[PS4] [PS3] Metal Gear Online

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 5 mrt 2008.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Idd, ik probeer het vanavond nog een keer en dan zie ik het wel. Nu draait die kutsite zo langzaam...niet normaal meer. Ik ga lekker Mass Effect doen en zout maar lekker op met die kut beta. Voor mij hoeft het eigenlijk al niet meer.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nou, het is me gelukt met deze methode:
    Maar in de bevestigingsmail moet je nog eens een link volgen en dan akkoord gaan, maar als je akkoord gaat krijg je weeral zo'n error :mad:. Maar ben aan het twijfelen of dat ook daadwerkelijk nodig is, want de mail zegt dat ik succesvol ben geregistreerd en die link die je moet dient voor "Terms and Conditions for Use of KONAMI ID Online Payment" (zo kan je van alles kopen op die site) o_O. Ik denk van niet :D.

EDIT: Alhoewel, als ik me inlog op die ID site krijg ik aan waarschuwing dat mijn e-mail adres nog niet geconfirmeerd is :mad:.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar als je dan bij die tweede pagina weer een error krijgt , dat je dus niet eens op de de pagina na TOS komt...dan word dat toch niks?

mensen op de GT foruims hebben gezegd dat je Firefox moet gebruiken, je moet de plugin autoformer installeren, en dan worden al die velden automatisch onthouden, hoef je dus niet elke keer in te typen. Maar ja...ik kom de hele dag al niet eens meer bij die TOS.

Ik kom gvd niet eens op de pagina meer...

rror

System Error.

We would like to apologize for the inconveniences caused. Please try accessing the page at a later time.

ze mogen echt doodvallen van mij.

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je met veel moeite die @#$@#@ ID aangemaakt , komt Konami "Maandag" met een nieuwe update waarbij de ID niet meer nodig is.

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Terug gaan en blijven proberen tot je er bent :+.

Echt? Wat is dat voor gezeik :mad:. Bron?

En om eerlijk te zijn ben ik ook niet zo blij met het vooruitzicht op een nieuwe update ><.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Een nieuwe update als in weer aan de haal gaan met die rete trage p2p methode? :eek: Mijn god, wat een zootje zeg. :x En dan is Kojima (de perfectionist) niet helemaal tevreden met MGS4? Wat moet hij dan wel niet vinden van de MGO beta 8)

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee dat meen je niet he? Wat is de bron?

Ik denk dat ik de hele beta niet zal spelen....dat begint me steeds duidelijker te worden.

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Maandag staat tussen " " ;)

Je weet namelijk maar nooit.

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik hoop wel dat ze die problemen met die Konami ID hebben opgelost tegen dat MGS4 (met MGO) in de winkels ligt. Of dat ze heel dat Konami ID gedoe achterwegen laten voor de winkelversie.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga het vanavond echt maar weer proberen want nu kom ik de site niet eens op. Niet normaal meer.

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nja, zojuist even geprobeerd in te loggen in MGO maar ik krijg telkens een error van "unable to connect to server". Dus of je nou een ID hebt of niet, in loggen kan je toch niet :+.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee ok,maar ik moet gewoon die domme ID eerst nog zien te krijgen...en dat lijkt vrij onmogelijk.

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Forum 9lives

Voor die macro van die confirmatie mail geldt hetzelfde: blijven proberen tot het lukt (is me gelukt na 5 keer ofzo).

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hm, ik heb helemaal geen zin meer om het te proberen. :+ Ik hoop alleen niet dat ze maandag met een nieuwe update komen, tenzij ie zonder problemen is te downloaden van een snelle server.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Nu weet ik eindelijk ook waarom de site van Konami zo traag is.
    Iedereen loopt nu met Macro's te klooien.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb er ook helemaal geen zin meer in. Om uurtje of 12 vannacht probeer ik het wel weer een keer en anders weet ik het niet meer.

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De gene dit verantwoordelijk is voor deze puinhoop mag van mij Harakiri plegen :mad:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    seppuku :p

tis idd wel heel matig, zelfs voor een beta,... vraag me af of ze in japan ook zo'n geneuzel hebben of dat t alleen hier onmogelijk is om updates te downloaden...

19. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat ik mijn ID vorige week al had aangemaakt, had toen helemaal geen problemen. Nu schijnt het vrijwel niet meer te kunnen..

De update downloaden duurde echter wel 6 uur vandaag, gekkenhuis!

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou het is echt te idioot voor woorden....maar de hele avond tot nu al kan je de site niet eens meer op. Wat Konami hier flikt is echt idioot..het lijkt er echt op alsof ze de mensen gewoon laten barsten nu.

Deel Deze Pagina