Xbox Live is vandaag down voor Maintenance (server park) na de maintenance zal je geen veranderingen merken. Dit is dus niet de "Spring Update"
Bedankt voor het posten. Dus vanaf 11 uur kan je niet meer op Xbox Live komen? Dan ga ik nu nog even boven wat potjes online spelen.
Suck, onderhand de helft van het nut van mijn 48h trial weg Whatever, ik zal straks eens gold aanschaffen.
Je hebt gisteren toch al een bericht van microsoft gehad dat dit er aan zat te komen? En stond van de week hier ook al op de site\o/
maar t gaat nog niet geweldig start net halo op en krijg een waarschuwing dat mn NAT niet Open is,... das voor t eerst
Kheb nu ook een strict NAT. (toevallig sinds gister open gekregen met de experia box handleiding) maar nu dus weer strict, was dus al eerder sow bij mij. En traag, en hij valt bij mij nu al 2 x uit, gewoon opeens disconnected.. Andere mensen hebben dit ook??
ik heb precies tzelfde,.. vanuit t niets ineens strict NAT (terwijl mn routerinstellingen ongewijzigd zijn) en mn verbinding valt steeds weg
ik kan niks meer,.. geen messages sturen, geen invites accepten, geen invites declinen , geen invites versturen,...
Hoelaat gaat dit alles weer werken, van wat ik gehoord heb moest het om 19:00 weer gaan draaien. Het is nu 19:30 en het werkt niet... Hopen dat ze niet het hele Live netwerk gesloopt hebben...
Net weer een paar potjes COD 4 kunnen spelen, maar krijgen we nu om de zoveel weken een paar uur downtime? Hope not.
Als ik binnen CoD4 naar Multiplayer -> Xbox Live ga, krijg ik de mededeling dat 'ie game settings aan 't downloaden is, wat oneindig lang doorgaat. Verder kan ik niks... Erg irritant dit.