Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ze die woord 'Los' er gewoon bij hadden gezet omdat het misschien zo had geschreven tijdens mijn inschrijving van Hotmail.
    LOL that makes sence!
    Enfin, mijn wordt vandaag opgehaald als er geen problemen worden ondervonden, hopelijk zo spoedig mogenlijk terug. :D
     
  2. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteravond mail gekregen dat ie ontvangen was en deze ochtend een mail ontvangen dat hij weer terug verzonden is hierheen.
     
  3. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/

    Er staat boven deze zin in de email het "Console serienummer:"
    Alleen deze is niet ingevuld. Betekent dit dan dat ik een andere krijg toegezonden of is dit normaal.
     
  4. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Joehoe :) \o/
    Nu maar hopen dat hij snel gerepareerd wordt
     
  5. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het ook niet ingevuld, maar ik weet ook niet of ik een andere krijg dan ik eerst had. Lijkt me niet.
     
  6. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, hoop dat die snel terug is, op de helpdesk zeiden ze binne 2 dagen ongeveer...
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik had gisteren ff naar Microsoft gebeld, en nu sturen ze een doos naar me op.
     
  8. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb hem wel terug voor GTA IV!!!!:D
    Status staat nu op "Apparaat verzonden naar de klant."

    Alleen de status bij UPS staat: "Ontvangen factuur gegevens" ??
    Wat betekend dat?

    Heb maandag avond al een mailtje gehad van microsoft dat hij binne 7dage terug moet zijn, maar de help desk zei zoiezo al binne 2 dage...
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Alleen de RRoD valt onder de verlengde garantie.... maar ik zou het altijd proberen!
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem oververhitten als dit veel erger wordt en dan met de RROD opsturen. Dan vervangen ze als het goed is alles en hopelijk ook je videokaart ;)
     
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Zelf stuk maken en dan net doen of het een systeemfout is. Lijkt me niet de bedoeling, dit is misbruik maken van de service en zelfs strafbaar. Je kan beter proberen te bellen en wie weet doen ze niet moeilijk.
     
  12. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut zeg ik krijg net ook een RROD!!! :mad: Eerste keer towel trick gedaan maar het hielp niet, dus ik heb hem er nu op nieuw ingewikkeld en nu laat ik hem aanstaan totdat hij bijna kookt. Als hij het niet doet zal ik hem op moeten sturen, net nu GTA IV voor de deur staat :mad:

    Kost me mooi een week gamen want ik heb volgende week vakantie!!!

    Weet iemand trouwens of je je harde schijf mee moet sturen als je hem opstuurt? Ik hoop het niet want dan is hij vast en zeker gewist als hij terugkomt.
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij niet, ik had dan wel de unplayable disk error,
    ze vragen wel of je het al geprobeerd heb om zonder hdd te spelen, als het zelfde probleem zich voordoet weten ze dat het niet aan de hdd ligt, dus hoef je die ook niet mee te sturen lijkt me

    je hebt wel pech, ik kreeg net tehoren dat ze hem hadden teruggestuurt, ik heb hem hopelijk nog voor IV binnen,
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  14. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    @loonens + gangsterdwerg; Mensen, maak die xbox nou niet meer kapot met die towels:'-(! Dan krijg ik (of iemand anders) straks een keer zo'n genakte 360 van jullie uit het reparatiecenter! Ik denk dat door dit soort streken Microsoft op den duur moeilijker gaat doen voor de garantie! Jammer dat xpress kapot maken.


    Ik vind dat Microsoft goede service verleent. Moet ook wel vind ik.

    Afgelopen vrijdag 360 opgestuurd, krijg net een berichtje dat ie is gerepareert en opgestuurd via ups. Binnen 7 dagen krijg ik hem terug. hopelijk direct met de hd en kabels...
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  15. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, status van UPS staat al vanaf gister avond op:

    Type: Pakket
    Status: Ontvangen factuur gegevens
    Verzonden naar: .....
    Verzonden of
    gefactureerd op: 23/04/2008


    Iemand enig idee wat dit betekend?:confused: Is die nu nog bij de reparatie centrum?
    Heb maandag het mailtje gekregen dat de xbox klaar is en terug gestuurd word...

    Iemand?
     
  16. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij krijg ik de volgende melding wanneer ik de traceringscode invoer die ik in de email heb gekregen. Dit is trouwens dezelde als de "heenreis" dus dat is ook al raar.

    >>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.
     
  17. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    dat ie vandaag wordt opgehaald en dat je hem morgen waarschijnlijk terug hebt
     
  18. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je kapot maken, door de towel trick doet hij het juist toch weer? :eek:

    Het is iig gelukt ik kan weer gamen. Nu maar hopen dat hij het lang volhoudt :D
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    je wikkelt je xbox in een handdoek om 'm te laten oververhitten en jij denkt dat het goed is voor je xbox...

    oké het smelt wel weer de dingen beter aan elkaar zodat je geen rrod meer krijgt, maar of je xbox er nou een beter leven mee krijgt..?

    ik was blij dat ik een rrod kreeg, kon ie tenminste terug binnen de garantieperiode, en nu ben ik niet meer bang dat ie straks nét buiten de garantieperiode verrot gaat..
     
  20. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm.. UPS kan mijn terugzend referentienummer niet vinden.
    misschien komt het omdat hij pas sinds vanmorgen weg is..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina