GTA IV Nachtlaunches

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 21 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zoals gebruikelijk bij grote games, zullen er bij GTA IV ook verschillende nachtlaunches zijn. Ben zelf aanwezig bij de nachtlaunch van de volgende gameshop:

    [​IMG]

    Winkel: Gameplayer (gameshop)
    Website: http://www.gameplayer.nl/
    Locatie: Gouda
    Adres: Korte Tiendeweg 14, 2801 JT
    Tijdstip: Maandag 28 april om 24.00 uur
    Aantal exemplaren: de aantallen zijn niet gegarandeerd en een reservering is noodzakelijk (ook om teleurstelling te voorkomen)

    Heb er zin in! Kan ik gelijk een nachtje doorspelen. \o/ Zal tevens een verslagje doen van de launch.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die boxart rechts, Saints Row! :emo:

    Hoe graag ik IV wil, om die tijd lig ik in mijn bedje om zo genoeg energie te krijgen om die ochtend/middag/avond de game te spelen! :D
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik haal hem wel 9 uur later op.

    Edit:

    Zat net te denken als je om 12 uur in de nacht ophaald,dan hebben ze hem maandag al binnen.
    Dussss
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ook ik lig dan waarschijnlijk nog te pitten. Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat Van Leest, de winkel waar ik mijn GTA IV heb besteld, ook een nachtlaunch houdt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2008
  5. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Nachtlaunch Mediamarkt Eindhoven.
    2359 uur.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Als ik wakker word ligt het spel mooi tussen de post :)
     
  7. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    vindt echt absurt die nachlaunch..

    stel je vindt het echt helemaal te gaaf dat je tot 7 uur gaat spele ofzo endan omvalt dus slaapt tot 3 uur ofzo ben je rest van dag nog steeds zo gaar als iets..

    gewoon als dinsdag fris wakker word douche ff dynabyte fietsen en hele dag wakker en fris gta spele
     
  8. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou er puur voor de lol heengaan als ik toch niks te doen heb ;) alleen is er geen grote gameshop hier in de buurt |:- ik haal hem de volgende morgen wel O-)

    ben je van plan ook daadwerkelijk als je midden in de nacht thuiskomt te spelen?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Dat is het doel van midnight launches :emo:
     
  10. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, had al een vermoeden ;) maar wtf dus jij zit nog te gamen als ik opsta :{
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Je valt ook echt om van één nachtje niet slapen zeg. Je bent toch normaal gesproken wel wakker om 12 uur. dan haal je die game, speel je tot 3 uur ofzo en dan ga je slapen. Dan kan je de volgende morgen vroeg en fit beginnen?
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Niks voor mij zo'n nightlaunch! Moet de 29ste gewoon werken, dus lijkt me niet verstandig als ik dan de nacht ervoor de hele nacht zit te gamen ;)
     
  13. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Die nachtlaunches zijn echt nutteloos gezien ik vrijwel zeker weet dat je eerder aan GTA IV kunt komen, als je maar goed zoekt! Nedgame bijvoorbeeld heeft de game vandaag al binnen gekregen en de andere winkels zullen de komende dagen volgen. Alleen is het dan natuurlijk wel de vraag of het winkels betreffen die de game voor de officiële releasedate al verkopen.

    Ik krijg gelukkig een belletje, van de winkel waar ik 'm besteld heb, zodra de game binnen is zodat ik 'm meteen kan ophalen.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Sjonge, overdrijven is ook een vak.

    Anyway, ik moet overdag toch nog werken. Misschien haal ik hem in mn pauze, en anders gewoon om half 6.
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik hoop dat FRS hem eerder verkoopt, meestal liggen bij de FRS in ons dorp de spellen al een dag voor de release in de schappen.
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Aah, ik heb nog niet gereserveerd bij de Gameplayer. Ik hoop dat ik nog niet te laat ben, waarschijnlijk wel |:-
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Morgenochtend gewoon gelijk even bellen! Je weet maar nooit, heb namelijk geen idee hoeveel aantallen ze krijgen. Gewoon even bellen en vragen, denk dat ze bij Gameplayer wel een aardig beeld hebben over de situatie.
     
  18. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL :D :D :D
    Nee ze gaan gewoon uren voor een winkel staan om hun game die avond te hebben, en gaan dan braaf naar huis en hun bedje in om de volgende morgend pas te spelen :) :lol: :9 ;)
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    game-mania doet ook aan nacht launch dus ik helemaal blij dat em daar ga halen ( woon in amsterdam ) en wat zie ik ?!?!?! De game mania winkel in amsterdam gaat pas in juni open !@#@$@# dacht ik bij mezelf. nouja, dan maar naar eeen andere winkel *)
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina