Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep kon je uitzetten :)

2. dramaties

dramaties Held

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel wordt meesterlijk! De eerste delen uiteraard weggespeeld :D Grappig dat het 1 van de weinige toffe WWII spellen is, vele anderen kunnen me echt niets doen met die overdreven "kijk mij de rambo amerikaan uithangen". Verschrikkelijk (Cod, moh etc)

Company of heroes mag er ook wezen natuurlijk :)

3. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al meer bekend wanneer die spel uitkomt.Duurt erg lang,maarja zolang de kwaliteit beter wordt is het niet al te erg.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    na de zomer

5. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
  6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nog niet gezien. Ziet er goed uit!

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er weer goed uit, zeker als die gast door zijn hoofd word geschoten.

Jammer dat er geen release datum op het einde wordt gegeven.

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    wat een heerlijk filmpje weer, echt BiA _O_

9. AgentSmith

AgentSmith Guest

Knife the kraut down
    Stab an german soldier in the neck
    5 GP

10. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel augustus, dat is in ieder geval al een begin, zou mooi zijn als ie dan uitkomt

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 18 apr 2008
  12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je bij 2:29 ongeveer op de achtergrond ziet gebeuren, dat de vijand blijft staan en schieten terwijl je 2 meter verderop zit vind ik echt het slechtste aan duck-and-cover-and-shoot games.

Totaal onrealistisch en het maakt de gameplay gewoon nep, terwijl de rest er wel weer goed uitziet! Hoewel, achter een houten hekje dekking zoeken met 4 man tegen je en niet geraakt worden ook niet echt realistisch is:eek:

13. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als het verhaal net zo goed word als deel 1 dan heb ik er alle vertrouwen

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Met het verhaal zit 't wel goed. Je bent tenslotte lid van de 101st Airborne Division.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Moet dat iets zeggen dan? :/

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ja, kijk naar bijvoorbeeld Band of Brothers. In mijn ogen de beste serie ooit en die serie staat volledig in het teken van de 101st Airborne Division. Google maar eens op "101st Airborne Division", dan krijg je vanzelf antwoord op deze domme vraag die je stelt.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is toch geen garantie dat het verhaal in het spel goed is uitgewerkt.

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar wel dat er geweldig potentieel is om een waarheidsgetrouw, mooi verhaal neer te zetten.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Domme vraag? OMG, wat een leek ben jij. Band of Brothers gaat over de Easy Company (BTW, het zegt genoeg dat niemand uit Easy of de 506th een Medal of Honor kreeg, die werd uitgedeeld aan de 1e luitenant in de 502nd). Inderdaad, een fucking Company, dat is dus maar een deel van de 101st. En waarom zouden de 101st meer hebben gevochten en grotere helden zijn dan de 82nd? Volgens mij gaat jouw kennis van WOII niet verder dan films als Saving Private Ryan en wat NGC/Discovery docu's.
    Als je er echt wat over wist, kun je makkelijk vertellen dat 82nd en alle andere divisies net zulke grote helden en verhalen kent als de 101st. Er zijn ook soldaten uit de 101st die nooit een kogel hebben afgevuurd, dus dat hoeft totaal niets te garanderen.

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  20. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Als je de interviews checkt zie je dat de developers zeggen dat ze alle steden, waaronder mijn buurt, precies hebben nagemaakt. Ook kloppen de namen van alle soldaten, de wapens die er gebruikt werden en ga zo maar door. Reken maar op een ijzersterk verhaal. Ik bedoel, "Operation Market Garden" zegt al genoeg. Zeker als je weet wat er zich toen afspeelde.

Een leek? Ga je tanden poetsen, man. Kijk naar alle trailers, interviews en dergelijke. Dan weet je gewoon dat het met 't verhaal wel goed zit.

Oh, dus zonder medaille ben je geen held? Winters was genomineerd voor een Medal of Honor, maar er was een limiet van één medaile per divisie.

Klopt, dat waren ook helden, maar helaas zijn hier geen films over gemaakt. Ik heb het over de 101st, niet over de 82nd. Als ik de 101st helden noem, betekent het niet automatisch dat de soldaten uit de 82nd geen helden waren.

Hier, je bevestigt het zelf. Ik gaf alleen aan dat het met 't verhaal wel goed zat.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina