Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja idd :p Wel een hele straat lang :p en nog een wijk vol met kakkers 8)

    @Pipelooi
    Wow vaag, ik hoop maar dat je gelijk hebt \o/
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Weetje...het zal mij echt worst wezen of ik nou 45 of 65 voor GTA IV betaal (en ik vind m echt zeker wel 65 waard)...zolang ik m uiterlijk de 29ste maar heb!! Anyway...morge dagje vrij genomen van werk, dus dan ga ik in Haarlem wel ff bij paar winkels kijken denk ik! Dinsdag kon ik helaas geen vrij krijgen :'-(
     
  3. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Bespaar je de moeite, de kans dat ze de game ergens voor a.s. dinsdag verkopen is heel erg klein. Retailers hebben contracten moeten tekenen waarin ze verklaren de game niet voor de 29e te verkopen, op straffe van een geldboete van €5000,- per verkocht exemplaar.

    Geen winkel die daar zijn handen aan brandt.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dat wordt nu al gezegt bij elke grote game sinds halo 2, maar toch zijn er altijd winkels die hem eerder verkopen. de kans is weliswaar klein dat je hem morgen kan kopen maar maandag is het goed mogenlijk dat hij verkocht wordt.
     
  5. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die boetes varieerd ook schijnbaar tussen de 5000 en 25000 euro/dollar.... Ik denk dat er misschien echt wel winkels zijn waar je hem kan krijgen. Je moet alleen net geluk hebben dat ze er of niet van weten, of er schijt aan hebben. Ik heb al zoveel spellen met een embargo eerder weten te scoren. Ik noem een Halo 2 en 3, AC, Bioshock... Het enige nadeel bij deze game is dat er zo belachelijk veel reclame voor wordt gemaakt en dus ook erg bekend is zo'n beetje iedereen.
     
  6. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, maar ik heb het uit de eerste hand, want ik ken iemand die manager is bij de Bart Smit. Ik hoop natuurlijk wel dat ze hem eerder gaan verkopen (en dat zou imho ook terecht zijn aangezien er al een versie te downloaden is)
     
  7. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is idd een naaistreek. Wij eerlijke gasten moeten altijd langer wachten.:mad:
    Maar helaas is dat niet uit te bannen..
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Daar heeft het niks mee te maken. Het gaat er om dat winkels gelijke kansen moeten krijgen qua verkoop van GTA. Er zullen ook winkels zijn die hun games pas krijgen op de dag van release omdat het zo ook hoort. Als winkels de game eerder verkopen, dan zijn ze dus erg onsportief bezig maar hopen wel op deze manier meer te verkopen.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ze dat game toch in de rekken leggen.die zever van de datum zelf.Rockstar is toch blij als ze de verkoopcijfers zien dus zij moeten niet klagen.We betalen 60e voor een game en dan kunnen we nog wachten.Ik hoop echt dat die maandag morgen overal ligt.
     
  10. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Kans is echt erg klein dat ie eerder in schappen ligt bij de grote winkelketens. De meeste zijn op maandagnacht geopend voor de verkoop ervan.
    Dan zouden ze zich erg in de vingers snijden wanneer deze game daarvoor al gewoon bij hen in de schappen zou liggen.
     
  11. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ook nog maar wat winkels gebeld. Maar ik krijg daar gewoon ook steeds standaard te horen; Nee meneer de 29ste komt ie uit. Denk dat het misschien ook wat optimistisch is om te denken dat ie vandaag of morgen al te koop is...
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Kan je lang zoeken, want Digifan verkoopt hem pas de 29e vanaf 10 uur. En die zijn waarschijnlijk allemaal al gereserveerd. Als Digifan hem nog niet verkoopt is de kans klein dat een andere winkel in Haarlem hem wel verkoopt. Zelfs verkopers bij Dixons verwijzen naar Digifan als je voor de release komt :+
     
  13. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook... :mad:
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    omg wat maken jullie je druk om 1 dag voor de release 8)8)
    wat is het verschil of je het spel de 28e of de 29e hebt
    richt zelf een BV op regel die games heb je ze wat eerder }:]
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb te doen met al het winkelpersoneel :+
     
  16. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik eigenlijk ook wel. Ik denk dat die lui helemaal knetterleip worden gebeld door mensen die vragen of GTA 4 toch niet heel misschien al te koop is...
     
  17. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Klant: Hallo, Hebben jullie G......

    Personeel: Jaaaajaaaaa, de 29e pas!!!!!
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Daar kiezen ze zelf voor Kevf.

    je hebt plus en min punten natuurlijk bij die baan en dit is dan even een min punt
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de reacties hier van mensen maar kinderachtig en verwend...
    Begrijp nu eens dat de winkeliers dezelfde kans moeten hebben om de game te verkopen en de game gewoon niet bij iedere winkel op hetzelfde moment geleverd kan worden.... |:-

    Wacht gewoon tot de release (of een dag ervoor ofzo) maar ga niet verwachten dat je een game een week voor release al kunt spelen en ga er zeker niet van over de zeik als je dat niet lukt svp.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mwoah deels. Een beetje common sense kan ook geen kwaad in deze. Een dag voor de release kan ik me voorstellen, maar die mensen zijn verder ook gewoon aan het werk. Als heel gamend Nederland dit zou doen :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina