[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Music while-you-walk dropped from GTA IV
    Grand Theft Auto IV - General News Some time ago, a number of magazines reported that you'd be able to listen to music while you walk around the streets of Liberty City using GTA IV's cell phone. Unfortunately, EGM has now confirmed that this feature has been axed from the final version of the game.

    The removal of promised features is not uncommon for GTA titles. Early in the San Andreas media blitz, an excited Dan Houser told the Official UK PlayStation 2 Magazine "We’re having to go to dual layer DVD because we’ve already filled up a full DVD". Later that year, GTA San Andreas shipped on a single layer DVD for PS2. Other magazines, including Australia's official PS2 magazine and GamePro, reported that trams in San Fierro would be drivable, yet this feature was mysteriously missing from the final release.

    With just eight days left on our countdown, could this be the beginning of a week which reveals some more features which didn't make the cut for the final version of GTA IV?


    Bron: Gtagaming
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jammer voor degene die het graag wouden, ik heb liever gewoon geen muziek als ik hoertjes aan het neerknuppelen ben! :)
     
  3. k0ifim

    k0ifim Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan altijd nog muziek aanzetten via de Guide, maar het is natuurlijk leuker om dat gewoon via de telefoon te doen in-game.

    Misschien is het wel alleen voor de PS3 versie geschrapt, want ik las laatst dit artikel op Tweakers.net over een patent dat MS zou hebben op in-game muziek streamen vanaf de HDD. Dat zou kunnen betekenen, als het echt met het patent te maken heeft, dat het waarschijnlijk alleen voor de PS3 versie geschrapt is.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    :emo:
     
  5. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    bij welke winkel is dit? hopelijk bij de eplaza:p
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Advertentie van Ddirk is geldig bij de Gamemania :)
     
  7. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    :cool: heb een mailtje gestuurd.
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  10. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel een beetje trieste actie zijn, niet?
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zo, effe een bod van 6.000.000 uitgebracht:9 Effe dat ventje terugpakken:9
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  12. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad..en sommigen moeten trouwens ook niet roomser zijn dan de paus..alsof niemand hier muziek download..alsof dat lekker legaal is.
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ontopic weer! :cool:
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.073
    Dynabyte, 55 euri, betrouwbaar :)
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Bij xboxhome.nl voor 50 euro incl (inmiddels 59 euro incl) en zeker betrouwbaar.
     
  16. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik hem ook bestelt bij dynabyte

    al mijn games daar gekocht vindt zeer fijne winkel om game dingen te kopen
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Zit er ook over te denken om hem te pre-orderen, anders moet ik waarschijnlijk heel vroeg mijn bed uit:9

    Is het verstandig om hem op http://preorder.xboxworld.nl/ te pre-orderen?
    Hij kost daar 55,50 maar krijg ik hem dan wel op 29 april?
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Als je zeker wil zijn dat je hem de 29ste hebt, koop hem dan in de winkel; zo simpel is het. Elke winkel zal proberen om de game de 29ste bij jou thuis te krijgen, maar er geen zekerheid omdat er altijd iets fout gaan bij de post of bij het bedrijf zelf.
    Dus: wil je hem zeker weten de 29ste, betaal dan iets meer en haal hem in de winkel. Wil je hem een tientje goedkoper, bestel je op internet met de kans dat hij iets later bij je thuis is, of als je langer kan wachten bestel je hem bij Gamehubs voor 36 euro.

    Vind ik ook wel, maar Fardo heeft me ook een keer een weekje gebanned toen ik opmerkte dat iemand anders naar een illegale versie van BioShock linkte |:-. Die Fardo toch.


    Edit: Die ene Marktplaats advertentie is trouwens sowieso fake (voordat ik "Ja duh" antwoorden krijg), want er staat een RP leeftijdsadvies op, wat Rating Pending betekent. Zodra de game een rating krijgt wordt de goede rating erop gezet; de covers zijn dus mooi, maar fake.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2008
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt gelijk, maar dan zou ik wel snel moeten zijn anders is hij uitverkocht en kan ik nog langer wachten:+
    Maar is het een beetje betrouwbaar bij XBW?
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Even voor de duidelijkheid.
    Bestel je bij gamehubs met de normale verzendoptie, dan heb je de game met 2 a 3 weken in huis. Betaal je 5 pond meer voor de duurdere verzendoptie (ongeveer €6) dan heb je de game met 2 a 3 dagen in huis.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina