Neeeeeeeeeeee man, we zijn wanhopig, aaaah we hebben geen leven!! Alleen maar GTA IV. Dit is een ramp!!!!! Zo reageren een groot aantal mensen(vooral op de gta site) maar ik niet
Ja idd man Heb er ook erg zin in maar soms gaat het wel erg ver Mensen slapen niet meer bijv. Of mensen kijken niet meer naar hun medemens om omdat ze aan het wachten zijn op gta Moet je nagaan als ie er straks is
ik vraag me eigelijk af waarom iedereen hier zo op zit te wachetn het is alleen maar een pre registration meer niet, zodat als GTA IV uit is en de echte social club site gelaunched is, je je niet meer hoeft te registreren.
Als je de eerste post eens gaat lezen van dit topic weet je wat je ermee kan, en volgens mij zeggen de meesten al of ze zich gaan registreren, ik dus ook..
Het is pas half 4 in new york, word overwerken voor de beste mensen bij Rockstar als ze voor 5 niet klaar zijn.
Die pagina van de social club verloopt op 18 April om 0:08 dus tegen 0:00 vandaag zou je je wel kunnen registeren
Hee weet iemand van jullie hoe ik kan veranderen dat ik wel wordt toegelaten op gta.com (leeftijd te jong ingevoerd dmv broertje )?
Heb je je broertje erbij geroepen om zijn leeftijd in te vullen, tja dat is natuurlijk ook niet zo slim. Pc restarte ofso ??