1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 feb 2008.

?

Welke console heeft de beste exclusives in 2008?

  1. Nintendo Wii

    10 stem(men)
    5,1%
  2. Playstation 3

    37 stem(men)
    18,9%
  3. Xbox 360

    149 stem(men)
    76,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Play TV is niets meer dan een digitale tuner (stuk hardware) die (crappy) TV signalen uit de ether kan plukken, dat kost gewoon geld. Je hebt er echter helemaal niets aan, in Nederland gebruikt men een gesloten systeem in combinatie met smartcards en volgens mij ondersteunt PlayTV dat niet.

    http://blog.wired.com/games/2008/02/nintendo-to-beg.html
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is voor de hardware :):
     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar gratis is het dan toch ook niet? De service wel inderdaad, maar ik dacht dat het een feature was die standaard al in de PS3 zat verwerkt :)

    Maar voegt het ook echt iets toe dan? Welke zenders krijg je dan bijvoorbeeld extra? En zijn die in HD-kwaliteit?
     
  4. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
  5. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kastje werkt alleen met zenders die je vrij via de ether (de lucht dus) kan ontvangen. Niets meer en niets minder. Alleen Nederland 1, 2 & 3 zijn gratis, KPN doet de verzending. Het heeft echter niets met HD te maken, de resolutie en de bitrate zijn veel te laag.
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel, je hebt er niks aan als je al normale kabel of digitale tv hebt? klinkt leuk, maar niet echt een gat in de markt zeg maar!
     
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    In Nederland heb je er inderdaad niets aan. Kwaliteit is knudde in vergelijking met schotel of digitale tv. Het is niet voor niets dat Microsoft gokt op video downloads, hebben ze alles zelf in de hand.
     
  8. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik mag er nog geen uitlatingen over doen, maar de lobby om dit snel naar NL te halen verloopt erg goed. *) Laat Sony maar klooien met zijn PlayTV.


    PS Snel is wel een rekbaar begrip.
     
  9. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag er ook niet te veel over uitwijden maar binnenkort staat er toch iets heel moois te gebeuren.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Hoe weet jij dat?Werk jij ook voor MS? Ik heb ook wat vernomen
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik verwacht persoonlijk veel van de E3 en ik denk dat we dan hopelijk een chille line-up krijgen te horen.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    jaja, blaat blaat. Zeg dan niks of kom op met die info. :+
     
  13. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou mooi zijn dat wij hier in nederland ook films zouden kunnen downloaden... maar wat is binnenkort??
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat aparte servers misschien beter is als het puur op gamen aankomt... Als je met aparte servers werkt, heb je veel minder last van lag, verbinding valt niet zo snel weg,... Die ervaring heb ik toch al genoeg meegemaakt in vergelijking met xbox en ps3. Anyways, qua communitie is xbox wel veel beter(friends inviten terwijl je éénder welke game enzo speelt, is gewoon handiger,...)
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Is nog niet bekend, alleen is volgens mij in frankrijk enzo de videomarketplace er wel. Zonde dat het in nederland nog niet is. Ik baal er alleen van dat ik geen elite heb >_< HD films zijn groter dan 7 gig.
     
  16. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Films worden toch automatisch gewist als je ze gezien hebt?
     
  17. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je tweede alinea meer hout snijdt dan je eerste. Sony zelf weet wel degelijk hoe je een online game moet draaien. Warhawk en Resistance lopen 20x vloeiender dan welke game dan ook op Xbox live.

    Echter thirdparty games (en vooral japanse) en online gamen gaan nog niet goed samen. Ook Bandai Namco heeft op dit vlak nog veel te leren. ( Soul Calibur 4 schijnt ook online problemen te hebben)

    Bij zowel MS ( Gears of War (Host advantage!) en Halo3 die nog steeds op P2P lopen) en Sony (Ingame XMB, Crossgame invites) valt nog een hoop te verbeteren wat mij betreft. Hopelijk krijgen ze de servers bij MGO goed voor elkaar voor 12 juni, want ik speel zelf wel veel liever op een server dan via P2P.



    Verder denk ik ook niet dat Sony veel eisen kan stellen aan Konami wat online gamen betreft, aangezien Sony op dit moment heel graag vriendjes wil blijven, voor de voor de hand liggende reden natuurlijk. Als Konami dit klote ID systeem ( want ja het is echt klote!) wil gebruiken kan Sony daar verder weinig tegen doen helaas.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zie Chiem zn bronvermelding hieronder.

    Thanks.
     
  19. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    http://biz.yahoo.com/prnews/080422/aqtu088.html?.v=44

    ZzzzZZzzzZZZzzzZZZz
     
  20. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina