Zodra je aan handmatig schakelen gewend bent ben je sneller dan met een automatische versnellingswisseling. Zo snel mogelijk manual gebruiken, dus.
dat kun je wel zeggen. ben ongeveer 3 weken overgestapt op handmatig schakelen, geen abs en geen tc en ik verbreek nu al in de R1 mijn persoonlijke records
Ik probeer af en toe zonder ABS te rijden, als je dat beheerst kun je ook snellere tijden rijden, maar ik krijg dat remmen zonder ABS maar niet onder de knie.
Zelf rijd ik nog met abs en tc, maar zonder abs is het toch gewoon 1 keer kort remmen en daarna langer remmen? Niet alles in 1 ruk remmen?
Ik rijd zelf met ABS en TC on, ik vind het nog wel lastig met sommige banen om de rempunten te vinden, maar oefening baart kunst. En ik ben nu bijna op 50% dus ik kan nog even doorgaan
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssup:
Hmm, ik heb enige tijd geleden nog Forza gespeeld. Ik zag toen ook en hoorde ook van gozers die ook wel een wereldrecord hadden zonder handmatig te schakelen. Beetje je auto instellen wil dus wel degelijk helpen en anders gewoon een setup downloaden van een ander. Probleem opgelost.
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
In deel 3 in ieder geval. En GTR natuurlijk, maar koppeling is alleen leuk als je een G25 of zo hebt met 3 pedalen en niet een beetje op knopje drukken...
nou, ik rem gewoon keihard in 1 keer. vroeger in de formule 1 toen senna reed, remde iedereen niet in 1 keer, maar ze tikten op de rem. maar sinds mensen zagen dat schummi sneller was met gewoon in 1 keer keihard remmen, zijn ze daarop overgestapt ik blokkeer alleen als ik van 280 naar 50km per uur af rem voor een chicane, vooral die op suzuka. maar voor de rest blokkeer ik vrijwel nooit. je kan best zonder abs rijden, maar dan moet je toch echt een beetje kunnen rijden en je rempunt beheersen. je remweg blijft evenlang hoor, Boelie
DTM2 was te vet. Ik rij standaard alle race games op manual shift. Ik vind het moeilijk om snelheid te bepalen met een automatische bak. Laat staan de juiste snelheid voor een bocht. Je hebt meer controle met een manual bak.
Als jullie een leuke race willen doen op zondag moet je even kijken op: www.jcmaw.nl Worden leuke races georganiseerd