 kb/s man.

5. Shizzel

Shizzel Guest

Megabit he, dus dat moet je nog door 8 delen. Maar dan is het nog snel ja ;). Zelf haal ik een stabiele download van 1,43MB/s.

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja die snelheden zijn echt ziek! Ik haal hier ook maar 500 kb/s. Maarjah voor mij is dat opzich een mooie snelheid.

7. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, anders koop ik nu gewoon een ultra abonnement 100 Mbit/s bij download2day erbij . Dit is toch te doen als ik de handleiding van Binaries4all mag geloven, en dan primary zetten op alt binz? Heb nu namelijk 4 nbz's(43 gb) in AB staan en het duurt nog 3 uur, en kan ze blijkbaar niet allemaal tegelijk laten lopen.

8. Shizzel

Shizzel Guest

Heb je überhaupt zelf een 100Mbit/s abbo bij @Home, Casema, etc etc? Het vervangt niet je normale internetabbo he ;).

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe de fuck moet je die 43 GB verwerken in 3 uur? Ik download een film in 1.5 uur en vind dit al snel genoeg. Als het veel sneller gaat heb ik echt geen tijd om te Quickparren/Winrarren en eventueel branden of kijken. Wel leuke snelheden hoor!

10. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes. We gaan binnenkort verhuizen en dan nemen we nieuwe provider (eindleijk, dat kote casema ook.)

Zit de denken aan UPC of Alice.

11. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    50 Mbit Glasvezel verbinding via Lijbrandt Telecom(op dit moment alleen nog in Hillegom te verkrijgen). Tja het is 20Mbit of 100 Mbit. Bij download2day is het 2, 4, 10 of 100... eweka alleen 20.

12. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, dat zal waarschijnlijk wel je vader zijn die niet te veel wilt betalen voor internet :+.

Ik heb hier ook Casema, maar ik download gewoon met 1,3mb. Gewoon je vader op zn flikker geven en zeggen dat hij een upgrade moet nemen.

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een casema verbinding en ben er erg tevreden over!

14. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt hem ja.. :p

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Download zelf met 1,1 mB per seconde (dus niet mb ;)). Prima snelheid, al mag het altijd sneller. Hier op de gemeente haal ik 11,5mB :eek:

zonde dat ik niet privé mag downloaden :+

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Op Fontys zit ik met Eweka altijd op een steady 4mb/s. Uitschieters naar 7 à 8mb/s.

17. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Sweet! heb download2day erbij gedaan(ultra) en heb nu bij elkaar een speed van 11 MB/s(constante snelheid).

Edit: Zie ook pic:

Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  18. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens soms dat de download op bijv 67% staat, maar je em onderin niet meer bezig ziet met alles binnenhalen. maar hij gaat wel gewoon door. Ik zie hier trouwens ook niet door hoelang het nog duurt voordat de download klaar is.

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Kan liggen aan je download programma. Heb ik soms ook wel als mn cpu veel werk te doen heeft. Dan stopt hij even met monitoren.

20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    11 MB8)

Wat betaal jij per maand voor je internet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina