Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je met xbox gebeld? zoniet dan is de kans groot dat je Xbox kwijt raakt als zij niet het zelfde tracking nummer hebben. ik zou egt belle!
     
  2. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ook maar gebeld kreeg ik zo'n heel irritante vrouw aan de telefoon die zo overdreven beleeft wilde doen door elke keer mijn voornaam te herhalen 8)

    Uit eindelijk dus afgesproken dat het label per post wordt verstuurd en deze binnen 5 werkdagen binnen moet krijgen (ben benieuwd :9 )

    Ze was na 30 sec al weer vergeten of ze mij dat ref. nr. had doorgegeven. tja, dat komt er van als je alles van een blaadje moet aflezen. Valt allemaal niet mee _O_

    1 ding is zeker. Ik heb mijn box echt niet voor eind april terug =(
     
  3. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik hoor goede verhalen van 1maal verzonden binnen 4dagen terug enzo, hou me daar maar aan vast, maar ook niet AL te veel als je begrijpt wat ik bedoel;) ze praten over 3weken, maar laatste tijd gaat alles sneller en is het max 2weken... MAAR hij wou me niet blij maken met een dode mus:9, nee liever een nieuwe Xbox;)
     
  4. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja een lichte vorm van haperingen soms, bijvoorbeeld met een airstrike in COD 4.
    Het lijkt dan bij mij eerder op een kleine lag want het is niet heel erg ofzo.
    In Fifa heb ik er bijvoorbeeld geen last van dus het ligt wel aan de drukte van een server denk ik.
     
  5. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel als ik het spel afsluit dat ik een soort rrrr hoor in de laden maar heb geen krassen ofzo.
    Ook soms als ik hem opstart wil de lade niet open druk ik weer dan gaat hij wel open.
    Als dit blijft gebeuren ga ik toch maar eens bellen,en krijg je eigen xbox terug of gegeven ze nog steeds gerepareerde.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als het online is kan het lag/framerate zijn. Maak je maar niet druk! :thumbs:
     
  7. Veno Xavier

    Veno Xavier Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox heeft weeeer een ROD. Ik begin het nu echt een kwalitatief uitermate teleurstellend product te vinden. Eerst van die screen freezes daarna dat ie mijn spel niet kon lezen. Ik dacht dat kan niet lang goed gaan, weekje later, ROD.

    FF bellen, prima service, behalve dat kut limburgse accent.;)
     
  8. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Thank, heb net gebeld. Moet morgen terugbellen, kijken ze of ie ook op het juiste nr is aangekomen.
     
  9. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    YES!!!!!!!!!! Eindelijk!

    Vanmorge 2 emailtjes binnen gekregen 1 was geannulleerd, en de andere een foute link. (ALWEER!) Rond 11.30 gebeld, nieuwe order aan laten maken. om 14.10 kreeg ik het mailtje AL binnen, YES! En hij werkte! YES!
    Ik UPS gebeld om 14.45, en om 14.55 was me pakketje al weg:D

    This must be my lucky day! nu hopen dat hij snel terug is!
     
  10. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    En ik wacht nog steeds.......Morgen toch eens ff bellen.


    Edit: Omg, mijn moeder heeft de xbox vanmiddag toch mee gegeven toen die doos kwam. Het probleem alleen is dat ze de voeding niet meegegeven heeft. Dit kwam door de ups ophaler, die zij dat de voeding niet mee moest. De invullijst heeft ie ook hier gelaten. Echt onbegrijpelijk dat sommige mensen zo weinig hersens hebben. Het staat immers met foto's aangegeven dat de voeding mee moet en in de doos zelf is er een apart vakje voor. Net dus maar ff MS gebeld en die zeiden dat mijn xbox ook zonder voeding gemaakt wordt. Nu maar hopen dat ie snel terug is...
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  11. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    nix over limburgers he;)
     
  12. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg ook iemand met limburg accent. Die was mij wat te beleeft 8)
     
  13. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb net ook mijn mail binnen gekregen (na 72 uur ipv 24). ik heb hem maar toch op mijn vervoersdoos geplakt, ondanks dat ik al een nieuwe order (per post) had aangemaakt.. maar hopen dat deze ook nog geaccepteerd wordt. Ik bel morgen UPS en dan hopen dat hij zo snel mogelijk weg kan, en weer terug is.\o/
     
  14. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ff Xbox belle over welke order nu goed is, als jij hem opstuurt met een label die geannuleerd is dan raakt je Xbox zoekt, missgien hebben hun die van je mail geannuleerd, was bij mij het geval... moest toen WEER opnieuw een order aan laten maken, en die kreeg ik binne 2,5uur per mail binne:D
     
  15. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    hmm, dat willen we natuurlijk niet, ik haal die label er wel af denk :\
     
  16. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    De eerste twee keer heb ik mijn label ook via internet gekregen. De derde keer echter deed de link het niet en kwam de tweede mail niet aan. Sindsdien laat ik het label via de post komen. Duurt misschien in sommige gevallen wat langer maar is wel beter dan steeds op te moeten bellen over niet werkende labels.
     
  17. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je belt, dan kunnen hun voor je zien welke tracking code er nog werkend is, als die overeenkomt met het nummer dat jij nu op je label hebt is er niets aan de hand, de kans is groot dat het die mail versie is.
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    dit had ik dus bij assassin's creed, soms kan het gewoon zijn dat je in drukke situaties framerate problemen kreeg, dus ik met mijn neus tegen een muur gedrukt, nogsteeds het zelfde probleem,

    dag erna liep oblivion vast, xbox uitgezet, aangezet, unplayable disk,

    hoeft natuurlijk niet bij jou te gebeuren, maar zo gebeurde het bij mij

    edit; ik heb voor de zekerheid even gebeld en ik moet inderdaad voor mijn eigen doos zorgen,
    maar ik hoor hier over etiktjes? zorgt ups hier niet gewoon voor? want ik heb niks gemailed gekregen,
    die gast vroeg wel aan mij of ik iets gemailed wou krijgen, of per post, ik zei maar per post dat ik dat handiger vond ( alleen weet niet meer wat, lijikt wel of ze me hypnotiseren, ben alweer 50% vergeten van die telefoon gesprekken:p)

    maja, zal wel allemaal, morgen ochtend even post kantoor langs gaan voor doos dan maar. had hier al bij de supermarkten gekeken maar vond geen geschikte doos
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  19. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt nu éérst een etiket voor op de doos per post. Op dat etiket staat ook een nummer dat je moet bellen om een afspraak te maken wanneer UPS de doos komt ophalen. Zoals je zag gebeurt dat vaak al binnen een uur (voor 17u dan)
     
  20. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zei hij "per post" dat was dat UPS langs kwam met doos + label en je daar je Xbox in moest doen. of alleen met label in mijn geval omdat ik mijn xbox al in een doos had gedaan...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina