Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Juist, en ik ook:)

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik voel juist veel meer bij Fifa als ik scoor, daar heb je tenminste mooi stadiongeluid en is het publiek veel mooier. Ik vind dit echt een kutargument; ik voel bij PES namelijk helemaal niks omdat ik niet voetbal maar het spelletje speel. Bij Fifa ben ik aan het voetballen.

Een spektakel? Laat ik mijn laatste 10 wedstrijden online voor je schetsen:

De tegenstander probeert helemaal door te lopen tot aan de doellijn, passt terug naar medespeler -> goal. Ik ben eigenlijk beter dus maak ik nog wel 1 of 2 'gewone' goals. Kom ik voor te staan krijg ik een disconnect, wint hij stuurt hij me 100en berichtjes dat hij beter is. Kutfransozen.

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dit heeft natuurlijk meer met je tegenstanders dan met het spel te maken.

@ Viktortje: Ik denk dat jij teveel slidings maakt. Die zijn erg moeilijk, wil je die goed timen. Time je mis, heb je zo een gele ( of direkt rode ) kaart te pakken. Je kan beter met A tackelen, of met X een tweede spelertje laten assisteren met tackelen. Ik gebruik liever A omdat X je verdedigers wat uit positie laat lopen.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit zo lees ben ik niet de enige die alleen maar Fransen tegenkomt online op PES08. Zo'n hekel aan die gasten :+ Kunnen niet tegen hun verlies en zullen alles op alles zetten om te winnen(volgensmij zelfs klooien met hun modem om lag te veroorzaken maar dat kan ik me ook verbeelden).

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    1. Fifa demo vond ik gewoon vervelend en bij PES2008 heb *ik* nog steeds wel plezier. Voor mij is de keuze dan simpel op dit moment

2. Frankrijk winnende goal tegen Italie op EK2000. WTF is er mis met de achterlijn halen en terugpassen ... mag dat niet of zo? Je hebt het over kutargumenten ... ehhhh http://www.youtube.com/watch?v=1yuNNqOd34U
    Jeeeezzzzzz ... en jij wilt beweren dat DIT geen voetbal is???

Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk mag het wel, maar alleen maar dat doen is saai, vervelend en frustrerend. Bovendien is de goal die jij laat zien totaal anders dan de tactiek op PES, daar lopen ze nl eerst naar de cornervlag, dan recht langs de doellijn richting goal, terugpassen en schieten. De hele fucking tijd, ze proberen niet eens meer anders |:-

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is toch makkelijk te verdedigen? Gewoon die speler zelf niet aanvallen maar in het strafschopgebied gaan staan, dat doe ik ook altijd. Dan onderschep je de bal meestal wel.

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ok, ik snap ... maar dat zijn die glitch gamers. Die f*kking gasten kom je overal tegen, die gebruiken een bepaald zwak punt in een game om te 'winnen'. Dat soort gasten flikker ik/we er altijd gelijk uit zodra dat duidelijk is

(Dat is bij ranked natuurlijk wat lastig ... vandaar dat ik ranked ook weinig/nooit speel, niet op PES, niet bij Vegas, niet bij Whatever game ... ik game graag met/tegen friends, en dan heb je dit soort probs niet zo gauw)

Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat doe ik ook, maar als ze dat 20 keer proberen in een wedstrijd komt er altijd wel eentje per ongeluk door. Het is gewoon irritant dat online bijna niemand enig inzicht heeft in het spel.

10. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Laatst spaanse competitie gewonnen zonder verlies , maar geen achievement :mad:
    Word er nog aan update gewerkt?

11. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja ik vind het ook irritant. Het ligt misschien dan wel aan de spelers die er van gebruik maken, maar het spel zelf is ook schuldig. Pes2008 daagt namelijk uit om deze taktieken te gebruiken. Het is meer een sprintspel geworden. Gewoon hard rennen met een topspits van inter/barca/brazillie en het lukt altijd wel een paar keer dat ze letterlijk dwars door het lichaam van je verdediger rennen en scoren.
    Dit spel is zo ongebalanceerd als wat. Aanvallen is te makkelijk en verdedigen gewoon moeilijk. Omdat je verdedigers het grootste gedeelte van de wedstrijd zich gedragen als mongolen met een IQ van 5.

12. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Waar ik kotsmisselijk van wordt is dat GEZEIK dat een game bv hier PES2008 'maar' 200 teams heeft of zo en dat GVD zo'n beetje iedereen met maar f*kking 3 teams speelt.

Ik neem het Konami niet kwalijk dat ze de gamers soms niet helemaal serieus nemen. Dat soepzooitje zou ik ook totaal niet serieus nemen. Altijd wat te zeiken en nooit tevreden.

(ff afgezien van de 'lag' want dat is wel bedenkelijk en lijkt me een puur technische kwestie)

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Het is ook konamis schuld. Als ze ons nou eens serieus namen dan hadden ze op veel fora kunnen lezen dat er wel een oplossing is voor het probleem dat iedereen alleen de grote teams kiest.
    Gewoon de puntentelling aanpassen namelijk. Dus kies je een kleine team dan win je meer punten als je van een grote team wint. En andersom verlies je veel punten als je met een grote team verliest van een kleine team. En daarnaast moet je over het algemeen weinig punten erbij krijgen bij winst en veel verliespunten bij verlies als je met een grote team speelt.

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Oh je bedoelt DIT:
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2383413&postcount=185
    +
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2383882&postcount=190

:) (helaas werk ik niet bij/voor Konami)

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet van elk team gewonnen hebben in de spaanse competitie, dus ook je eigen team!

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het kan nog beter als je er een echt rating-systeem van maakt. Dan wordt met een wiskundige formule precies bepaald hoe groot statistisch de kans is dat een bepaald goed team van een slechter team wint. Zo krijg je als goed team bij winst dan minder punten tegen een slecht team dan als ze van een ander goed team winnen. Andersom is het ook zo dat een goed team veel punten kwijtraakt als ze van een slecht team verliezen. Het is uitgevonden door Arpad Elo en het eerst toegepast bij schaakwedstrijden. Natuurlijk werkt dit even goed in PES-wedstrijden.
    Hier kan je lezen hoe het werkt:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Elo-rating

Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    tsja, hier hebben veel sport/race spellen last van. Daarom is zo'n systeem zolas PGR (ja, een racespel) zo goed. Met verschillende klasses. Dan krijg je ten minste een beetje gelijke ploeg tegen je als je eens een keer met een mindere club wil spelen. Maar ja, ook daar zie je dat iedereen dan weer de sterkste auto (of ploeg) in de klasse kiest.

18. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind niet dat je PGR moet vergelijken met PES.

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, dat snap ik. Het gaat om het principe van klasses waar vergelijkbare teams inzitten. Als je nu een mindere team kiest, kiest je tegenstander standaard Barca, of Braziliƫ (vorige PES altijd Inter). Dat maakt het gewoon minder leuk.

20. Raymster1987

Raymster1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog geen pes 2008

nog geen pes 2008 nu bij dixons 30 euro

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina