@Singadon: het is onzin dat alle dixons het op dinsdag binnen krijgen... Ik werk namelijk ook bij de dixons en wij hadden de game gisteren binnen gekregen...
En ik wil ff wat dingen duidelijk maken want ik lees nu al zo veel verschillende dingen hier...
Het embargo is 25.000 euro en niks minder...
Maar dat is niet wat de winkel ketens vrezen. Want ten eerste is het haast toch onmogelijk controleerbaar. En rockstar controleerd ook helemaal niks (alleen in de digitale wereld). Het is namelijk zo: Heel de gta distributie is opgedeeld in 2 delen. En het is heel simpel. Mocht R* er achter komen krijg je de 2e zending niet...
Ik heb vandaag met mijn bedrijfsleider gesproken en die zei ook... Als ie ergens verkocht wordt en je weet waar dat gebeurd (ik meende iets te lezen over een mm in rotterdam?) Dan gooide dixons 100% zeker hem ook in de verkoop...
edit: waarom is er binnen 2 dagen op gtaforums.com al een topic van 50 tabbladen lang van allemaal mensen die spoilers bespreken en ervaringen over de game delen... Hoe komen zij in godsnaam allemaal al aan die game????
edit:edit: excuses het is niet 50 maar 75 tabbladen
Laatst bewerkt: 24 apr 2008