[PS4] [PS3] Uncharted: Drake's Fortune

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 31 okt 2007.

1. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    haha daar ben ik net voorbij, was idd beetje jammer maar ach, het houd het spel spannend :p

2. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Is het spel het nog waard om verder te spelen hierna?
    Waarom gooien ze toch altijd van die onrealistische K*T beesten in spellen? Door die klote dingen is heel het spel verpest voor mij. Als ik monsters wil koop ik wel turok of Resident evil......

3. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game al een tijdje uitgespeeld en ga binnenkort beginnen met de 2e keer. De game moet het samen doen met GT5P voor mijn PS3 game tijd :)

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Wat een game, wat een game :)

Was ik net aan het schuilen achter een gevallen pilaar, denk ik veilig te zijn... gooien ze opeens een granaat en blaast die pilaar weg :eek:

Mijn reactie: "Kan dat ook???"

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week gekocht, en vandaag uitgespeeld. Gave game zeg. Normaal hou ik helemaal niet van dit soort games, maar ik vond deze echt super. Ik wil nog zoiets spelen, dus dan maar Heavenly Sword of Ratchet en Clank erbij kopen.

6. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    dan zou ik R&C doen. HS vond ik zelf niet heel boeiend. Heb beide games gehad. Sterker nog, je kunt beter geen van beide doen :p R&C is even leuk maar niet heel lang houdbaar.

HS vond ik gewoon saai :p

7. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm correctie,
    Die kut beesten.....
    zijn de vervloekte spanjaarden die schat wouden stelen.

Ik vond het stuk met de beesten juist t spannends.

Het gave van deze game vind ik dat de motion captures erg goed zijn uitgewerkt.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat het ook zijn , het blijven Kut beesten.

Graag zou ik een eventuele 2e deel meer bewegingsvrijheid willen hebben.
    Kan dan nog meer genieten van de fantastische omgeving.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Net Uncharted uitgespeeld. Erg leuk spel! Ziet er prachtig uit, sfeer is perfect, gameplay werkt prima. Jammer dat het zo kort is en soms wat simpel. De moeilijkheidsgraad op het gebied van platformen had wel wat hoger gemogen.

8,5 wat mij betreft.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ben nu op +/- 90% van de game.
    Was een heel leuk spel, totdat ze met die %^&*#$ Nazi shit, en die gemuteerde beesten aan kwamen zetten. |:-

'Hoe verpest je een goede game in 2 seconden'

Waarom doen ze me dat nou weer aan? :'-(
    Als ik een spel met dit soort weirde shit wilde spelen had ik wel Resistance oid. gekocht.

Deze game wilde ik juist altijd al hebben vanwege het schatzoeken, de jungle, het relatief realistische verhaal enz. Niet omdat ik zo graag hoopte dat ik gemuteerde beesten zou tegen komen.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ken het probleem. Die stukken lijken wel op een corridor-shooter a la Doom en daar heb ik een rothekel aan. Spel is fantastisch maar heb het sinds die mutants niet meer aangeraakt. Kwam er nl nog vast te zitten ook. |:-

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik zit vast en wil weten hoeveel verder ik nog moet:

Ik respawn op een plek in een ruime kamer waar al die mutants op me af komen zetten. Ik moet eerst gang 1 in en een hendel over halen. Dan gaat er een deur open naar een andere gang. In gang 1 maak ik eerst alle mutants af (10 oid) en banjer dan naar gang 2. Daar herhaalt het stukje zich. Hendel overhalen, gang leegruimen en dan terug de ruimte in. Echter dan ben ik elke keer de pineut. Twee halen van zo'n beest en ik ben dood. Tips? En moet ik nog erg veel verder voor het volgende checkpoint? Klote stuk van dit superspel :mad:

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik zit nog steeds vast in die kelder vol water, waarin zo'n shootout is met behoorlijk wat mannetjes. Heb de game daarna ook niet meer aangeraakt, wat het vastzitten misschien wel verklaart :+

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat stukje is idd ook wel enigzins lastig. Alleen die van mij is dan weer een stuk lastiger :9

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Welke moeilijkheidsgraad speel je? Ik heb hem op 'medium' uitgespeeld zonder ergens echt in problemen te komen. Alleen die shoot-out waar modder-eter het over heeft vond ik lastig.

@ Kevf, ben je bij dat gedeelte met al die MP40's op de grond? Ik had altijd nog een shotgun bij me om ze met 1 schot te killen.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    op hard...duh! :+

17. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat doe ik dus niet, anders kom je zo vaak vast te zitten ;) :9

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wandel op hard anders ook wel door de meeste stukken heen. Maar aangezien jij hem al hebt uitgespeeld kan je best even antwoord geven op mijn vragen ;)

19. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat je die tweede hendel hebt omgehaald moet je gewoon keihard die grote kamer uitrennen, even uit mn hoofd gezegd is dat dus vanaf die tweede hendel de gang uit naar links om in die grote kamer te komen, dan een paar meter vooruit, en dan kun je naar rechts omdat dat luik nu open is.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Was idd gewoon even naar recht rennen, echter ik had die deur dus niet gezien 8)

Spel uitgespeeld en wat een game! Echt een avontuur om te spelen. Ik ben uiteindelijk op 470 punten beland en ga misschien nog wel een keer het spel op normal spelen (nu op hard) om de rest van de punten te halen. Want al die dingen vrijspelen is toch wel erg leuk!

Kom maar op met deeltje 2 :)

Deel Deze Pagina