PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Heyy,

Ik heb al een tijdje een probleem met mn PC.. Na een ander probleem met kleuren opgelost te hebben heb ik nu een vage resolutie op mn beeldscherm als ik de computer opstart. Echter als ik dan een paar keer met de beeldschermresolutie naar een lagere resolutie ga en dan weer naar mn huidige (1680x1050) doet hij het na een aantal keer proberen wel weer goed...

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Hier een screenie: (het is hier een beetje onduidelijk te zien, maar het probleem is er wel degelijk... De letters zijn op de Printscreen veel beter te lezen dan opd e PC zelf..)

Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  2. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Defect laptop scherm

Hallo,

Ik heb een laptop van school gekregen.. Maar helaas gleed hij zaterdag van de bank en kwam precies met de rechterbovenhoek op de grond. resultaat: LCD scherm kadoek:mad: het voorste glas waar je tegenaan kijkt is niet kapot maar daarachter zit een scheur en er liep een klein beetje vloeistof uit. nou probeer ik uit te zoeken wat de goedkoopste optie is ik heb de garantie voorwaarden doorgekeken en heb al gevonden dat ik hier geen garantie op heb dus waarschijnlijk moet ik betalen.... ook heb ik al een site gevonden die tft schermen levert en erin zet KLIK. Heeft iemand hier ervaring mee?

Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik zou toch eerst even fujitsu bellen om te informeren want ik denk dat die site aardig duur is.

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    thread gevonden, schameloze crosspost:

Iemand ook al een tijdje problemen met de USB hostcontroller onder Vista home premium? Allen wat ik tussen mijn schijven wil uitwisselen gaat maar met max 100 kb/sec. Vista geeft ook steeds in het ballontje aan dat ik deze apparaten sneller kan maken door ze op een snellere usb poort aan te sluiten. Het gaat om 2 verschillende externe discs, maar ook tussen de 2 interne schijven (fysiek, geen partities) gaat het erg traag. Heb al wat gegoogled, maar wordt er niet wijs uit.
    Is deze software universeel, of model en merk gebonden? Mijn laptop is een HP DV9055, op de site van HP zelf vind ik niets wat er ook maar op lijkt. Ook alle windows updates zijn geinstalleerd.

Iemand die hulp kan bieden of zeggen in welke richting ik moet zoeken?

Mvg,

Sjoerd

5. Shizzel

Shizzel Guest

Het is dan misschien niet ontopic, maar áls je iets zoals een laptop geleend krijgt, doe er dan in ieder geval voorzichtig mee, jij zou toch ook willen dat als je iets uitleent de lener er voorzichtig mee omgaat? Erg dom dat je hem zomaar op een bank neerlegt waar hij blijkbaar af kan glijden.
    Tjah, alleen wat constructieve kritiek voor toekomstige dingen die je geleend krijgt :):.

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen, ik heb een map die ik maar niet verwijdert krijg. Wanneer ik rechtermuisknop/ verwijderen doe krijg ik de melding "kan dit item niet vinden". De inhoud van de map is overigens 0 kb.

Iemand een idee wat dit voor probleem is?

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    F5 induwen?

Of heb je hem nog niet eerder verwijderd?

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het zal wel een hele lompe vraag zijn, maar wat heeft F5 voor functie?:eek:

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het vernieuwen (refreshen) van de pagina, werkt ook in Windows (alleen heet het daar niet pagina denk ik).

Als dit niet werkt, dan zou ik het eigenlijk niet direct weten.

10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee helaas, heeft geen nut. Ik krijg nog steeds de zelfde melding.

Ik heb ook al eens het programma unlocker gebruikt. Maar ook dit hielp niet.

Edit://

Nee ik had hem idd nog niet eerder verwijdert.

11. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fujitsu gebeld en ze komen hem zo snel mogelijk ophalen en waarschijnlijk kan ik het ook nog regelen dat de verzekering het betaaldO-)

tsjah het gaat al een jaar goed maar even een keer niet opgelet.... ik doe er ook echt wel voorzichtig mee mjah een ongeluk zit in een klein hoekje

12. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    @ Bram

Kun je hem ook niet in de veilige modus verwijderen?

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb ik inderdaad ook al eens geprobeerd. Maar dit hielp helaas niet.

14. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben sinds kort weer begonnen met Call of Duty 4. Alles gaat zoals het hoort maar ik krijg geregeld een Error die alles in 1 keer afsluit. Het gaat om een Buffer Overrun en ik heb echt geen idee waar ik moet zoeken om deze fout te verhelpen? |:-

Hieronder de link naar de error. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kan komen?

Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    't zou kunnen komen door je moederbord..

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb tijdje terug een nieuwe headset gekocht. Deze wordt aangesloten via USB. Mijn vorige was gewoon een 3.5mm jack-plugje. Mijn speakersetje heeft ook een 3,5mm jack-plug. Door middel van een splitter kon ik op deze manier tegelijk het geluid door de headset, en de speakers laten komen, zodat ik niet telkens de stekker hoefde om te wisselen.

Mijn nieuwe headset heeft dus een USB aansluiting. Ik heb nu mijn speakers gewoon in de audio poorten op het moederboard aangesloten, en mijn USB headset ook. Het wil echter maar niet lukken om deze tegelijk muziek af te laten spelen! Ik heb met wat instellingen zitten klooien, maar kom er niet uit. (Ze doen het los van elkaar, dus appart aangesloten wel prima)

Heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja, een oplossing?

17. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dus binnenkort mijn pc updaten/nieuwe pc kopen. Ik heb dus 650 euro om mijn pc up te daten of als ik mijn pc koop rond de 950 euro om een nieuwe pc te kopen.De dingen die ik moet updaten is : Het moederbord, processor, en grafische kaart + voeding. Dan kom ik dus inderdaad rond de 600 euro uit, en heb ik wel een super pc'tje. Ik kan ook voor 950 euro een eigen pc samenstellen, alleen volgens mij kom ik dan duurder uit voor minder, of is dit niet waar?

18. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat je nu tweede hands verkoopt is nieuw natuurlijk duurder..
    Dus lijkt me wel dat je dan duurder uit komt ;) Beter een goeie update, als alles wat er nu in zit tenminste voldoet aan je eisen.

19. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat er nu inzit kan in principe dus weg, behalve de kast en mijn HD.Dan koop ik dus een upgrade kit van alternate (300 euro)(Quad core processor + moederbord + 2GB geil DDR2 ram geheugen). Dan koop ik er ook nog eens een goede grafische kaart bij (230 euro). En dan nog eens een voeding van 100 euro. Dan kom ik dus op een totaal uit van 630 euro.

Met die oude onderdelen kan ik dan zelf nog een pc'tje bouwen. Goed idee?
    Nog even een vraagje: Wat is eigenlijk een controller? Wat doet het? Waarvoor is het nodig?

Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nvm, al opgelost

Laatst bewerkt: 23 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina