Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    normaal gesproken krijgen wij de voorraad op dinsdag vlak na de opening van de winkel. Maar de laatste paar keer zijn ze nogal laat, dus ik zou het voor komende dinsdag niet kunnen zeggen.
    Ben bang dat wij ze pas rond een uur of 1 in de winkel hebben :confused:
     
  2. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, ook mijn vaste "dealer" (lokale game shop), waar ik o.a. ook Halo 3 en AC enkele dagen voor de release kon kopen, houdt ook vast aan de 29e. Kennelijk heeft het embargo, of de aandacht ervoor, deze keer toch meer indruk gemaakt.

    Als antwoord op het waarom (proberen een game eerder te krijgen) geldt voor mij dat de release datum deze keer toevallig zuur uitkomt. De 28e heb ik niet alleen vrij maar zijn ook vrouw en kinderen er niet, dus zou ik ongestoord 24 uur GTA IV kunnen spelen :thumbs: , de 29e komen ze s'middags weer thuis en heb ik dus mijn handen vol :cool:

    Daarnaast is het ook een beetje een sport... We weten dat er maar 1 winkel toe moet geven en de grote ketens volgen al snel.

    :b:
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    en de 29ste is nou ook niet echt een dag dat er weinig te beleven is overal ;) Koninginnenacht begint vroeg hier ;)
     
  4. Mcp

    Mcp Metastasizing

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    @Singadon: het is onzin dat alle dixons het op dinsdag binnen krijgen... Ik werk namelijk ook bij de dixons en wij hadden de game gisteren binnen gekregen...

    En ik wil ff wat dingen duidelijk maken want ik lees nu al zo veel verschillende dingen hier...
    Het embargo is 25.000 euro en niks minder...

    Maar dat is niet wat de winkel ketens vrezen. Want ten eerste is het haast toch onmogelijk controleerbaar. En rockstar controleerd ook helemaal niks (alleen in de digitale wereld). Het is namelijk zo: Heel de gta distributie is opgedeeld in 2 delen. En het is heel simpel. Mocht R* er achter komen krijg je de 2e zending niet...

    Ik heb vandaag met mijn bedrijfsleider gesproken en die zei ook... Als ie ergens verkocht wordt en je weet waar dat gebeurd (ik meende iets te lezen over een mm in rotterdam?) Dan gooide dixons 100% zeker hem ook in de verkoop...

    edit: waarom is er binnen 2 dagen op gtaforums.com al een topic van 50 tabbladen lang van allemaal mensen die spoilers bespreken en ervaringen over de game delen... Hoe komen zij in godsnaam allemaal al aan die game????

    edit:edit: excuses het is niet 50 maar 75 tabbladen
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  5. Meneer47

    Meneer47 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal bij de Intertoys gekocht, die verkoopt hem al! Ik zou dus zo snel mogelijk ook gaan verkopen, bel je bedrijfsleider maar direct :9
     
  6. Mcp

    Mcp Metastasizing

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    welke intertoys dan??? want ze moeten bij het hoofdkantoor precies weten waar.

    want ze gaan em niet in de verkoop gooien omdat 1 iemand het zegt. dat bij de intertoys ergens in friesloân je em kunt ruilen tegen 40 aardappelen...
     
  7. Meneer47

    Meneer47 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was een geintje:+

    Ik zeg het maar eerlijk anders gaat je baas jou nog de schuld geven als je met dat verhaal aan komt zetten, en dat heb ik er nou ook weer niet voor over om GTA4 eerder te spelen. Het is tenslotte maar een spelletje he.

    Wel goed om te weten dat de Dixons hem gewoon meteen in de verkoop als iemand anders dat ook doet, ik hou mijn plaatselijke filiaal in de gaten!
     
  8. Mcp

    Mcp Metastasizing

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mensen die geintereseerd zijn:
    op dailymotion.com staan tientallen gameplay filmpjes. Gewoon zoeken op gta 4 gameplay....

    (mits ik regels van het forum hiermee niet overtreed)
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  9. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net een mailtje van BS dat ik hem kan bestellen hopen dat ik hem een dag eerder heb.
     
  10. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net bij de Dixon's, Free Record Shop, Bart Smit en E-Plaza geweest, en overal hetzelfde antwoord: 29 april, meneer.

    Vergeet het dus maar. Dat wordt gewoon nog een paar nachtjes slapen...
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    klant: maar ik wou alleen maar vragen of jullie nog gatenkaas hadden, jullie zijn toch de kaaswinkel?:p


    gtaIV moet gewoon voor de release gekocht worden, hoort gewoon zo, met elke game is dat geweest:p
    aan de ene kant is het begrijpelijk dat ze zo streng aan de release date houden, maar aan de andere kant bijt rockstar zich zelf alleen maar in de reet, want nu gaan alleen maar meer mensen de game downloaden
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  12. Hoefnagels

    Hoefnagels Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje over de midnight release in de mediamarkt in Eindhoven.

    is dit alleen voor pre-orders, of niet voor pre-orders.

    Of is het zo dat als het ook voor de pre-orders is, dat die mensen hem eerst krijgen en dan de mensen die niet niet gepre-ordered hebben? wat tevens betekend dat je hem dan misschien niet hebt?

    hoe zit het nu?
    verwacht graag een reactie.
     
  13. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat hele gedoe omtrent die launch date niet. Hoe eerder je produkt in de winkels ligt, hoe beter, toch?

    Kom op Take Two, vrijgeven voor de verkoop die handel. Het liefst vandaag nog.
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ze hebben een datum vastgesteld en daar houden ze zich aan. Ik zou als uitgever precies hetzelfde doen.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moeten ze hem gewoon niet eerder versturen naar de winkels. Als ze willen dat de winkels zich eraan houden zorg er dan voor dat ze hem pas op maandag binnen hebben, dan heb je dit gedoe niet.
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ga er maar van uit dat mensen met een pre-order voorrang krijgen. Dat heb ik sowieso al vaak gezien bij MM. Daarnaast zijn pre-orders er niet voor niets, dus als het een beetje een fatsoenlijke store is, kun je er gewoon van op aan dat mensen met een pre-order de game sowieso zullen krijgen en de overige mensen zullen geluk moeten hebben I guess.

    Damn wat is dit weer hype zeg. Ik doe er lekker niet aan mee :cool:
     
  17. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik een pre-order ;)
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het zo zorgt voor een eerlijke concurrentie tussen de gamezaken.

    Een MediaMarkt bijvoorbeeld krijgt games bijvoorbeeld op maandag binnen en een lokale gameshop pas op vrijdag. Iedereen zal dan GTA4 kopen bij de Mediamarkt en bijna niemand meer bij die andere lokale gameshop. Hierdoor loopt deze gameshop een hoop omzet mis, waar ze niks tegen kunnen doen. De grotere ketens ontvangen games nou eenmaal eerder.

    Zo blijft het onderling eerlijk en hebben kleinere winkels evenveel kans :):
     
  19. Uwabaki

    Uwabaki Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Een pre-order heb ik ook.... maar zou hem toch wel graag gewoon van het weekend willen spelen :)
    Heb nu tenminste nog ff tijd, en vanaf maandag avonddienst dus ben bang hem dinsdag niet op tijd te kunnen op halen... :'-(

    Weet iemand of ie ergens in omgeving Den-Helder al binnen is?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan verkoop je hem toch op vrijdag als de kleine gameshop hem ook heeft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina