Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

1. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel mee willen doen als jullie een keer een R1 race doen.

2. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat kan je wel vergeten. ;) Dit seizoen rijden we in BMW M3-GTR. 1 seizoen bevat 10 races, elke zondag een race. Per seizoen rijden we allemaal in dezelfde auto, volgend seizoen wordt dus de nieuwe auto bekend gemaakt. Maar in Race Cars zullen we waarschijnlijk nooit rijden...

3. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    nee, gelukkig niet.. dat is zo onrealistisch.. ja is wel realistisch maar toch anders..

4. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    nu je kan die peugeot 908 r1 wel painten.. dan heeft iedereen ook dezelfde auto...

5. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maarja dat is een **** auto.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoe zit het trouwens met driftcars. Voordat ik Forza had zag ik hier vaak mensen erover posten. Wat is een goede driftcar, en hoe doe je dat ? Of komt dat gewoon vanzelf..

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Officieel zit het driften niet in Forza 2 als game evenement,maar is door de fans zelfstandig opgezet online.
    Wat een goede driftbak is zou ik zeggen,begin met een Japanner zoals Nissans zijn meestal meest geschikt,oefen dan in de Free run of test drive sectie op een van de proving grounds parcouren.
    Een tip tune de auto niet teveel maar maak gewoon wat lichter,want snelheid heb je er echt niet voor nodig tenzij je echt wilt Power driften.

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82

Zou je gewoon mee kunnen doen, ook al ben je niet goed? Ik zou weleens willen zien hoever ik het schop.

9. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Jep, je kan altijd meedoen, ongeacht je niveau. En het is echt niet zo dat er allemaal mensen rijden die de hele dag niets anders doen dan Forza 2 hoor. Bovendien hebben we twee poules, als er meer aanmeldingen komen 3, en die wordt gesorteerd op je niveau, dus je zal nooit iedereen op een ronde kunnen zetten of dat iedereen jou op een ronde zet. (of je rijdt wel heel erg slecht;))

Aanmeldingen op http://www.jcmaw.nl/forum/

Even registreren en laten weten dat je meedoet met aakomende race, bij de sectie Racedays en je kunt als het goed is meedoen. ;)

Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  10. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    hoe laat zijn die races bij jullie elke zondag?

11. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    12 of 1 uur. ;)

12. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    deze zondag 12 uur:)

13. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    mmm, hebben jullie nooit geen familie zondagen!? Die van mij zijn altijd zo tussen 12 en 17! :mad:
    Waarom zijn die race's niet 's avonds?

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Woei, bijna lvl 35 dan kan ik heel veel kampioenschappen afmaken.. endurance races irriteren me :mad: Ik ben wel lekker bezig maar dan zijn die lui ineens heel veel sneller :mad:..

15. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik was er eerst heel erg fanatiek in.. ben nu overgestapt op racen/tunen.. hier lag meer toekomst voor me:p

vind driften heel leuk maar om met de echt goede te driften duurt het zo lang voordat je een wedstrijd op de been hebt(soms 2 a 3 weken) en dan is de jury toch altijd voor die mensen.. heb zelf vaak gejureerd en dan zie je gewoon zo van.. "ja die zit in BLKJ dus die wint".. en daar ergerde ik mij aan..

mijn eigen score was iets van 14 gewonnen en 5 verloren ofzo(waaronder 1x van Ghostface, maar dat is geen schande).

doe het nu nog af en toe.... ik stel de auto niet eens meer af.. ik geef ze gewoon genoeg pk en ze willen vanzelf wel scheef.. kwaliteit is dan wel minder maar het is net zo leuk..

Trouwens.. mijn record is om in 1 ronde tijd 57% van me achterbande op te roken op Mugello Long in een BMW M3 E92.. hoeveel roken jullie op(zonder te spinnen.. ik was niet gespind.. en ook niet heel extra veel optrekken.. alleen heel veel driften).

wie doet er keer mee met een burnout contest.. zag ik laatst online..

ga je met zijn 2en met de neus tegenover elkaar staan en dan diegene die het eerst 100% versleten heeft wint.. moet je wel de replay saven om zo te kunnen zien wie het eerst is..

16. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je plaatjes van je pc inporteren naar je xbox en dan op je auto plakken of moet je dat zelf maken en hoe kunnen die mensen dan ?

17. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ze zelf maken dmv cirkels, driehoekjes, vierkantjes en meer van die figuren over elkaar te plakken. ;)

18. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen mensen dan plaatjes van mensen erop zetten, wil je zeggen dat ze dat serieus getekend hebben.

19. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  20. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nissan Fairlady Z he :)

Ik dacht trouwens dat Forza 2 al voor €15,- te vinden was, klopt dat?

Laatst bewerkt: 20 apr 2008

Deel Deze Pagina