Leuk hoe Nederland eigenlijk het enige land is waar Hardcore voor dreum muziek staat en in alle andere landen ter wereld Hardcore iedereen de rock/metal stroming bedoeld
de latin muziek... haha lijkt me lache. En die russische herrie waar je niks van kan verstaan, geweldig
Deze zal ik toch wel het meest beluisteren, maar ik luister alle radio stations wel. Gewoon om de humor te beluisteren waarmee het is gemaakt.
Uhm.. als je het topic had gelezen was je erachter gekomen dat ze er inzitten.. kijk maar een pagina terug.
ben echt echt blij dat je een mp3 speler kan kopen kan je ook lekker je muziek luisteren tijdens het rennen
Electro \o/ Sample nummer is in ieder geval al goed. En de alt-rock zender zal waarschijnlijk ook vaak beluisterd worden door mij.
Ik ga toch effe kijken hoe dat precies gaat met die MP3 speler in je 360. Nooit echt behoefte aan gehad, maar met GTA4 is dat natuurlijk wel ideaal, lekker Queens of the Stone Age luisteren in je pick up truck. Of wacht, Radio Broker klinkt ook wel vet! \o/
Ik hoop dat er een functie inzit waardoor je Muziek ingame kan luisteren via de radio, en dat er ook reclames tussen zitten enzo.
er zijn 18 radiozenders. Ik neem aan dat ze per stuk ongeveer een uur duren. Dat is dus ongeveer 18 uur aan radiozenders. Das nie niks. En ben idd wel benieuwd of er een mp3 zender inzit waar ook reclames tussendoor worden gezet.
Zo dicht zit ik er nu ook niet op. Ik heb 'm in de pre-order staan bij Gamehubs.com maar zit niet dagelijks met m'n neus in het GTA forum. Laat me graag verrassen.
Alle radio stations bekend!: The name of every radio station is revealed: WKTT - We Know The Truth (right wing talk radio) San Juan Sounds (latin) Integrity 2.0 (speech, hosted by Lazlow) Liberty City Hardcore (punk/hardcore) Liberty Rock Radio 97.8 (classic rock) The Vibe 98.8 (soul/R'n'B) PLR - Public Liberty Radio (call-in speech) The Classics 104.1 (old-skool hip-hop) Jazz Nation Radio 108.5 (jazz) Vladivostok FM (eastern european) Radio Broker (alt rock) Tuff Gong Radio (reggae/dub) Electro Choc (dance) Massive B Soundsystem 96.9 (dance hall) IF99 - International Funk (funk) The Beat 102.7 (contemporary hip-hop) K109 The Studio (disco) Fusion FM The Journey (ambient/chillout) Bron: http://www.gta4.net/news/4070/opm-uk-review-arrives/ EDIT: ik zie net dat iemand dit al gepost had. Mijn fout