Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Een nieuw lijstje spelers:

Mario Ancic
    Tomas Berdych
    James Blake
    Roger Federer
    Tommy Haas
    Justine Henin
    Svetlana Kuznetsova
    Amelie Mauresmo
    Gael Monfils
    Andy Murray
    Rafael Nadal*
    David Nalbandian
    Mark Philippoussis
    Andy Roddick
    Maria Sharapova
    Nicole Vaidisova
    Caroline Wozniacki

Classic legends**

Boris Becker
    Bjorn Borg
    Monica Seles

Ik ben hier niet echt kapot van. Al mijn favoriete spelers zitten er niet in. Ik had toch wel gehoopt dat Ana Ivanovic erin zou zitten. Erg jammer. Maar de screenshots zijn erg strak. Het gaat vast een topper van een tennisgame worden, alleen qua profspelers had het wel beter gekund. En Boom Boom Becker hadden ze ook wel achterwege mogen laten... ik wil meer toppers van nu!!

Edit: Ik lees net dat Nadal alleen in de PS3 versie zit. Hij schijnt een contract te hebben bij Playstation ofzow. Dus geen Nadal in de 360 versie. Niet dat ik daar wakker van lig, want ik ben nooit een fan geweest van Nadal

Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel altijd jammer vind bij die Tennis games is dat er nooit echt veel profs in zitten, ik bedoel hoeveel zijn dit er nou? 20?
    Bij het voetbal zitten er 2000 man in, maar om hier 2 x 50 mensen te doen (mannen + vrouwen) is weer te veel gevraagd!

Of zie ik dat verkeerd?

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Blijkbaar is het lastig om rechten te verkrijgen. Of het kost gewoon te veel volgens de ontwikkelaar. Ik vind het ook erg jammer dat er zo weinig profspelers inzitten. Ze zouden best een stuk of 50 spelers erin kunnen doen. Alleen Top Spin speel je vaak online met je eigen gemaakte personage. Met Virtua Tennis speelt iedereen met de profs, dat vind ik eigenlijk wel leuker. Ik heb Top Spin 3 btw al gepreordered, ik weet toch zeker dat dit een gaaf spel gaat worden.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarom echt Bjorn Borg in de game verwerken? Ik ken die hele kerel niet, alleen van z'n merk. Topspin 1 heb ik echt helemaal kapot gespeelt. Top spin 2 heb ik niet gespeelt, misschien alleen de demo maar deel drie ziet er echt prachtig uit! Ik hoop dan ook op een demo. :)

5. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bizar weinig filmpjes en dergelijke voor een game die al in mei moet gaan uitkomen:eek:

6. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Gameplay ziet er goed uit. Dat ziet eruit als ik verwacht had. Alleen vind ik Top Spin altijd wat weinig sfeer hebben. Ze gebruiken ook nooit muziek tijdens de wedstrijden. Met Virtua Tennis 3 heb je dat wel. Maar je kan natuurlijk ook zelf een muziekje opzetten. Maar qua gameplay ziet het er zeer interessant uit. Maar goed, aan de beelden kan je niet goed zien hoe het speelt. Daarvoor moet je zelf spelen.

8. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Muziek tijdens de wedstrijd? Dat doe je bij spellen als Fifa en Pro Evolution Soccer toch ook niet?

Ik vind de beelden wel vrij veel op Top Spin 2 lijken qua gameplay. Hopelijk zijn er toch daadwerkelijk verbeteringen. Iets vaker in het net slaan mag van mij ook wel, deel 2 was behoorlijk eentonig. Naar de buitenkant serveren en dan de bal in de andere hoek afmaken, het links-rechts verhaal. En iemand op het verkeerde been zetten zou ook wel eens mogen!

9. chaoswolf360

chaoswolf360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit zelf al vele jaren op tennis en geloof mij dat kan je nooit namaken in een spel. Het is wel leuk om te spelen maar voor de rest ook niet.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee maar daar heb je commentaar, en bij TS (1 en 2 iig) niet. Maar ik zet inderdaad zoals Supremacy al zegt altijd zelf een muziekje aan :)

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het juist niet lijken op Top Spin 2. Je kan aan de beelden goed zien dat je echt op de goede plek moet staan wil je een harde gecontroleerde bal kunnen slaan. Met Top Spin 1 en 2 kon je de slaanknop gewoon ingedrukt houden, de spelers gleden altijd wel naar de bal en ze sloegen altijd perfect terug. Nu zie je echt zachte ballen als je niet helemaal in de goede houding staat. Heb je veel tijd om een bal te slaan en sta je dus in de goede houding, dan kan je een hele harde bal slaan. Over het "in, uit, net" verhaal kan je weinig zeggen. Daar heb je gewoon te weinig beelden voor gezien. Met Top Spin 2 kon je ook gemakkelijk uit slaan met de Top Spin knop, ik hoop dat ze dat erin hebben laten zitten. Maar ik ben behoorlijk positief over de beelden die ik heb gezien

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt ook alsof de bal langzamer gaat, en de spelers sneller (maar dat kan aan mij liggen). Ik vind de filmpjes er overigens supermooi uitzien, nét echt tennis!

