hmmzz, heb nu de nieuwe updates van javascript binnen en nog krijg ik een foutmelding op die site. Bagger werk van rockstar
Wat kan je doen? En deze site stinkt echt, ik krijg maar de helft van de page en ik kan niet omlaag scrollen..
Welke browser gebruik je? Ik had het met FireFox, met IE geen problemen. Toch jammer dan Rockstar niet heeft gezorgd dat het voor alle browsers werkt
Ja, ik vind het zo goed. Plus, ze kunnen toch niet verwachten dat iedereen de juiste revolutie heeft.
nog een paar uur en dan gaat ie open. Of welke tijd zouden ze aanhouden? GMT? Dan is het dus al om 23.00u.
Jij hebt toch 2 accounts? Een met je mailadres wat je voor Live ook gebruikt, en een met je Gmail adres. Kan je morgen (vannacht ) even melden of je Gmail account het ook doet? Misschien kun je in het spel gewoon iets instellen om je gamertag met deze site te linken. Zo niet, dan moet ik me nogmaals registreren, maar dan met mijn Hotmail adres.
Het Gmail adres is het adres dat ik voor Xbox Live gebruik! Het andere account op de Social Club heb ik aangemaakt met m'n privéadres (info at rivanov dot nl)