[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De update was inderdaad vrij snel binnen. Maar ik vind het maar slecht dat inderdaad veel plaatjes gewoon niet laden en dan ineens er wel zijn.
    Als je bij demos bijvoorbeeld bij categories kijkt, dan zie je sommige tekentjes van een genre helemaal niet...vervolgens laden de plaatjes niet in maar als je langs de vakjes scrolt zie je dat er wel genoeg is.
    Zeer slordig dat het genre strategie , stratelie genoemd word.

Raar allemaal nog.

Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heel veel blabla, maar dat dikgedrukte stukje bevalt me wel. :9

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vooralsnog alleen in de usa.

edit: lees nu pas dat Echodrome er aan komt in mei!! Deze game schat ik qua originaliteit op puzzelvlak hoger in dan Portal.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er staat toch niks over de USA?

edit: Oeps. Nationwide. = Landelijk. 8)
    Laat maar zitten dan. ;)

Misschien zijn die kaartjes ergens te importeren.

Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  5. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje ivm surround. Gisteren optische kabel aangesloten op PS3 maar ik kreeg geen geluid ( was wel debug console). Heb wel niet naar instellingen PS3 gekeken. Zou het kunnen dat ik instellingen van PS3 wijzig, dat ik wel terug van surround kan genieten of moet ik receiver binnen brengen voor nazicht?

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je kan zowel je geluid bij de ps3 niet goed hebben staan (even via settings op optical zetten) als die van je receiver (input op digital of auto zetten).

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nieuwe 'nieuwtjes'!

bron:
    http://www.psonly.nl/nieuws/15083/Nieuwe_geruchten_uit_laatste_OPM_magazine/

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dit kan toch niet echt waar zijn he?

Sony dates Dual Shock 3 - April 24
    Wednesday 16-Apr-2008 12:43 PM UPDATE: Sony Europe calls Australia a "unique situation" - no date for UK yet
    28 Comments
    The release date of Dual Shock 3 has been confirmed as April 24 by SCE Australia.

Advertisement:
    UPDATE: Sony Europe has responded to queries on a UK date for Dual Shock 3, saying nothing's yet been announced. (Really?)

"Australia is in the unique situation that they have completely sold out of Sixaxis controllers and as a result we have had to decide on the best way to ensure consumers in Australia can buy controllers for PS3. We felt that due to production capacity of DS3 being just enough to cater for Australia, we were in a position to replace Sixaxis in Australia with DS3", a rep told CVG.

We're currently in the process of contacting Sony Europe to check whether the UK shares the same date.

Down Under, the new PS3 pad retails for $99.95, which in a literal translation to UK money is about (ready for this?) £47. Ouch.

Will it come in at that much - surely it can't be more? Much less in fact. We can only sit and wait for the official word from Sony Europe. And get on the phone to our bank manager. There's a credit crunch going on don't you know?

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wordt de controller ook opgeladen als de PS3 uit is (stand-by) of alleen als hij echt aan staat?

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Alleen als hij aan staat. :)

11. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

idd, ik irriteer me wel eens aan dit puntje. Het zou geweldig zijn als ze net als bij de 360 de functie er inbouwen dat hij doorlaat wanneer hij uit is. Dat hij pas helemaal uitvalt als alles is opgeladen. :thumbs:

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Precies want dat USB kabeltje is ook zo kort dat je er niet mee kunt gamen

13. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou je daar nou aan kunnen doen....? |:-

Misschien een langer kabeltje kopen?

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  15. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me wat af. Ik zet mijn ps3 altijd uit met de schakelaar aan de achterzijde. Is het beter om de ps3 op standby te laten staan i.p.v. telkens de schakelaar te gebruiken?

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    In de standby stand verbruikt ie natuurlijk nog steeds energie. Dus als je 'm voor een langere tijd niet gebruikt kun je net zo goed de schakelaar omzetten. :) Voor de PS3 zelf maakt het volgens mij niet zoveel uit.

17. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Blijkbaar is het voor jou niet zo vanzelfsprekend aangezien je er wel over klaagt. :)

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hier wat cijfers.

En wat gebruikt de consoles tijdens het gamen.

19. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd wat probleempjes met het streamen van videofiles van mn PC; na een tijdje stopt de video, maar het geluid loopt wel door. Iemand ideeen waar ik het probleem kan liggen? PC of PS3?

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Welk programma gebruik je om te streamen ???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina