Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    32
    Ze vragen voornamelijk naar je hobbies, seksuele geaardheid, wat voor sport je doet.. dat soort dingen
    bij mij vroegen ze naar de naam van mijn huisdier o_O nogal vreemd, mrja je merkt het wel
     
  2. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol :lol:

    Nee serieus, wat vragen ze?
     
  3. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat je klachten zijn natuurlijk, wat had je anders gedacht :')
    Vervolgens vragen ze je je gegevens en vertellen ze je over hoe je je xdoos moet versturen
     
  4. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    En als je heeeeel zielig doet dan krijg je ook nog een gratis compensatie in de vorm van een accessoire of game:)
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik kreeg vanavond voor het eerst een RROD (ik hem de mijne al sinds de release). Ik heb al de gebruikelijke dingen gedaan zoals alle kabels eruit en dan weer erin en ook de HDD er uit halen en terug plaatsen maar niets hielp. Dat word hem dus opsturen... en dat net voor GTA IV... :mad:
     
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja is echt lullig. Ik hoop dat ik hem nog op tijd terug kijg, maar ik vrees het ergste. Steeds als er een vette game uitkomt of als ik een nieuwe game gekocht heb-->RROD. In dat soort tijden verlang je naar een betrouwbare console.
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    serious werkt dit? damn, naja, wachten op de 2de x danmaar, }:]
     
  8. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    32
    Je hebt alleen geen garantie meer neem ik aan?
     
  9. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je zeggen voor een game? :9
     
  10. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    32
    pas bij je 3e reparatie krijg je een compensatie..
    gaat niet lukken dus aangezien dit pas je eerste is (toch?)
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bij RROD heb je toch 3 jaar garantie? Zo ja, dan heb ik nog steeds garantie t/m 4 of 5 december (releasedatum) ofzo.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yep. Normaal gesproken heb je 2 jaar garantie op je Xbox 360. Bij een RRoD wordt dit verlengt met een jaar extra, dus heb je in feite nu 3 jaar garantie ja. :)
     
  13. davemave

    davemave Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag avond forza aan het spelen, opeens allemaal zwarte stukken op de baan. Aan het einde van de race bleef het spel hangen tijdens "saving..."
    Daarna kon ik de game niet meer opstarten. Net gebeld naar xbox support en die vroegen of ik de console wilde laten nakijken. Doe maar heb ik gezegd. Daarna gekeken op xbox.nl voor forza 2 replacement, maar dat kost 15 euro! En ik heb geen eens een creditcard. Laat de game nou net 15euro kosten ... Dan maar opnieuw kopen zeker?
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  14. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat de fak O__o
    Type: Pakket
    Status: Teruggezonden naar verzender
    Geretourneerd op: 21/04/2008
    10:40
    Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
    Getekend door: VOLL
    Service: STANDARD

    Hij komt dus nu al terug :\? Terwijl ik hem vrijdag meegegeven heb aan UPS.. lijp.. hopen dat het goed komt
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    nee, De verzender is MS. jij bent de klant.
     
  16. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm vaag. Mijn xbox staat nu in Duitsland maar ik heb geen service-aanvraagnummer gehad en het aanmelden met m'n emailadres en wachtwoord lukte gisteren nog wel, maar nu niet meer, maar dat ligt aan de site. En ik wil zo graag weten hoe het met mijn schatje (:9) is gesteld!
     
  17. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    wow! lucky you!!! Dat is dan sneller dan die van mij:| Bij mij is die vrijdag aangekomen op die repartie centrum! btw wat staat er bij jou op xbox.com bij ondersteuning en dan je reparatie status?

    Bij mij nog op: (Terwijl UPS heeft gezegt dat die afgeleverd is?)
    Nadat de reparatieopdracht is verwerkt, verandert de status ervan in Servicecentrum wacht nog op apparaat. U kunt zelf bepalen hoelang dit proces duurt! We leveren u een lege doos per pakketdienst. Wanneer u de doos ontvangt, dient u uw Xbox te verpakken volgens de opgegeven instructies. Stuur het naar ons terug via de opgegeven pakketdienst.
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    De verzender is MS! Jij bent de klant. !
     
  19. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    service nummer? aanmelden? waar kan dat:D? vertel me! ik wil ook wete hoe het met MIJN schat is! :9
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Op UPS.com kun je je tracking nummer invoegen wat op de labels staat. aleen voor de terug reis meot je een nieuwe vragen bij MS
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina