1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het enige waarvoor het "echt" nodig is, is om bij de starpower akkoorden extra power op te wekken. En wat [2k] zegt, dat begint inderdaad pas echt vanaf hard.
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Op medium liep je balk ook sneller vol hoor. Je had er iets minder aan maar het werkte wel gewoon :+

    Maar op en neer bewegen levert meer SP op dan alleen indrukken toch?
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik zeg ook niet dat het niet werkt, maar beetje nutteloos in het begin nog. :+

    En jep, op een neer geeft veel meer dan alleen indrukken.
     
  4. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0


    hoe kom jij aan de The Game RockBand..?? vanuit Amerika ofzo:D

    wel beterz dat je hem al hebt..!!
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je alleen de game Frangster? Of ook instrumenten?

    Alleen de game zou ik het nut niet echt van inzien, playlist heeft mij niet echt kunnen overtuigen in ieder geval....

    Behalve dan als je GH2/3 helemaal beu bent :D
     
  6. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet wel.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mijn gitaar is volgens mij dood aan het gaan. :'-(
    Dat onding strumt op momenten dat ik niet aangeef dat ie dat moet doen. Gebeurt ook steeds vaker. =(
    Dit is ook al de 2e keer dat dit me gebeurt. Met de gitaar van Guitar Hero II had ik het ook aal.

    (zijn de GHIII gitaren trouwens inmiddels ook los verkrijgbaar? )
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff...Gisteren op hard nog wat verder gekomen, maar in tier3 krijg ik:
    - Miss Murder
    - The Seeker
    - Lay Down

    Niet op meer dan 3 sterren. Oftewel, ik speel de makkelijke stukken wel goed, maar zodra er HO's en PO's komen, mis ik alles.

    Het langzaam oefenen gaat ook echt niet want dan druk je op de normale snelheid. En als je het nummer normaal speelt kan ik niet eens zien welke noot na de andere komt, zo dicht staan ze op elkaar :confused:
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ja, heb er net 1 besteld voor 69,99 op dimensionplus.nl
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Fuck!

    Ik krijg TTFAF maar niet op Hard :mad: Tot aan Herma's solo heb ik bijna constant "groen". Maar dat stuk wil maar niet lukken. Zelfs het intro kan ik foutloos. :{
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Als je snel achter elkaar afwisselde oranje en blauw krijgt, hoe kan je dit het beste doen.. Zit vast met dat lange stuk waar ej dat moet doen bij Inlove
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Blauw constant ingedrukt houden en oranje om en om indrukken. Je slaat namelijk blauw niet aan als je de oranje fret strumt.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb em net gespot bij de MM @ Maastricht voor €54.99 :)
     
  14. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wow dat is echt veel te duur voor die controller hoor. Kijk liever even op marktplaats ofzo :p

    En Dulle. Wat je eens moet proberen is bepaalde combinaties van knoppen in te drukken zonder te strummen. Mijn Les Paul strumde automatisch als ik de eerste 3 frets indrukte. Als dat zo is moet je die niet indrukken en anders even de nek openschroeven en kijken of er een pinnetje door een draadje is gegaan.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal eens idd gaan checken of ie het inderdaad alleen bij bepaalde toetscombinaties doet.
    Met het openschroeven wacht ik wel nog even, want ik heb net eens gevraagd bij de Bart Smit of je garantie op de gitaar hebt, en het blijkt dat je dat idd een half jaar hebt.

    Wel hebben ze ook gezegd dat ik dan contact moest opnemen met Microsoft. :confused: Dat ding is toch niet van MS? (wel van Neversoft/Activision/Red Octane).

    Deze week even terug gaan en eens even kijken of ze me duidelijk kunnen vertellen welke stappen ik zou kunnen ondernemen.

    Een nieuwe/professioneel gerepareerde gitaar is natuurlijk fijner dan een waar ik zelf mee gerommeld heb. ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  16. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook gitaren voor GH3 waarbij de hals niet van de romp gehaald kan worden. GH 2 gitaar niet meegerekend.
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja, die van GH1 en Rocks the 80ies :9 Maar die zijn voor de PS2.
     
  18. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    WOOOOOOOOOOT!

    STRICKEN FC!!!!!!!! WOOOOOOOOOOTTT!!! :D:D:D:D:D:D::D:D
     
  19. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de BS je verwijst naar een ander moet je daar niet mee akkoord gaan omdat je als consument niet met een derde partij maar met BS te maken hebt. Daar heb je de gitaar gekocht en dus moeten zij eventuele problemen oplossen.

    Valt het binnen de garantieperiode dan heb je geen enkel probleem. BS moet dan de gitaar (gratis) laten repareren of deze vervangen. Buiten de garantieperiode heb je trouwens nog steeds rechten (maar dat willen de winkeliers graag vergeten): Je mag van een dergelijke controler verwachten dat-ie het na 6 maanden spelen ook nog gewoon doet, daar is-ie namelijk voor bedoeld. Alleen moet jij dan kunnen aantonen dat je er normaal mee bent omgegaan en dat wil nog wel eens lastig zijn.

    Ga er dus niet mee akkoord als ze je met een kluitje in het riet sturen. Lees op de consumentenbond.nl je rechten als consument maar eens goed door, je hebt er meer dan je denkt.

    Blijf wel altijd vriendelijk en correct maar sta er op dat ze je gewoon helpen zoals het hoort.

    Succes!
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ohhh nice! Getapped?

    Ik moet ook eens die solo gaan oefenen. The Trooper solo kan ik 100%, behalve die onmogelijke kleute thrills, en de solo lijkt best op die van Stricken, dus die ga ik ook maar eens oefenen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina