[PS4] [PS3] Metal Gear Online

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 5 mrt 2008.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Genres: Action / Stealth
    Developer: Kojima Productions
    Publisher: Konami
    Releasedate: 12 juni 2008

Customizable Characters

Your first task after enlisting is to create your MGO alter ego. Design your own unique character from dozens of possible combinations, and keep an eye out for additional gear updates!

Metal Gear Characters?

Intel indicates the presence of Old Snake and Metal Gear Mk.II somewhere on the battlefield... What other Metal Gear characters might be lurking in the shadows?

16-Player matches

In the new MGO, combat gets an upgrade from a maximum of 8 to now 16 players -- trusted allies in team games, or heated rivals in solo play! The more players on the ground, the more intense the action.

Hoe kunnen we Metal Gear Online spelen?

MGO is made up of a starter pack and expansion packs.

Included with MGS4, the starter pack offers players a first bite of what awaits in the new MGO, while various expansion packs (planned to be released periodically after official service begins) will add additional maps, characters, and other features. Details of the expansion pack release schedule will be announced at a later date.

Starter Pack Content

The MGO starter pack contains 5 maps in addition to the match rules and communication features fundamental to MGO.

Ambush Alley
    A corner of a war-shattered town littered with obstacles, its central intersection branching off into side streets.

Gronznyj Grad
    The now abandoned weapons factory that housed the Shagohod in Metal Gear Solid 3. Contains open areas offering unobstructed views as well as indoor and rooftop locations.

Midtown Maelstrom
    This Middle Eastern battleground features avenues crisscrossed with alleyways.

Urban Ultimatum
    Negotiate buildings of varying height in this city under siege.

Blood Bath
    A kill house consisting of both surface and underground areas.

Screenshots

Filmpjes

[gt]25132[/gt]

[gt]25627[/gt]

[gt]25625[/gt]

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik denk dat deze pack in de eerste weken nadat ie uitkomt niet echt gespeeld gaat worden. Waarom weet je zelf denk ik wel ;)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar de beta des te meer. Toch maar achter een pre-order aan.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nee, want dan is Mario Kart uit :+

5. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf wanneer kan je pre-orderen?

6. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu bij dimpus.nl gepreorderd, hoop dat ze ook mee gaan doen aan die Beta actie.

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot dusver snap ik niet wat er nou zo mooi is aan MG online...

Het ziet er allemaal lomp uit, niet echt vloeiend... leuk dat je tijdschriften kan neerleggen of dat je in een kartonnen doos of een ton kan verstoppen, maar de rest vat ik gewoon even niet.

Heb dan ook nog nooit MGS online gespeeld.

8. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Was al gepost in de MGS4 topic, maar morgen kan je dus de beta downloaden en vanaf de 21e spelen.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Precies, ik vraag me dus ook af of dit gaat werken online. De controls, etc...is het bedoelt voor online play? We zullen het zien :)

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik ben nu de beta aan het downloaden _O_

/Edit: loool, heb je net de game gedownload, moet je in de game alweer en update downloaden :+

/Edit 2: Hetis gewoonweg onmogelijk nu de game te updaten, die servers hebben het veel te zwaar. Volgens mij is half Europa die game aan het updaten.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sony en updates zijn echt een fucking ramp. Ben nu al ruim 2 uur bezig met het downloaden van de update van MGO en zit pas op 16%. Kan nu niet eens meer downloaden, hij blijft constant zeggen: network error occured. Eerst de nieuwe update voor de PS3 twee dagen geleden, vandaag GT5 Prologue in Amerika en dan vandaag ook nog eens de MGO Beta + update. Degene die dit bij Sony bedacht heeft, kunnen ze wat mij betreft de laan uitsturen. Hier is gewoon totaal niet over nagedacht.

Edit: kan nu helemaal niks meer doen, lijkt erop dat de servers eruit liggen.

Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Het stomste is nog, waarom gooien ze de update niet gelijk bij de download van de game? =(

Ik ga het vannacht wel ff proberen.

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch pas de 21e gamen, download dan de updat overmorgen ofzo.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Geen idee. Vind het echt compleet belachelijk! Is de zoveelste keer dat er gezeik is met het downloaden van updates. Sony moet hier serieus eens wat aan gaan doen.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mijn ps3 laat ik nog even zonder updates en beta's zo te lezen. Is het aanmaken van een id nou wel of niet nodig?

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm:

- GT5 Prologue release in EU, update voor velen onmogelijk te downloaden ivm server problemen
    - nieuwe Playstation Store, kampt met bandbreedte problemen
    - MGO online beta release, weer server problemen
    - GT5 Prologue release in US vandaag

Kan het nog erger? 8)

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat weet je niet, want je moet eerst een update doen. Dit lukt dus weer niet, omdat de servers overloaded zijn.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het meest gekke van alles is, dat ik de download van MGO (en ook de 1.9GB demo van Lair) zo binnen had op m'n maximale download snelheid. :confused:

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Inderdaad, ik had m ook zo binnen, maar volgens mij gaan de updates in MGO via Konami's server ofzo...

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Geen idee of het via Konami's server gaat. Alleen het peer-to-peer download verhaal is weer nieuw voor mij. :confused:

Deel Deze Pagina