Klopt idd. Voor 400 punten kan je, sinds de prijsverlaging van sommige spellen, hele leuke games aanschaffen. In het begin was alles nog 800 punten maar tegenwoordig worden ook toffe spellen al voor 400 uitgebracht of naar 400 verlaagd. Dus als je 500 punten over hebt, heb je genoeg keus
Ik heb Heavy Weapon dus wel ''gekocht''. Het klopt inderdaad dat de game niet makkelijk blijft. Het is behoorlijk pittig. Ik zit nu rond de 10e level en het wordt behoorlijk hectisch af en toe. Multiplayer survival is ook leuk. Ik had dit vanmiddag met 3 anderen via live gespeeld en dan is op een bepaald moment het hele scherm gevuld met vijanden. Ik vind dit zelfs een van de betere XBLA games die ik heb, Bomberman is het best, maar Heavy weapon komt in de buurt.
Thanks jongens, ga morgen alle 4 de demo's downloaden, en dan zal ik weer eens een full arcade game aan m'n collectie toevoegen!
Nieuws: Soul Calibur naar Xbox Live Arcade In 1999 verscheen Soul Calibur op de DreamCast. De vechtgame is tot vandaag de dag één van de meest gewaardeerde vechtgames ooit. Namco Bandai heeft nu besloten om Soul Calibur in 2008 naar de Xbox Live Arcade te brengen. Op deze manier kan een nieuwe generatie gamers aan de slag met het spel. Elk karakter en elke mode uit de DreamCast versie is aanwezig in Soul Calibur. Daarnaast krijgt de game leaderboards. Meer details over de titel zijn er niet.
Ze mogen van mij Double Dragon II, Comiczone (of zoiets, die beatem-up in een stripverhaal) en die Turtles game die op de SNES was verschenen.
Leuk nieuws, maar ik ga er niks mee doen. SC is mijn meest gespeelde game ooit, maar SCIV is eigenlijk niet meer dan een mega-update van het eerste deel. Weet zeker dat ik tegen die tijd alleen nog maar interesse heb in deel IV
Ik vind dit een vreemde update. Waarom zouden ze SC I op Live willen uitbrengen, als ook SC IV uitkomt dit jaar? Dan heb je toch concurrentie van je eigen product?
Er zullen altijd mensen zijn die deel 1 nog een keer willen spelen, of zelfs willen uitproberen. Of na het spelen van deel IV even willen meemaken hoe het bij deel 1 ging. Als je het niet al te dicht op elkaar uitbrengt zul je heel veel games kunnen verkopen
Ik heb interesse in deel 1 als deel 4 nog niet uit is Is deel 4 al uit, dan ga ik me alleen daar mee bezig houden
het is eigenlijk een kwestie van gamers lekker maken naar deel 4. En ik denk dat je 2 groepen mensen hebt: mensen die wel 60 euro willen neertellen voor SC4 en mensen die minder willen neertellen en SC 1 kopen
Ik heb net Ikaruga gehaald. Wat een meestelijke game. Je hebt 5 stages en de final stage heeft maar 546 scores in de leaderboards. Best pittig dus. Voor een 10tje is de game zeker de moeite waard. Het is echt een aanslag op je reflexen en als je terugverlangt naar shmups kan je dit niet laten liggen. Ook heb ik Rez gekocht. Toen ik de demo speelde loodste ik mezelf er gemakkelijk doorheen. Het gameplay concept is erg eenvoudig, beetje je stick bewegen om te richten en met a locken. Maar de muziek is zooo tof en de beelden die je te zien krijgt zijn waanzinnig. Het is een groot feest voor je zintuigen.
Iemand die Rocky and Bullwinkle geprobeerd heeft? Beetje raar spel zoals WarioWare. Allemaal hele korte spellen van een paar seconden
Ikaruga gekocht. Klein beetje moeilijk . Maar daar hou ik wel van. edit; Hoe zit dat met het level selecteren? Je kunt kiezen uit alleen chapter 1 of all. Dus om chapter 5 te doen moet je iedere keer 1 tot 4 eerst doen? En indien zo waarom kun je dan wel alleen chapter 1 kiezen? =.=' Als het zo is prima , maar toch kwil/kwou ut ff weten omdat chapter 1 er wel apart bij staat.
Ik heb Lumines al sinds de release in 2006, maar net heb ik voor het eerst Challenge Mode Base uitgespeeld. Ik was in die mode nog niet verder gekomen dan 84.000 punten. Nu, na maanden niet gespeeld te hebben, kwam ik tot 223.000 punten. Het ging wel goed. Ik probeerde nog een zo hoog mogelijke score neer te zetten, maar ik was al ruim een uur bezig. Een potje duurt best lang en je moet de hele tijd je concentratie vast houden. Anders gaat het snel mis. Maar nu had ik tenminste ook de laatste 3 skins unlockt. Vooral de laatste vind ik wel mooi.
Netjes! Ik vond vooral de laatste pack (holiday ofzo?) erg vet. Die heb ik met plezier uitgespeeld. Ik mis nog ergens 1 skin... maar zou niet weten hoe ik deze te pakken krijg. Ik weet wel dat ik in time attack een keer een nieuwe avatar (symbool waarmee je speelt) heb geunlocked, misschien dat via time attack ook nog skins te unlocken zijn? Jammer genoeg kom ik niet boven de +/- 60 blocks in een halve minuut.