Die arcane blast of wat het ook is op die pendant breekt Sap o.a., het is maar dat je het weet. edit : nvm, geldt alleen als je exalted bent bij de Scryers.
Ik had sowieso nog geen keuze gemaakt, ik ga Aldor sowieso. Ben op al me andere characters ook al Scryer :<. Net ook nog even mee met een PuG naar Karazhan met me Paladin. Altijd wel veel slackers maarja. Van Maiden » Plate Healing Bracers Van Maiden » Healing mace :> (Yay, na zo vaak Kara) Van Romeo & Julia » Despair, niemand wou hem. Wel jammer dat PuGs vaak zo erg slacken...
Klopt. Ik heb ook geen vaste guild meer die raid. Maar doe wel elke week Kara. Ik ga altijd met 4/5 dezelfde, en dit zijn gelijk de MT, OT en healers. Dus de rest doet eigenlijk altijd wel wat wij zeggen
weet iemand ook of je bij de addons SCT / SCDT, je eigen fonts kan gebruiken.. die fonts die er standaard bij zitten bedoel ik niet.
Ja, gewoon in de map plaatsen denk. Of een mapje Fonts aanmaken onder je interface en WTF folder en daarin zetten.
Als het goed kunnen we vandaag op onze server items gaan kopen van de Sunwell Badg vendor! Ik heb bijna 350 badges klaarliggen, dus kom maar op. Nu even snel gems kopen voordat de prijzen omhoog schieten.
Iemand hier op Ragnaros? Ik ben accepted in MoX ( Illidan op farm en 2 bosses in Sunwell neer) . Moet alleen nog ff migraten.. ga ik denk vanmiddag of morgen ff doen
ben gestopt met raiden, was het wel een beetje zat om elke dag 5 uur achter elkaar constant te raiden had nooit tijd om andere leuke dingen te doen.
hoeveel uur hebben demeeste er hier in wow zitten, en hoelang speel je het al? ik speel het namelijk 1.5 jaar en heb er al 25 dagen opzitten, ik dacht dat dit veel was totdat ik iemand tegenkwam die er meer dan 100 dagen in had zitten in 1.5 jaar, tering, 100 dagen in.. 500 dagen.. dat is gewoon 20%, gemiddeld 4.8 uur per dag... dan ben je echt fucking verslaafd
reken is uit als je die uren had gewerkt hoeveel geld je dan had gehad! Ga uit van 10 euro maal 100 dagen maal 24 uur= €24.000
200 op warrior 30 op mage 40 hunter 25 shaman 10 warlock En nog wel wat dagen op alts.. Zit dus een stukje boven de 300 dagen. Jammer maar helaas, toch heb ik er geen spijt van. Ik was namelijk uber-l337, lol. Addicted, yes. Maar niet meer @ Infie: Begin volgende week op Mazrigos opnieuw mis m'n buddies daar