Moet je bij internetopties zijn in internet explorer en daar zit een knopje om je cookies e.d. te verwijderen @360LOVE: dat is safari... vind het maar niks
Hij is live , iemand op gtaforums heeft hem gevonden op de link https://socialclub.rockstargames.com/.
Ik krijg continu een foutmelding bij een account aanmaken. Hij geeft ook niet aan wat er fout is. Al mijn gegevens kloppen gewoon (en zoveel zijn het er niet)
Vreemd, bij mij lukt het gewoon. Ook een beetje raar dat ze hem niet gewoon onder www.rockstargames.com/socialclub/ zetten. Ik heb #10171 ben er vroeg bij
Member # 33180 Gaat wel snel zeg in 3 dagen Ben benieuwd, bij Gamekings vonden ze het erg goed, je speelt MP alsof het SP is qua gameplay.
Leuk idee van Rockstar en nog helemaal gratis ook! Zojuist ook even geregistreerd. De GTA4 Portrait Sweeptakes zijn tevens een leuk idee! Als je jezelf hebt geregistreerd, dan doe je toch gelijk automatisch mee? Je hoeft je toch niet in te schrijven voor deze contest?
Member #38902 Maar is het niet de bedoeling dat je ergens je gamertag linkt aan je profiel...? Ik zie het iig nergens staan.
Voor Live gebruik ik mijn oude hotmail adres, voor deze site heb ik mijn Gmail gebruikt. Zo weten ze nog niet wie ik ben.
#40343 hier! Was beetje laat op werk, vandaar EDIT: Wow...in die paar minuten tussen mij en Servantes hebben zich gewoon ff nog 1000 andere geregistreerd...gaat hard!