[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak me er niet zo heel veel druk over. Leveranciers zullen er zoveel mogelijk aan doen om aan de vraag van de consument te voldoen, dus lang hoef je dan alsnog niet te wachten. En wat zijn 2 dagen op al die tijd dat we op de game hebben gewacht? Helemaal niets vind ik :)
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik had gehoord dat alleen de ps3 versie mischien moeilijker te krijgen zou zijn.. en dat er genoeg x360 versies waren!!!
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    haha dat zou nog gunstiger zijn voor microsoft, nog meer xbox 360's over de toonbank. Ikzelf zou zo gek zijn om dat speciaal voor gta IV een xbox 360 zou kopen als ik geen ps3 exemplaar meer kon krijgen (als ps3 bezitter dan). Maarja ik heb al een 360_O_
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat meen je toch niet hè... :x Alleen om één game een paar dagen eerder te krijgen minimaal €200 extra uitgeven? WTF?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ach ja, ik zie ook wel mensen die GTA IV voor de Xbox 360 EN PS3 kopen, dat is ook best 8)
     
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Top ik heb net dat artikel gelezen om even mijn verhaal duidelijker te maken...

    x360 hoeft niet te vrezen...

    het probleem ligt echter bij ps3 want het blijkt dat ong de helft van de ps3 versie van gta in de bundel word gestopt... waardoor er minder versies los in de winkel te krijgen zijn.. :): arme sony..\o/

    wat wel zo is.. als het ook bij de x360 gebeurt.. dan is er een kans dat je minstens 2 weken moet wachten tot er weer meerdere in de winkel liggen... Das balen..
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  7. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt niet hoor, mijn mail richting Bol ging in ieder geval over de 360 versie en ook die is dus vertraagd (blijkt uit de mail).
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Wat doe je nu? Pre-order cancelen en ergens anders halen?
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    bij bart smit en game mania zullen er wel genoeg binnenkomen zeker
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ja inderdaad, ik woon in amsterdam en heb genoeg winkels om me heen die er een MOETEN hebben *)
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja inderdaad als die echt nergens meer bij gamewinkels te vinden is loop je gewoon een speelgoed zaak binnen en gegarandeerd dat zij die wel hebben, en soms ook nog weleens eerder ook omdat deze helemaal niet zou nauw zijn met de release datums. ;)
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga lekker de 29e naar de Nieuwedijk in Amsterdam, daar zijn 3 Free Record Shops, 1 E-Plaza, 1 Fame en de Bijenkorf.
    Eén van die winkels moet er wel eentje hebben denk ik :+

    En anders ga ik naar A'dam Noord, waar 1 FRS, 1 E-Plaza, 1 Bart Smit en 1 Savegames (professionele gamestore) is.

    Moet wel goedkomen denk ik zo :9
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik ga gewoon hier naar Osdorpplein (paar minuten van mijn huis), daar heb je een Intertoys, E-Plaza,Free recordshop, Dixons. En als ze daar niet hebben zitten er ook nog 2 bartsmitten bij mij 5 minuten vandaan ;)
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839

    Ik blijf in A'dam west, ga naar de barsmit van Sierplein want daar hebben ze em sowiezo ( denk ik ) en als ze em daar niet hebben ga ik naar osdorp en als ie daar niet is naar kinkrestraat ofzo *)
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    kanye west? Three 6 Maffia? B artiesten? Er zitten echt genoeg bekende artiesten in Saint's Row hoor.
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Kripple:Waardan? 40/45 en...
    Denk dat ik naar het osdorpplein ga dan naar plein 40/45 en als ik gta dan nog niet heb ga ik wel even de stad in.

    Zaten zat A-artiesten in sr en zijn B artiesten slecht??
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  17. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Wachten. Heb al betaald en wat kunnen mij die paar dagen schelen..
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    B artiesten versta jij zeker niet commercieel onder?? Vond er nog wel een hoop goede artiesten tussen zitten, en bekende.
     
  19. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hoeveel exemplaren zouden er trouwens gepre-orderd zijn omdat ze nu al verwachten tekorten te hebben!?
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb mazzel dat ik 4 dagen voor 25 maart hem had besteld..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina