[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vraag me trouwens af waarom die mensen van gta4.net denken dat de auto's nu ongeveer dezelfde namen hebben als in de vorige gta's. Ik denk juist van niet. Ik hoop dat er nu ook 'automerken' in komen. En niet alleen 1 naam. Maar een merknaam en dan een typenaam.

    Ik vind die parkeerplaatsen trouwens wel relaxed.

    En is er al iets bekend over het opslaan? Of dat weer alleen op bepaalde plekken kan of net als in Saint's Row.

    Ik vind het ook wel leuk dat er een scootertje intzit. Lekker op je scootertje tussen alle auto's doorcrossen op times-square :D

    BTW dit vind ik echt de lelijkste screen die er is:

    [​IMG]

    Waar is de 3D heen??
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ligt schijnbaar aan de wijken waarin je zit. Ik zag namelijk ook beelden van volle straten in iets grotere wijken.

    edit: Ik vind btw wel dat mensen snel gebanned worden alleen omdat ze GTAIV iets eerder spelen (of dit gelul is weten mods niet) Maar is het niet iets te drastisch?
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zoals in vorige delen ga je naar je safehouse en ga je slapen. Maar dit keer moet je ook daadwerkelijk naar je bed gaan om te slapen. Je zult ongeveer 6 uur in totaal slapen als de game gesaved word. Net zoals in alle vorige delen heb je verschillende save slots. :)
     
  4. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    45 man hebben GTA al gespeeld....als ik mygamercard.net moet geloven.
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    En dan worden de mensen die GTA zonder xbox live spelen niet meegerekend.
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    En mensen die achievements geblokeerd hebben staan voor het publiek. Zijn dus al heel wat mensen die deze game hebben. Kortom. Vraag me af waar de 2 nederlanders die er tussen staan em vandaan hebben gehaal.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Internet natuurlijk.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Of gewoon uit de magazijnen van winkels :{
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    XBW support de game-industrie, en mensen die de game van internet halen die zorgen er alleen maar voor dat de mensen die hem WEL legaal halen veel meer moeten betalen.
    Dus ik vind het helemaal niet te drastisch.
     
  10. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Lees van verschillende mensen toch teleurstellende berichten:

    Dit zijn verschillende quote's van verschillende mensen en het zijn de enige die ik tot nu toe kan vinden die hem gespeeld hebben, al hebben sommige mensen altijd wel wat te zeuren natuurlijk.
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Gelukkig kunnen de mensen die de game gedownload hebben de multiplayer niet spelen. Lees hier meer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2008
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Die 2de quote wist ik al voordat ik de game ga spelen dat de hype veelste overdreven is omtrend de game. Mensen gooien met veelste hoge verwachtingen die ik bijvoorbaat al zag dat die niet zouden uitkomen. Begrijp me niet verkeer de game zal goed worden maar bij lange na niet perfect, want een perfecte game bestaat imo gewoon niet. Nu niet en in de nabijtoekomst voorlopig ook niet als niet nooit. :)
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    jup, die hype was zo groot dat kan nooit waar worden gemaakt. Maar ik weet bijna zeker dat het voor mij persoonlijk de beste game ooit wordt :-] hoop ik!
     
  14. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Voor deze reply heb je een waarschuwing te pakken. Er is keer op keer gewezen op het feit dat praten over illegale kopieën niet wordt toegestaan. Illegaal en het verpest het plezier van anderen. Bij deze ook direct een boodschap naar de rest ~Kevf
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb 10 seconden gameplay gezien, en dat was genoeg. Ik ga me even in deze dagen wat minder actief houden wat forum en informatie zoeken betreft. Ik wil niks meer zien dan een review van gametrailers.. mocht hij redelijk spoilervrij zijn :)

    Ik zal nog wat invites sturen voor Live.. en ik hoop de meesten hier straks een keer te zien op Xbox Live :)

    Ik wil wel in een actieve clan straks!

    :b:
     
  16. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan werkelijk niet wachten om samen met een paar goeie vrienden van me de stad op stelten te zetten.

    Met je vrienden boven op een metershoog gebouw gaan vechten en elkaar dervan af meppen als de 1 even moet pissen. Altijd leuk die rot streken. Met ze allen een pilsje pakken, en dan rondrijden en af en toe gewoon als een malloot rond rennen.

    Alleen weet iemand of je het spel ook met ze 2e tegelijk op 1 xbox kan spelen? Zal wel handig zijn ivm een vriend van mij tweeling is, en ze er neit tegen kunnen als de 1 speelt, en de ander moet wachten. :)

    En ik intresseer me nu al niet in clans, net als San Andreas online, ik ben alleen.. he :)
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.864
    Leuk Bevonden:
    9.249
    hmm die negatieve verhalen zijn toch beangstigend. Ik verheug me echt op dit spel en wil wel dat het soepel loopt. Dan maar wat laadtijden
     
  18. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0

    Wie zegt dat het een illegale kopie is?? Kan toch een kameraad van hem zijn die bij de pers werkt? Kan toch zijn dat die persoon een winkel heeft die hem straks verkoopt en al een exemplaar heeft..
    Jullie gaan er wel heel makkelijk vanuit dat het om illegale kopieen gaat..alsof er niks anders bestaat??
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik weet wat het verschil is met de kleuren van de gta versies .ps3 en x360.

    De kleuren van gta4 op de 360 staan gelijk aan de kleuren in alle artwork.. iets feller. en de ps3 heeft softere kleuren.. thats it..

    dit kan allemaal gelijk worden gesteld met je tv.. contrast etc..
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    denk niet dat dat zo is, want als dat zo zou zijn dan zou die er niks over mogen vertellen. Anders is die vent genaaid waar hij hem zou van kunnen hebben. Ga er maar van uit dat het een illegale is
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina