[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe een vraag hoe zit het nou als je 100% avoid word.
    Word je dan geband of hoe zit dat.
    En als ik me naam verander gaat de rep dan ook weer op 0.
    Zit nu op 54% avoids,zijn altijd van die liefe mensen die er niet tegen kunnen dat ze verliezen of van die mensen die gewoon voor de lol maar avoid geven.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt geloof ik voor een week of een aantal dagen gebanned worden als je een erg hoge ''bad'' reputation hebt. En je eigen reputation blijft hetzelfde als je je naam wijzigt.
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is geloof ik niet zo, van bad reputation wordt je niet gebanned, je krijgt alleen een slechte naam. Als je veel file complaints krijgt gaat MS kijken of dat je een regel in de Code of Conduct gebroken hebt.
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb dus nu live, ben het aan het instellen. Aangezien ik pas 16 ben heeft het automatisch parental control..... Heeft dat later nog gevolgen? me moeder is namelijk het nu aan het invullen
     
  5. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dan alleen niet op msn volgens mij. Verder als je moeder alles goed invult, kan je deze rechten hebben als een 'volwassen' Xbox Live Account, behalve dan msn.
     
  6. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een series probleem. Sinds een aantal dagen heb ik men Xbox360 op men kamer staan, met een "revolutionair" draadloos systeem. Een internetadapter die werkt volgens de stroom. Klinkt enorm raar, en ik was niet echt een voorstander van het systeem aangezien het niet van Microsoft is .. Maarja.

    Om even het systeem uit te leggen. Het is een adapter die je in het stopcontact steekt. De ethernetkabel verbind je zowel met je Xbox als met je modem. Nu, sinds ik dat systeem heb geniet ik van massale lag, wat het voor mij en de medemens natuurlijk onaangenaam maakt, kan ik niet joinen in party's, geen message sturen, ...

    Het maakt gamen helemaal niet leuk meer, en sinds het nieuwe systeem krijg ik de raarste dingen te zien - die ik voorheen niet had met een ethernetkabel rechtstreekts in men Xbox360.

    Dus, nu is mijn vraag. Is er een manier om die lag weg te krijgen? Het is niet gemakkelijk om een nieuw soort systeem te kopen, aangezien deze €90 heeft gekost en ik niet elke dag met geld loop te zwaaien.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe snel is je oude systeem via het stroom net? Ik heb dit ook maar geen problemen. Maar als je oude systeem te traag is .. moet je wel overstappen naar het nieuwe. Tevens is de vraag hoe snel is je internet thuis en hoeveel systemen zijn aangesloten? heb je ook lag als je pc's uit staan? etc? Hoe heb je hem aangesloten .. direct in de muur of heb je hem in een stekker doos gestopt?
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  8. ReVster

    ReVster Septims Diefje

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft zogenaamde Ethernet stekkers

    Dit werkt prima , alleen gaat het via de stroomkabels :D , als het niet op dezelfde groep zit ( router staat beneden schat ik zo , dan kan het enorm gaan storen , en dat is dus waar je last van hebt

    ik denk dat je beter die dingen kan terugbrengen
    en voor het geld een goeie router halen en een rol kabel :p en dan lekker een kabeltje trekken
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Of op een andere locatie in het huis de adapters plaatsen. Ik heb geen enkel probleem ;) en ik zit ook op zolder en mijn router staat beneden.
     
  10. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    De router staat inderdaad beneden. Die adapter voor zowel de modem als voor de Xbox aan een stekkerdoos bevestigd en qua internet kan ik zeker niet klagen, want we genieten van een snel internet. Hoeveel systemen draaien hier op internet. Vermoedelijk veel, want hier zijn het er 3 computers en 1 laptop. Het adapterding is een aparte "lijn", die met niets anders dan met de Xbox is aangesloten.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De adapter mag niet in een stekkerdoos zitten .. deze moet in de wand geplaatst worden. Een stekkerdoos geeft problemen! (staat ook in het boekje van je adapter). Als de pc's uit staan heb je dan ook last van lag? ehm de adapter moet je dus wel op de router aansluiten (niet op de modem)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  12. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, dit dacht ik compleet hetzelfde wanneer ik men berichtje aan het typen was. Ik heb momenteel beiden aanstaan en een adapter zit in de stekkerdoos. Ga deze later effe uitproberen!

    Bedankt voor de hulp man!

    Edit: Het probleem doet zich nog steeds voor! Beide adapters zitten in de muur, en zijn beiden aangesloten op de router (zoals ik al bedoelde)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het kan nog aan de xbox live problemen liggen.. het kan ook zijn dat je in de verkeerde stroom kring zit .. :eek: .. verwacht ik niet maar toch ..probeer eens een andere plek (in de buurt van je router) heb je het probleem dan nog?

    Heb je meer info om je situatie te beschrijven.. ik heb namelijk zelf geen problemen
     
  14. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, het lijkt erop dat alle problemen voorbij zijn. Wat de problemen precies waren weten we niet. Wat we wel hebben gedaan is de adapter eens een hele nacht laten insteken. Meestal had ik een ongelofelijke lag in mijn eerste Halo 3 match, en duurde het opvragen van party-details en file shares enorm lang. Maar nu, had ik een uitstekend internet. Misschien lag het probleem bij het constant veranderen van de adapter. Of zoals je al zei, de nawerken van Xbox Live. Eind goed, al goed aldus. Hartelijk bedankt voor je hulp Fardo :)
     
  15. Justjoop

    Justjoop Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb ook dat probleem. Het word eerlijk gezegd een beetje irritant al die storingen op xbox live. Ik heb xbox live 4 maanden en ik heb al 2 keer probleemen meegemaakt. Anyway weet iemand hoe ver ze zijn met die probleem??? (Ik refereer naar het probleem dat het connecten naar xbox live lukt maar als je een game op live wil spelen xbox live disconnect…..)


    Dank u voor helpen..................

    De groeten,
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Korte vraag: Wat was ook alweer die site waarbij je online met iDeal kon betalen, en dan gamerpunten en live punten etc kon kopen?
    Hij eindigde dacht ik op .nu..
    iets met gamercards.nu ofzo ?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bijna goed, t is gamecard.nu
     
  18. TommyGun91

    TommyGun91 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gold abbo was verlopen, toen kocht ik weer gold en nu krijg ik geen pop-ups onder in het beeld (zoals achievement unlocked enzo) :confused:
    Hoe kan ik dit fixxen?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    die pop ups horen gewoon te komen hoor.. misschien heb je een tijdje geen achievements gescored? Of heb je messaging uitgezet in user menu
     
  20. Nicoow

    Nicoow Rock your life

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me zegge hoe het komt dat ik de aanvraag van men vriend niet kan accepteren??

    Als ik op 'Accept friend Request' druk moet ik men w8woord van men Family settings geven en nadat ik dit gedaan heb komt er 'try again'.

    Ik dacht : missschien niet het juiste w8woord dus ga ik naar 'family settings' om het te veranderen. Maar wanneer ik op 'Xbox Live Controls' druk komt er een foutmelding : 'your windows live id is not connected'...
    Weet iemand hier een oplossing voor???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina