Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Rockin Holiday heet dat pack. Daar moet ik ook nog een aantal skins van vrijspelen. Die ga ik binnenkort maar weer een keer proberen, want blijkbaar zit ik in een goed ritme met Lumines. Ik wilde een keer Challenge Mode Base uitspelen. In eerste instantie wilde ik de rest van de skins unlocken, maar het was voor mij ook de enige haalbare achievement nog. In die 4 moeilijke Time Attack achievements heb ik weinig zin.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Base is goed te doen. Een score van 500.000 ook als je in een goed ritme zit. Die score heb ik uiteindelijk ook gehaald door Base te spelen. Best wel intens moet ik zeggen. :D

Tip: probeer elke ronde, dus als de tijdlijn voorbij komt, een combinatie van vier blokken weg te halen. Niet teveel meer (of helemaal niet) en zeker niet minder. Op deze manier bouw je die multiplier op en blijft hij lang staan. Daardoor scoor je minstens tussen 800-1000 per ronde en blijft je score snel toenemen. Dit gaat niet in elk veld even gemakkelijk, maar het levert vaak veel meer punten op dan in één ronde een combinatie van tien blokken ofzo weg te halen, waarna je de volgende ronde niet meer weet wat je moet doen of geen tijd hebt blokken weg te werken.

250.000 In Skin Edit modus is ook goed te doen. Kies alle langzame velden uit je selectie. Als je genoeg velden hebt unlocked moet je zeker 8 a 10 easy skins kunnen vinden waarbij je gemakkelijk scoort. En dan is het een kwestie van hetzelfde trucje hierboven te herhalen.

3. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen op http://www.penny-arcade.com dat morgen lost cities als nieuw arcade spel uitkomt. Het is een kaartspel dat lijkt op patience, maar dat je tegen elkaar kan spelen!

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik wist niet eens dat er langzame en snelle skins bestonden. Het viel me eigenlijk gister voor het eerst op. Want soms ging het zo snel dat ik bijna af ging. En een paar skins later ging het weer rustiger naar mijn gevoel. Ik dacht dat je van langzaam naar steeds sneller ging.

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee, er is duidelijk tempo verschil te merken in:

* Hoe snel blokken vallen;
    * Hoe snel de tijdlijn voorbij komt;
    * Hoe snel blokken worden verwijderd door de tijdlijn.

Een langzaam veld in bijvoorbeeld Base is dat Jamaicaanse veld, met volgens mij een strand op de achtergrond. Daar kun je behoorlijk op scoren. Alleen zijn trage velden niet altijd prettig, zeker als je speelveld bijna helemaal vol is. Dan wordt het echt oppassen dat je blokken niet te snel naar onder gooit, anders slibt het helemaal vol en krijg je de blokken niet meer op tijd weg.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Audio Surf komt waarschijnlijk naar Xbox Live Arcade

Nieuws | 23 april 2008 - Het gamesmagazine GamesTM hield onlangs een intervieuw met Dylan Fitterer, brein achter de game Audiosurf. In dit interview gaf Fitterer te kennen dat zijn troetelkind wellicht ook naar de Xbox Live Arcade komt. Audiosurf is nu exclusief uitgebracht op Steam voor de PC.

Audiosurf is een innovatieve ritmische race game. Je kunt elke willekeurige song als .mp3 inladen. De game zal vervolgens, op basis van deze muziek, een unieke racetrack creëren die je zo snel mogelijk moet zien te voltooien. Tijdens deze race zullen er blokken in verschillende kleuren op de baan liggen. Door de blokken van dezelfde kleur te verzamelen kun je een hogere score behalen. Hieronder vind je nog twee screenshots van de PC versie zodat je een iets beter beeld hebt van wat je kunt verwachten.

-----------------------------------------------------
    Leuk. :)

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat iemand arcarde games aan het verkopen was door een code op te sturen??

Hoe werkt dit? Aangezien ik ook wel een paar van mijn games wil verkopen. En kan dit ook met Xbox Original games??

