Dat wist ik niet, m'n tip was goed bedoeld.
Klopt, zie verder punt 9 hierover
Elders wordt je mogelijk afgekraakt wanneer je zo'n plaatjes post. Of ze wel of niet voor een wedstrijd zijn, heeft er niets mee te maken. Bij een wedstrijd wordt je gediskwalificeerd als cheater, als je ze zo post buiten een wedstrijd om hebben mensen mogelijk alleen negatief commentaar.
Er is geen regel dat je niet mag photoshoppen. Er is alleen een ongeschreven regel (en bij wedstrijden een geschreven regel) dat je, ALS JE HEBT GEFOTSHOPT dit even meldt. Doe je dat niet, dan zijn de consequenties voor jezelf.
Het is de kunst om je foto zo te nemen dat de kwaliteit bewaard blijft. Dat is de uitdaging eraan, en (vind ik) het leuke aan foto's nemen.
Zie boven
Hoe moet ik het anders doen, Met m'n kont? Resizen gaat natuurlijk niet vanzelf.
Fout. Feit is wel dat het een progje anders (lees: voordeliger voor forza foto's) resized dan andere progjes. Resizen in photoshop met default settings is niet de optimale resize-manier.
Wereldwijd wordt ervan uitgegaan dat wanneer je foto's post je ze niet gephotoshopt hebt, tenzij het erbij vermeld staat. Misschien is dit je nog niet verteld. Daarom zei ik het nu tegen jouw, en alle anderen, zodat die er ook van leren.
Jij voelt je aangevallen, ik gaf alleen maar een tip.
Quote van de dag.
Edit:
Geen probleem.
Da's het geheim van de smid.
Laatst bewerkt: 22 apr 2008