Ik denk trouwens dat hij nog wel uitgesteld wordt, mei is al best snel en er is nog niet heel veel informatie over...

Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het lijkt inderdaad net echt tennis. Ik denk trouwens niet dat het spel zal worden uitgesteld. Er zijn best al veel previews geweest. Nu druppelen ook de eerste gameplaybeelden binnen. Het is geen grote titel zoals GTA waar een loep wordt gelegd over ieder stukje nieuwe info. Ik weet al meer over Top Spin 3 dan toendertijd over Top Spin 2. Ik ben er van overtuigd dat het spel in mei gaat komen. Ik heb het spel al maanden terug gepreordered en betaald.

14. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Die topspin-knop mogen ze van mij ook wel houden. Dat was een goede manier om veel risico in een bal te leggen,met de kans om buiten de lijn te raken. Maar waar ik op doelde zijn de balletjes in het net, of over de achterlijn. Magoed, als je dat te veel gebeurd ga je je er misschien aan ergeren.

Hopelijk wordt dit spel een kruising tussen Top Spin 2 en Virtua Tennis 3!

15. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop dat de risk-shots net zo vet worden als in Topspin 1, alles voluit slaan.

Heerlijk vond ik dat :) Ik hoop dat 3 meer op 1 lijkt dan op 2, het hoeft voor mij niet zo heel erg realistisch...

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De risk shots zoals in deel 2 bestaan niet meer. Met de schouderknoppen kan je wel meer risico nemen met je slagen. Dan kan je harder slaan, maar de kans is groter dat je in het net slaat of uit. Top Spin 3 wordt volgens mij de meest realistische tennisgame voor de next-gen consoles. Realistischer dan Virtua Tennis 3. Zoek je een arcade tennistitel, dan moet je Top Spin 3 niet kopen. De eerdere 2 delen van Top Spin moet je ook vergeten, met deel 3 hebben ze voor nieuwe gameplay gekozen. Voor een verstokte tennisfan zoals ik wordt dit een heerlijke titel. Gewoon echt tennis waarbij je de mogelijkheid hebt om unforced errors te maken. Daar ontbrak het aan in Virtua Tennis 3

Nog even een citaatje van de maker van het spel:
    Hierin komt dus duidelijk naar voren dat ze streven naar realistisch tennis

Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  17. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben benieuwd naar de game. Top Spin 2 vond ik geweldig, ik tennis zelf al jaren en heb de demo toen steeds weer opnieuw gespeeld totdat ik de game had en daar heb ik de carriere meerdere keren helemaal gedaan. De gameplay en graphics vond ik echt super, 1 van de beste games voor de Xbox 360 vind ik.

18. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop met je mee, maar laten we niet te vroeg juichen. Ik heb vaker dit soort verhalen gehoord van ontwikkelaars. Ik wacht nog af voordat ik enthousiast word.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Voor een paar weken geleden deel 2 van deze game geruild met iemand van hier tegen Lost. Nou, die disc lag na een half uur in 2 stukken in de prullenbak. Mijn pa, de oude snoeperd, heeft het doosje er weer uit gejat. Ik werd zo pist over die verrotte besturing en die uberslechte camera. Speel je verdorie met Federer (75) tegen een malloot (45) en win je nog niet. Ja, met sportspelletjes kan ik toch wel zo verdomde kwaad worden. Maar goed, het is ook nog maar de derde keer in 8 jaar ofzo dat ik iets van woede kapot maak naast twee setjes dartpijlen die naar het raam bij de voordeur zijn gesmeten. ;):cool:8)

20. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hier moet je zelf spelen en win je niet automatisch met een goede van een slechte speler. Hier zit het echte tennis in, werkt heerlijk als je eraan gewend bent.

@ Supremacy NL: Overigens zou het jammer zijn als ze de gameplay van Top Spin 2 helemaal wegdoen, want die was over het algemeen prima.

Deel Deze Pagina