[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dat vind ik echt dikke bullshit. je wilt er toch niet ineenkeer doorheen rushen????? gewoon chill beetje de stad verkennen
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar later nog wel een keer
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ''De wereld is in de ban van Grand Theft Auto IV, enige tijd geleden verschenen er zelfs al achievementlijsten waar op dat moment nog geen bevestiging voor was.
    Naar nu blijkt is deze gelekte releaselijst wel degelijk de echte lijst, OXM liet dit weten om het bericht vervolgens weer weg te halen. In de GTA IV review in haar laatste uitgave is echter nog steeds bewijs te vinden, zo verwijzen ze naar de Assassin's Greed achievement.''

    Bron: gamed.nl

    Het zal toch niet..... =(
     
  4. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievements boeien mij geen fuck :')
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het zal wel, maar ik vind ze nou niet echt spetterend. En zeker de namen niet.
     
  6. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  8. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    hij doet ut nie:x

    edit: ow tog wel:) maar hadden we al gezien;)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  9. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
  10. TheGuru

    TheGuru Guest

    Enigste waar ik beetje bezorgt om ben is of het er wel scherp uitziet, zolang er GOED gebruikt wordt gemaakt van AA en AS is het voor mij grafisch prima! maar ben zo bang voor kartelrandjes :mad: hoop dat die er niet inzitten.!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2008
  11. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind dat sommige games mooier zijn op een normale tv.. dan een HD.. maar dat is mijn mening.. "je moet bij elke texture ook niet met je neus bovenop zitten"

    ik heb een redelijke grote tv maar wel met een mooi plat beeldbuis. en beneden een grote samsung hd.. dus ik switch veel van tv''s..
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mansion vond ik in t begin wel leuk, maar ben er 3 missies later eigenlijk nooit meer echt naar terug gegaan. Heel soms om even snel de helicopter te pakken, maar het had nou niet echt meerwaarde. In GTA3 en Vice City had ik ook nooit echt het gevoel een belangrijk persoon te worden in die stad en vond dat nooit heel erg ofzo.
    Wat ik kutter vond was dat je in San Andreas je helemaal opklom naar de top om vervolgens de laatste uren weer het ghetto in te moeten. Daar baalde ik zo hadr van.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Ik vond de ghetto veel meer sfeer hebben, alleen jammer dat je de hele tijd die gebieden moest veroveren, dat vond ik wel een minpunt maar ik speel het sindskort weer, altijd lachen.
     
  14. TheGuru

    TheGuru Guest

    Yup ben ik het mee eens, games als Gow zien er beter uit op een hdtv maar games als een halo ofso of een gta (denk ik) en een pgr, condemed ofso vind ik er ook beter uit zien op een normale tv (meeste games btw) texturen zijn nu vaak nog niet scherp zat en alles ziet er een beetje vierkant uit etc.
    Speel liever op mijn 19 inch beeldbuis tvtje als op me platte 931bw (monitor)
    Behalve bij een game als gow, die ziet er niet uit op een normale tv.
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    wie vind nu games mooier op een normale tv in plaats van een hd?? Ik snap het niet want op een tv ziet elke game er gewoon stukken minder uit. Richting xbox 1 kwaliteit lijkt het wel.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.850
    Het ziet er meestal wat scherper en kleurrijker op een HD, maar de grahpics blijven hetzelfde als op een non HD.
     
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop trouwens dat ze de camera nu wat beter hebben afgesteld.
    Tijdens het autorijden in San Andreas moest ik de hele tijd de camera iets omhoog doen om alles goed te kunnen zien.
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgezien van de hogere resolutie wel. In feite gamen de meeste mensen op hun pc al meer dan 10 jaar in hd. We hebben hier nog ergens een monitor van meer dan 10 jaar die hd resoluties aankan :)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  19. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien beetje offtopic maar ik had eerst buis tv best groot 82 ofzo wasdie, halo 3 aan het spele prima prima assassin creed kon ik letters moeilijk leze bij options en ik had groot beeld in die tijd nieuwste samsung hd tv gekocht assassin creed mooi mooi kon alles leze alles scherp maar bij halo 3 te veel kleure zag gewoon echt gek en wazig uit in begin had ok zoiets dam lelijk! maar je went eraant

    om beetje ontopic te blijven GTA 4 gaat echt BRUUT uitzien op mij hd tvtje :) ben ik tog blij dak hem gekocht heb:p
    zojuist gepreorderd \o/

    P.s. Furious devil je link doet niet
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina