1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] guildwars

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 1 nov 2004.

  1. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn doosje staat ook geen Prophecies aangegeven, maar het is gewoon zo :9,
     
  2. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met waar zitten jullie allemaal? :+
    Campaign? Districts? Guild?

    Iig: Overal
    Europe en International voor HA
    vE
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zoals Deoxis uitlegd voor de mensen die GW nog niet gespeeld hebben, je hebt niet 1 game wereld zoals in WOW op een server.

    Het spel maakt districten aan. Neem een willekeurige stad: Old Ascalaon, daar passen bij wijze van spreke maximaal 150 man in.

    Als er 100 man in zittne maakt het spel een district 2 aan. Iedereen die dan connect komt automatisch in district 2. Zitten hier 100 man in komt er district 3 bij etc.

    Maar 150-100=50.

    dit klopt (de aantallen zelf verschillen per stad en zullen niet kloppen maar hij maakt eerder een district aan dan dat die vol zit)

    Deze 50 is voor mensen die handmatig naar dat district willen. Als jij door guildchat of voicechat hoort dat 1 van je vrienden in district 1 zit kun je er naartoe warpen.
     
  4. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Whehe....ik heb nog 2 gesealde "Collector's Editions" van Prophecies liggen. Die shit wordt op ebay verkocht / gekocht voor bedragen tot zo'n 500 dollar. Ik ben ook een van de weinige die al "God Amongst Mere Mortals" onder z'n naam heeft staan 8)

    Ik speel al sinds voor de officiele release van GW. Heb van de beta's kunnen genieten en heb nog altijd dezelfde account.
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Wow dan moet je wel flink genolifed hebben de afgelopen paar jaar.. ik heb nu 1100 uur op mijn naam staan en heb nog geen enkele titel gemaxed.
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van de weinige? Ik kom dagelijks mensen tegen met die titel (Waaronder ikzelf en HEEL mn guild (PvP zelfs))
    Geef mij maar PvP titels, vertellen veel meer over een speler dan een beetje shit Ursan-way'en
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Sorry was idd even in de war met World of Warcraft.... :lol: Ik zal eens kijken naar Eye Of North lijkt me wel gaaf, waar is die goedkoopst?

    Moeten ze maar eens bij ons in enschede komen, geloof dat Gameshop twente er nog een paar had. en geloof ook voor 30 euro? Als het niet minder is.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik heb het ook al een jaar ofzo, snap er alleen geen zak van.. dus maar een paar weekjes gespeeld :confused: ik kom niet aan nieuwe wapens... nieuwe armor(overigens wel andere maar niet betere) en ik loop maar een beetje missies te doen. maar snap het niet eccht...
    heb ook Wow gespeeld en dat is dan niezo moeilijk om verder te komen, maar dit... je krijgt niet eens een tutorial ofzo.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is zoveel beter dan WoW op bepaalde manieren, 1 tip. Neem buddies, vraag buddies of doe zoveel mogelijk NIET alleen. Je leert echt zoveel meer ga je samen. Spel is echt gaaf!! Vooral het begin stuk dat vergeet je nooit meer.
     
  10. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    AB WEEKEND even title upgrade :p
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    AB is echt vernaaid, allemaal van die kinderachtige blije kindjes met hun kurdicks en suxxons.
    Wij hebben mooi dit weekend een GvG weekendje ingepland, staan nu 210de op de ladder dus dat kan beter :+
     
  12. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlandse Guild?

    en uit boxtel ja? grappig.
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands guild, Nee

    En ja ik ben uit boxtel.
     
  14. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ben weer na een jaar pauze beetje begonnen met spelen... zijn er belangrijke dingen die ik gemist heb? heb btw alle campaigns
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zo hey, heb jij even flink mazzel, daar kan je inderdaad flink wat voor vangen. Maar Divine Aura is dan ook wel vreselijk vet. Niet dat ik er 100erden euros voor zou betalen, maar ok.

    Nou, als je 1100 uur hebt een nog geen enkele titel gemaxed hebt dan doe je toch echt wel iets fout hoor! Ik heb met een kleine 100 uur al wel aardig wat titels gemaxed, wel zeker 5 denk ik.

    Dat vind jij, ik vind die PvP titels dan weer nietszeggend, PvE vergen echt veel tijd en skills. Ik weet het, PvP ook wel, maar vaak zijn die nog leuk om te doen, niet zoals die explorer title.. Die is echt tergend!! (En ik kan het weten, heb hem verscheidene malen gedaan)
     
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    PvE tijd en skill? Ik had rank 2 KoaBD in 1 dag gehaald met een non-Ursan party, geen skill voor nodig.
    Lightbringer/SS farm, Protector en Guardian voor alle 3, toen had ik proph op 80% explored, laatste 20 gerund, laatste 25% van cantha en laatste 27% van Elona.

    Dat is dus 13:
    - Lightbringer
    - Sunspear
    - Protector of Tyria
    - Protector of Cantha
    - Protector of Elona
    - Guardian of Tyria
    - Guardian of Cantha
    - Guardian of Elona
    - Legendary Guardian.
    - Expl Tyria
    - Expl Cantha
    - Expl Elona
    - Legendary Expl

    Vanquishing hebben we een weekje met de guild over gedaan, alles gehad.
    Toen hadden we ook ong genoeg geld (tenminste ik, ik spaar alles op) voor Drunkard en Sweet tooth, Skill hunter is ook niet echt bepaald moeilijk op mss 3 bosses na.

    Kortom imo heb je weinig skill voor PvE nodig (is nooit echt zo geweest), alleen veel tijd.
    PvP vind ik toch een ander verhaal want hoe verder en hoger je komt des te lastiger je tegenstanders worden (wij worden bijv nog altijd gecreamed door dR)
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  17. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg eens met bovenstaande post.. Er zijn zat mensen die steeds maar denken dat PvE veel skills voor nodig zijn(niet ingame skills :p), maar dat is juist niet waar.. In PvP vecht je tegen andere mensen die aanpassen op wat jij doet op zo een moment terwijl een mob dat niet doet en gewoon heel blij door blijft hakken terwijl hij doodgemept word. In PvP zou in zo een geval je target meteen gaan kiten.

    Ik vind zelf Allebei heel erg leuk, maar ben vooral bezig met PvE. Je kan dan namelijk spelen wanneer je het fijn vind zonder op guildies te wachten of afspraken maken voor bepaalde tijden.
     
  18. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: dubbel post
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    zijn er hier mensen die eye of the north spelen?
     
  20. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, heb alles hier liggen :thumbs:
     

Deel Deze Pagina