Kan iemand bevestigen of je Dante in alle missies kunt spelen als je de game uitgespeeld hebt? Want Nero is wel leuk allemaal, maar hij is niet de hoofdrolspeler of zelfs degene die Devil may cry zo groot heeft gemaakt .
Ben nu bij missie 8 op Dante Must Die. Tering zeg, dat is pas pittig! Was wel grappig gisteren, ik had ff behoefte om Bloody palace te doen (lv 26 was mn record) en ging er dus vanuit dat het niet zo lang zou duren. Huppa, stage 44 gehaald (zonder super dante/nero ofc) en een uur verder XD. Dat had ik niet verwacht! Helaas ging ik af door een tijd-tekort, anders had ik nog wel hoger gehaald ^^. Geweldige game.
Dat is inderdaad zwaar pittig. Heb gisteren ''ff'' missie 2 gehaald. Maar gewoon missie 1 dat je dante moet verslaan was al moeilijk. Zelf vond ik heaven and hell gewoon easy. Ben 4x dood gegaan door die lasers in de hele run.
Ben nu bij missie 9... moet dalek tegen Agnus. Mijn 'lievelingsbaas'. Ik weet nog dat ik echt gruwelijk gefrustreerd raakte bij hem op SoS. Dus dit word leuk.... not.
Normaal gesproken gebruikte ik ook nooit items, maar nu steeds meer best wel klote. Ook is het volgens mij zo dat bosses en monsters een deviltrigger krijgen als je ze niet snel genoeg killed. Alleen wil ik toch m'n super chars hebbe .
Zozo, eindelijk Dante must Die gehaald! Dus net gelijk maar ff mn super chars in de ring van Bloody Palace gegooit en dus ook maar meteen gecleared. Nu nog even doen zonder super chars maar dat mag nog wel even wachten ^^ Anyway hier ff de BP stats: Spoiler Stage 101 Clear Time: 1:23:17 Time Extension: 2:27:02 762 Enemy's Rank: C Gehaald met Dante btw.