misschien druk ik me wat ongelukkig uit, ik zie echt het verschil wel in gameplay tussen VF en VF5 en je zal mij nooit horen beweren dat SFII geen diepgang heeft maar ik probeerde alleen maar aan te geven dat de ontwikkeling van het fighter genre toch op hele andere manieren gebeurt is dan bijv de fps.
Een beetje zoals de Jrpg, voor de leek is er weinig verschil tussen Lost oddyssee en FF7 terwijl er voor de liefhebber ontzettend veel verbeteringen inzitten.
Je bent toch met me eens dat ten tijde van Tekken2 Fighting games zo'n beetje het populairste genre was en dat je de liefhebbers nu met een vergrootglas moet zoeken.
Ik geloof niet dat dit veroorzaakt is doordat gamers te lui zijn , ik denk dat op de hardcore na veel oudere gamers op het genre uitgekeken raken doordat er op de oppervlakte weinig vernieuwingen in lijken en nieuwe gamers toch om welke reden dan ook eerder een Halo kopen dan een VF5.
En de games die je noemt als nieuwe entries in het genre,... ik ken ze eerlijk gezegd niet terwijl ik toch zowat dagelijks wel wat gamesites doorlees.
Denk jij ook dat men dit type games nog amper koopt (in EU en US dan) omdat gamers te lui zijn?
ik denk dat ze niet meer de aantrekkingskracht op de gemiddelde gamer hebben die ze vroeger hadden.
*edit* las je reactie hierboven net, denk je dat de goeie fighters van tegenwoordig TE hardcore zijn en daardoor afschrikken?
te gericht op de japanse markt waar dit genre nog wel heel populair is?
Laatst bewerkt: 24 apr 2008