Zo jammer om de term "fanboy" weer te zien opduiken....
Omdat je bepaalde marktontwikkelingen volgt en daarbij nog een mening hebt ook word je hier afgeschilderd als "fanboy"....
Bovendien heb ik de PS3 op bepaalde momenten wel een warm hart toegedragen en heeft mijn broer er ook één dankzij mijn advies :b:
De marketing van Sony is waar ik een hekel aan heb.... Ze liegen en bedriegen en dit houd ik al vanaf het begin bij in de nieuwsberichten etc.
(ik heb het dan ook vooral over de gamedivisie, de andere takken hebben ik weinig interessen in....).
Ik gooi nooit naar modder naar mensen hier persoonlijk en ik vind het (wederom) jammer dat bepaalde mensen dat hier wel doen ipv van gewoon inhoudelijk op berichten te reageren... Altijd moet je je hier verdedigen op persoonlijke aanvallen... Dat is jammer dat men daar niet eens op let....
Edit:
Is onzin, ik post de NPD cijfers al jaren... Ook de laatste twee maanden toen de PS3 beter verkocht dan de 360....
Ik post ook liever berichten die mijn mening onderbouwen inderdaad.... Iedereen is hier vrij om in het VS topic (onderbouwde) berichten te posten.... Ik post geen bronnen van één of andere obscure "fanboy" site maar serieuze artikelen... Jammer dat (veel) mensen hier niet de waarde van inzien en zelfs in een topic als dit persoonlijk moeten worden (is niet op jouw gericht verder maar een constatering).... Zal wel een teken van zwakte zijn.
Laatst bewerkt: 19 apr 2008