Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad, maar zou dom zijn dat het er niet in zit dus'ja. Waarom alleen maar lokaal op 1 xbox? :confused:
     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    xbox live zit er wel in hoor, als je hem toch hoort praten over dat je die spookjes kan zien en dan die player kan inviten en dan tegen hem kan spelen?

    weetniet hoe je dat dan wil gaan als die gene geen Xbox live heeft.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja maar in Dark Alliance zie je alles van bovenaf, daar heb je ruimte zat voor meerdere spelers. Wat ik trouwens wel revolutionaire vind is dat fable geld kan verdienen door het spelen van bepaalde arcade games 8) Erg leuk bedacht en zal ik ook zeker veel gaan spelen!
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het werdt via system link gespeeld hoe ik weet ;).
     
  5. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Mortal Kombat dan? Die had wel 2 players geen splitscreen coop.
    Bedoel ik natuurlijk wel de konquest mode en niet 1vs1 gevechten....
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  6. Sam81

    Sam81 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    HEY HEY HEY stelletje kezen! Een beetje dimmen eh! 8)

    Ik ben er zeker van dat ik beter Engels praat dan 99% van de mensen op dit forum, ik werk al 5 jaar in England en zoals jullie wellicht weten spreken ze hier Engels. Plus, ik dacht dat jullie het wel eens leuk zouden vinden om een Belg (die Nederlands praat) de voice over te horen doen.

    Maaruh, fijn dat jullie mijn video dagboeken fijn vinden hoor! \o/
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    engelstalig Vwo hiero...


    maaareh is er nog iets bekend over deze game, en is degene gewoon te lui geweest om het ff met ons te sharen.
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Eindelijk iemand die Engels waardeert,ben er ook een grote voorstander van en hoor het veel liever dan het Amerikaanse gebrabbel:)
    No offense.
    En vooral dat zinnetje in de orginele Italian job film van Micheal Kain blijft steengoed.

    -You only where supposed to blow the bloody doors of-
     
  9. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Engelstalig vwo hoeft niks te zeggen hoor, zitten genoeg mensen op het vwo die de grootste kneuzen zijn in engels en zeg nou eerlijk waar heb je nou eigenlijk het meest engels van geleerd? School of games/tv?:p.
    Ik heb ook liever een meer engelse uitspraak dan amerikaanse, maar vond dit een beetje te over the top geprobeerd:p, waardoor je juist hoorde dat het een nederlander/belg was. Niet dat ik het zo erg vind ofzo hoor, want ik vind dat je geweldig werk verricht en ik zou zeer graag in jouw schoenen staan:).
     
  10. Ruben NL

    Ruben NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ff weer on topic over fable 2 :p (ik doe trouwens ook engelstalig vwo en ik haat die amerikanen met hun verloedering van de engelse taal!) je kan gewoon via xbox live in en uit een vriend zn wereld stappen op elk moment. Dan kun je kiezen of je het geld wilt delen of de exp points of allebei. Ook is het zo dat als jou tweede speler bijvoorbeeld iemand doodmaakt die belangrijk is (zoals je vrouw of kind) dan blijft dat ook zo dus je moet wel oppassen... Je kan volgens mij niet split screen spelen en alleen maar via xbox live. maar waarschijnlijk wisten jullie dit allemaal. Btw dat idee van geld verdienen in arcade games vind ik ook leuk bedacht, maar het lijkt mij alleen dan weer jammer om daar weer microsoft point voor te moeten betalen. Zeker als het drie verschillende arcade games worden.
     
  11. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Skit aan, heb er wel wat microsoft points verover om alvast doekoes te gaan verdienen voor mn character. :)
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat ik me nu we afvroeg was dat ik had laatst ergens gelezen op het lionhead forum dat de arcade games ook bij Fable 2 zullen zitten. Naast dat ze vooraf al op arcade te downloaden zijn. Is dat ook zo? :eek:
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Er zijn dacht ik twee of meer mini-games (in de vorm van arcade games) die gewoon in je dashboard kunt spelen. Hiermee verdien je geld, en dit kun je ''transferren'' naar je Fable 2 character. :)
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    over wat voor soort geld heb je het dan? gewoon de verzonnen valuta van Fable? of die mooie euro's?
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja maar ik vroeg me af of die arcade games die je vroegtijdig kunt downloaden ook bij Fable 2 zelf zullen zitten als in die in de winkels ligt. ;)
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een nieuwe screenshot van Fable 2 :D. Een erg mooie screenshot met mist en waar het op sommige plekken die mist dikker lijkt dan op andere plekken, erg mooi gedaan.

    [​IMG]
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er inderdaad erg goed uit, doet me aan die ene circle in fable 1 denken. (met die zombie's en alles)
     
  18. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik weet wat je bedoelt en op die kerkhof moest je ook dingen gaan opgraven, erg leuk en griezelig tegelijk was dat :p. In deel 1 had je volgens mij geen mist of wel ?
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij had je wel een klein beetje mist bij dat stuk bij dat Piratenschip. Met al die dode geesten en zombies.
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina