[PS4] Sony Home

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 7 mrt 2007.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zolang er spullen komen waarmee ik me weet te vermaken, dan stoor ik me er niet zo aan. Als ik zie wat voor games er dit jaar allemaal aankomen op de PS3, dan ga ik me afvragen of ik er uberhaupt wel tijd voor heb om die games te spelen. Met zoiets als Home kun je maar één indruk maken. Als dat een foute is (zeker na de hoge verwachtingen van Home), dan kunnen ze het voor altijd vergeten. Dan is Home klaar, dan kunnen ze het vergeten. De eerste indruk van iemand is blijvend / bepalend. Als Home uitkomt, dan moet het goed zijn, af zijn en bugloos zijn. En van mij mogen ze daar de tijd voor nemen.

Is bijvoorbeeld hetzelfde als met GTA IV. Die hadden ze ook in oktober vorig jaar kunnen uitbrengen, maar dan had het nooit de game geweest die het nu is.

Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo kun je alles wel benaderen Alonso. Dan hoeven ze nooit meer iets uit te brengen, want alles kan beter. Feit blijft dat Sony koning-uitstel is. Dan kun je er wel mooi omheen praten, maar het is wel zo.

3. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0

Mee eens, maar het verkeerd informeren van consumenten is slecht. Ofwel mensen blij maken met een dooie mus!
    Dan moet men pas release uitspraken doen wanneer men zeker weet dat iets uitkomt. Dan komt het als een verrassing en is men zeer tevreden!

4. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens over het home gedeelte, Als Home uit komt moet het ook in een keer goed zijn, maarja dan moet het ook echt goed zijn in als ze in oktober een keer Home uitbrengen en het is nog steeds half werk dan hebben ze het echt verknald met home, tot die tijd blijf ik rustig wachten en hoop op de verniewing online wat Sony aangekondigd heeft

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    In oktober komt dan de open Beta uit (dat is dus nog niet het eind produkt) Ik verwacht pas in 2009 de "release" van Home.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ingame xmb komt daarnaast tegelijk uit met home....echt online games is nog ver ver weg met de ps3.

7. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er worden gewoon teveel dingen geroepen/beloofd en vervolgens wordt dat weer uitgesteld.

En dan kun je wel zeggen dat er dit jaar nog zoveel moois aan komt, maar ik geloof er geen ene REET meer van.

<gezeur>
    Killzone, Little Big Planet, Home en Resistance gaan het dit jaar niet redden.......begin ik te vrezen.........en ik zal er niet van opkijken helaas.
    De een gaat verrot en maakt teveel herrie, de ander heeft te weinig software en teveel loze belofte .

Blij dat ik ook nog een WII heb(lekker niet vernieuwende ouwe koeien zooi)

</gezeur>

8. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Nou je kan ook stellen dat de beta pas in Dec2008 begint. De hersft loopt immers tot 21 December. Maar idd das pas de beta dus Home zien we niet meer in 2008 en daarmee vervliegt ook alle hoop op in-game XMB in 2008.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    rofl :lol:

en je vergeet de nieuwe FFXIII die gaan we dit jaar ook echt niet meer zien.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
  13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nieuwe video:

[gt]34555[/gt]

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat ziet er toch helemaal niet verkeerd uit :D

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kreeg net dit mailtje:
    Degene die het eerste in dit topic reageert krijgt de code.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    boe

edit: graag dus ;)

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat was snel. :+

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    lucky shot, zit geeneens op mijn werk :9

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Home ziet er heel mooi uit , alleen het steeds moeten downloaden van de verschillende locaties is een minpunt.

Zal vanmiddag eerst opzoek moeten naar een andere HDD want ik heb <10GB over.
    Bij de pcboer een 320GB HDD gekocht voor € 64,95

De gesavede games en wallpapers kon ik naar een SD-kaartje kopieeren.
    De overige themes en aankopen kon ik gelukkig zonder problemen downloaden via de store.
    Zo ook de Home Beta \o/

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    heeft er iemand nog een home code voor mij ;)

Deel Deze Pagina