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat kan alleen als je nog niet-gebruikte codes hebt (bijv. van een prijsvraag/actie). Dit geldt dus niet voor games die zijn gedownload voor MS Points via Xbox LIVE Marketplace.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb Ikaruga nu ook zomaar gekocht. Ik dacht eerst dat je maar 3 levens zou hebben, maar die instellingen kan je veranderen. Dus ik kon gewoon spelen met 5 levens en 3 continues. Dus dat zijn genoeg levens om er voor mij plezier uit te halen

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Aargh ik heb gefaald! Ik verwacht volgende week een gefrustreerde post van Supremacy in deze topic! :D;)

Wanneer gaan we nou een potje Lumines doen? Ik heb eindelijk mijn Xbox weer terug gekregen (na twee maanden) en ik ben er helemaal klaar voor ingemaakt te worden. :+

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Haha, valt wel mee hoor. Ik ben pas 1 keer een beetje kwaad geworden, maar tot nu toe blijf ik koel. Tijdens de velden ga ik niet eens zo vaak dood, bij de bazen gaat het veel te vaak fout. Het is echt zo'n spel waar je beter in kan worden. Ik was wel zo slecht dat het spel al een extra continue aan me gaf ;)

En als je Lumines wilt doen, moet je me toevoegen. Dan moet je wel even erbij vermelden dat jij het bent Zifnap, want normaal weiger ik alle friend requests.

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is iemand bekend met het volgende probleem?

Onlangs heb ik een nieuwe Xbox uit reparatie gekregen en nu geven sommige XBLA games aan dat het om de trial versie gaat. Stomme is dat ik van allen de volledige versie heb, zoals Streets of Rage 2 en Puzzle Quest. Wat ook vreemd is, is dat de spellen ook alle achievements laten zien die ik heb gehaald, maar zodra ik bijvoorbeeld MP wil doen krijg het "dit is een trial" bericht.

Ik heb de spellen opnieuw gedownload, maar na opstarten komt hetzelfde probleem terug. Wat wel werkt is downloaden en dan doorspelen (continue), waardoor het volledige spel ineens wel weer werkt... totdat ik het spel afsluit en opnieuw start.

What's happening here? Andere XBLA games doen het wel prima, zoals Lumines en Undertow...

13. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb last van hetzelfde probleem. Sommige spellen staat geregistreerd op het serienummer van je xbox, als extra beveiliging. Hierdoor kun je ze niet spelen als je ze opstart. Dit probleem is alleen maar op te lossen als microsoft de beveiliging overzet naar je huidige xbox.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

En kan ik dit aangeven bij MS... of ben ik nou de sjaak?

15. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Hier heb ik een aantal pagina's terug ook weer over geklaagd. Dit is echt heel nasty en dit komt veel voor. Als je een andere xbox terug krijgt ipv dezelfde gerepareerde krijg je al die trials. Zodra je offline gaat zullen het allemaal trials worden. Zolang je online bent kun je nog de spellen spelen die je gekocht hebt met de gamertag waarmee je bent ingelogd nog werken.

Dit is natuurlijk volstrekt onacceptabel. Maar microsoft maakt er echt een potje van. Ik doe mijn uiterste best het gefixed te krijgen, maar heb na meer dan 5!! maanden proberen nog geen resultaat! Laat ze je niet wijsmaken dat het niet veel voorkomt. Toets maar eens in op google: xbox 360 DRM issues, of problems ofzo. DRM is digital rights management, dat zorgt voor de ellende...

16. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Misschien al bekend, maar plaats het toch maar even. Op de amerikaanse marketplace kun je het arcardespel aegis wing gratis downloaden.

17. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    en dat is echt een aanrader! Echt een van de leukste arcade games die ik in tijden gespeeld heb. Samen met 3 vrienden is het écht leuk!

18. XxViperxX

XxViperxX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie meest favoriete arcade game?

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de tip, heb hem meteen gedownload :)

Zijn er nog meer gratis spellen die je met US accounts kan downloaden? Ik heb er net voor het eerst even een aangemaakt namelijk.

20. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Yaris nog, maar daar word je niet vrolijk van.

Deel Deze Pagina