[XOne] Condemned 2: Bloodshot

Discussie in 'Games' gestart door Raven Shield, 6 jun 2007.

1. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op de 360 beide gevalle meegemaakt.

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    heb net de game uitgespeeld in FPS mode..

tering, zo makkelijk als je alleen wapens heb en ook oneindig kogels..
    je krijgt oneindig kogels als je het laatste level met een gold medal haalt..
    ik had de game binnen 2uur gehaald:x:9
    was zo eigenlijk geen hol aan,,
    maar ja heb nu alle singleplayer achievements en nu maar ff kijken of online tof is:b:

edit:
    ik heb de online mode gedaan en vind er echt geen reet aan...
    gewoon met zn alleen opelkaar inbukken en hopen dat je iemand kilt..
    maar wil wel wat multi achievements halen..
    als iemand dit ook wilt moet maar ff reageren..
    dan kunne we elkaar even helpen..

Laatst bewerkt: 12 apr 2008
  3. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er is maar één achievement waar ik wel hulp kan gebruiken en dat is met die ranked deathmatch achievement waarbij je 15 kills moet hebben zonder dood te gaan.

4. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    die hoeft niet in ranked..
    MP Overachiever
    50Win a Deathmatch game with 15 kills without dying.

Probably next to impossible if you try to do this without friends or people willing to help. Go to this thread if you want to get some people to help you with this achievement. Can be done in both player and ranked matches.

ik wil je daar wel ff mee helpen..
    kan je anders vanmiddag ff rond 3 uur?
    want ik moet eerst ff naar een verjaardag..

5. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu juist bijna alle MP achivements(vind de mp geweldig) moet alleen de singelplayer lol.

Anyway gaan we nou nog een xboxworld condmned 2 multiplayer brawl doen of niet!

6. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    ik zou wel willen maar aangezien ik MP geen hol aan vind weet ik niet of die er komt:b:
    misschien voor 1 xtje

7. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heb condemned 2 uitgespeeld moet zeggen dat ik deel 1 toch een stuk beter vondt. Verhaal was wel heel ver gezocht. Gelukkig de game een weekendje kunnen lenen en niet gekocht. Haal hem ooit nog wel eens als die in de budget bak ligt.

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Game toch aangeschaft en qua engheid valt et tot nu toe enorm mee. (Zit pas in het eerste level though)
    Bij Fear was er echt een constante dreiging, dat ervaar ik hier echt stukken minder.

9. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Vond kan niet met dt O-) (moest er even uit)
    Ik wil deze game toch nog binnenkort halen, maar mijn xbox is even dood dus het heeft weinig zin nu. Deel 1 vond ik geweldig

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  11. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu demo aan het downloaden. Heb toch na deel 1 hoge verwachtingen van dit spel.

12. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nog steeds niet uit (druk), maar tot zo ver mijn gedachten: na het midden kakken de single player levels enorm in. Verhaal gaat alle kanten op en het lijkt wel of de voice acting ook steeds minder wordt. Vijanden en levenstructuur worden ook veel minder.

De combat is echter zo vet uitgewerkt, dat ik nu al meer tijd heb zitten in de Bloodshot fight club als in de verhaal levels.

Aan alles kan je zien dat de game het laatste gedeelte gewoon gerushed is. En dat is erg jammer. Nietemin nog steeds een vette game.

Edit: net zero punctuation gezien. Te grappig en nog waar ook.

Laatst bewerkt: 18 apr 2008
  13. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is een bug. Ik heb voor de grap effe Condemned 2 demo gespeeld en daar krijg je ook een olie spoor bij die brandende auto.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net de demo gespeeld, ik speel het nooit meer! Te creepy, ik hou daar niet van! :+

15. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ze al begonnen met die rare zwarte luitjes, vind ik er al niks meer aan.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net toch maar even condemned 1 geprobeerd, en aan het begin is de sfeer goed, alles creepy, alleen naar 4 levels wordt het nu meer saai, die junkies heb ik nu wel gezien, en dat enge gevoel, de sfeer is veel minder,

mijn vraag: ga ik condemned 2 dan wel leuk vinden? is dat beter uitgewerkt? of niet?

18. storm69

storm69 Sephiroth X

Leuk Bevonden:
    0
    mocht er iemand geinteresseerd zijn om de volgende achievements nog te halen...voeg me maar toe, er zijn zo weinig mensen online dat het erg lastig is... :

MP overachiever
    Bum King
    Restraint...not
    Magellan (moet nog 3x op doll factory...)

Thanks!

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer is dat toch.. het verhaal begint zo mooi en sfeervol, net zoals deel 1 was... maar hij kakt inderdaad helemaal in halverwege ergens.
    Gameplay wordt steeds minder, het verhaal wordt minder en de levels ook... ik zal toch proberen hem uit te spelen binnenkort, maar het feit dat ik hem nu al laat liggen betekent niet veel goeds.

20. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik hem morge ga verkopen, als ik dit dan zo hoor heb ik geen zin meer om verder te spelen...en ik schijt in mijn box als ik in level 3 die gezellige poppen uit het 1e deel weer terug zie ^_^'

Deel Deze Pagina