Wil iemand nog fairlady Z kopen met een mooie paint? hij is full tuned en de skin is van assissens Creeed! Contact me!
De release van de 20 golfjes is gisteravond gebeurd.. nu staan er nog 9 op.. heb er in totaal 24 gemaakt want toen ik die 20 erop zette gingen er al 4 weg voor 250k. ik maak na deze lading misschien nog een keer 10 auto's.. dan stop ik met de golf... en ga ik verder naar mijn volgend project.. misschien nog een keer een LE maken..
Ik ben nu 'pas' op 50%, maar nu lukt het wat beter, in de moeilijke races maar even de brakingline aangezet. Dat helpt wel wat en nu heb ik wat meer spannende races gehad. Het blijft een top game!
Van het weekend mijn liefde voor racen hervonden. Via XBW Forza2 weer kunnen kopen, even een paar uurtjes lopen schelden op de handling en toen weer vol op het tunen en test-rijden gedoken. Blijkbaar heeft het geholpen om een aantal maanden geen Forza gespeeld te hebben want het een na het andere persoonlijke record ging eraan met als "hoogtepunt" een hoge 54-er op Tsukuba met aan A850 Evo 8MR. Heb alleen nog problemen met "vloeiend rijden"; mocht iemand nog hele goede tips hebben dan hoor ik het graag maar op dit moment kan ik van mijn Live-vriendenkring niet zo heel veel meer leren...
cdwow 24 uur sale zoals yi-long had aangegeven: Xbox 360 2006 World Cup 9.99 Championship Manager 2007 12.99 Chromehounds 12.99 Conflict Denied ops 26.99 Devil May Cry 4 36.99 Football Manager 2006 9.99 Forza Motorsport 2 12.99 NBA Live 2006 9.99 Moto Gp 07 12.99 en nog meer... voor diegene die forza wilt.. gepost door pgrferrari in koopjes spotten
Ik heb laatst 25 ronden op silverstone gereden in de R1, maar ik kom maar niet onder de 1.27. Het record is 1.24.9, tering! En ik dacht ook eindelijk onder de 1.26 te gaan op mugello, verneuk ik de allerlaatste bocht. Maar zijn er mensen die vanavond( als live het weer doet) een potje mee willen rijden. Voeg me dan maar even toe: duco3101
Dat is inderdaad lastig ja, het is me gelukkig gelukt bij een time trial maar ook na veel moeite. Ik wou net even zien naar m'n tijd op Silverstone maar FM2.net doet een beetje raar hier, hopelijk is het later beter.
Ik ben altijd wel in voor een geintje dus ik voeg je vanavond wel even toe aan mijn friendlist (tenminste, als Live het niet laat afweten). Heb eigenlijk wel zin om een R1 een beetje goed af te stellen voor het betere bochtenwerk!!!
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Heb je gister niet gezien op Live maar maakt niet uit. Ben voornamelijk bezig geweest met mijn auto afstellen en heb voorlopig een 1:30 staan. Wat er nog op het programma staat is: aantal versnellingen terugbrengen naar 3 of 4 stuks (en dus de ratio's aanpassen), het aanpassen van de rollbar & dempers aan de achterkant en het aanpassen van de downforce. Heb gister gemerkt dat ik op het rechte stuk toch ergens snelheid tekort kom; je maakt me niet wijs dat als je met 272km/h over de finish komt, dat je maar met 283 aan het eind de remmen in moet. Welke topsnelheid haal jij (of iemand anders) met de F333 aan het eind van het rechte stuk?
Bij mijn replay van 01:25.792 kom ik met 278km/u over de finish en rijd op het lange stuk 292km/u check anders mijn replay maar ik sta op de 88e plaats.