[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Oh okay, dan is het goed. Import ben ik toch geen fan van.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    American Gangster konden we bij de Free Record Shop wel bestellen op HD.. Weet het niet 100% zeker.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tadaa

Wel erg prijzig, maar wellicht dat je hem ergens goedkoper kan vinden. Hij is er dus iig wel! :b:

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Aha. Is inderdaad erg prijzig. Toen straks zag ik ook nog Bladerunner liggen, die kostte ook al 34,99. Beetje overdreven voor een format dat al verleden tijd is.

Zoveel maakt het verschil tussen DVD en HD DVD mij niet uit.:9

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nooo! * jaloerst

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb m op blu-ray }:]

Nu nog een tv die 1080p ondersteunt :+ (alhoewel het op 720p/1080i al kwijlen geblazen is)

7. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Iemand Street Kings al gezien? Heb hem een tijd geleden in de Bios gezien hier in Texas. Naar mijn mening een zeer strakke film met een "half-decent" verhaal. Nog niet gezien? Absoluut de euro's waard!

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net Kingdom Of Heaven weer is gekeken. En hoe vaak ik hem nu wel niet gezien heb, blijft hij voor mij een van de beste films die ik gezien heb. Het klopt gewoon. Geef hem gewoon een dikke 9. Ik hou van dit soort films en vooral als het dan met Kruistochten te maken heeft.

Best vervelend eigenlijk dat ik met Geschiedenis op al mijn scholen bijna niks over dit heb gehad, het was altijd maar de Romeinen en de Eerste en Tweede Wereld Oorlog. Vind het andere gewoon veel interessanter en indrukwekkender. :)

9. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren mijn eerste horrorfilm ooit gekeken. The Grudge 2.

Vond hem best sneu. 8)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je begint ook met een sequel van een film waarvan deel één origineel nog eens in het Japans was. Een afgeleide van een afgeleide zeg maar. Wat had je zelf verwacht ;)

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Begin van The Grudge 2 is wel grappig tho. Je weet wel, als die gast dat kokend hete water over z'n kanus gegooit krijgt. Hahaha...

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom ik gestopt ben met heroes kijken is dat de toekomst steeds voorspeld werd, nou dan bleef er weinig leuks voor me over :+

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Did you even watched the whole seizoen? Jammer hoor, gave serie. Ik wacht nog met smart op Seizoen 2.

Net Rambo 4 gezien en er is maar 1 woord voor nodig. WOW! (deze zijn extra)Jezus christus wat een film......en die bodyshots! GRUWELIJK! Echt gaaf! Ik snap gewoon niet waarom ik hem niet zag in de bios....damn wat een gave film! Voor mij zeker een Dikke 9!!! _O_

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Seizoen 2 is er al hoor ;) Allang gezien, maar ik zal niks spoilen. Ik vond het wel behoorlijk tegenvallen, maar dat komt volgens de schrijvers ook de de writers strike waardoor het seizoen maar 11 afleveringen heeft :/.

15. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort heb ik Fido binnen. Een zombie comedy waar ik veel van verwacht. Iemand gezien?

Hier een trailert:

[yt]8Mo6C6up1Qo[/yt]

16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Diary of the Dead
    [yt]2MdqNr0gN4Y[/yt]

En nee het is geen rip off van Cloverfield, want deze was al in productie voor Cloverfield. Maargoed de film is opzich wel okeej, hoewel ik de spanning in Cloverfield en kwa chaos het wel beter in beeld vond zitten. 7'tje

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik heb hem gezien, vond het een zeer geslaagde film.

18. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren A L'interieur gekeken. Ik vond het een film zonder spanning, maar hij keek toch wel lekker weg. Al was het eerste gedeelte (om in het verhaal te komen) toch wel erg saai imo. Dan gaat de deurbel en komt er wat verandering in, maar ik zet niet echt op het puntje van mijn stoel. 5 Minuten voor het eind van de film dacht ik: het valt eigenlijk nog wel mee met de gore. En toen kwam die ene scene op de trap, daar viel mn bek toch wel van open.

Ik vond het wel een aardige film, maar ik kijk liever horrorfilms als the blair witch en REC. Die hebben voor mij meer in petto dan een slachtpartij. Nu nog een keer The Orphanage kijken, hopelijk biedt deze weer een lekker sfeertje.

Ik had trouwens nog een trailer gezien van The Strangers, volgens mij kan dat ook een hele leuke film worden.

19. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    The Bank Job (8,0)
    Erg vermakelijke film en aardige twists en typische Engelse humor

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    woensdag ook gezien maar ik vond er vrij weinig aan.. ik kon wel lachen om scissorhand enzo.. ik vond het niet zo aanstootgevend als werd aangegeven..
    een 6je voor de moeite! en The strangers lijkt me ook erg tof MAAR.. liv tyler zit erin :emo: en 2 van de 3 "strangers" zijn vrouwen.. zijn voor mij 2 minpunten.. blijft het dan misschien bij een goeie trailer?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina