De HDTV thread [Deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, ik kan van iemand een 46" w2000 overnemen. Ben op het moment in het bezit van een 37" samsung r71 waar ik niet heel erg tevreden mee ben (kleuren lijken minder geworden te zijn, al kan dat ook zijn omdat ik nu af en toe ook tv kijk op een r82).

    Wat is een normale prijs voor een jaar oude w2000 (46") en wat kan ik nog voor mijn scherm krijgen? (dacht er zelf aan hem aan mijn broertje te verkopen voor 350 of zo)

    Daarnaast hoe verhoudt de w2000 zich t.o.v. de r82 van samsung (naast het feit dat hij full hd is natuurlijk)
     
  2. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het scherm nieuw zou kopen zou je 1650 euro kwijt zijn. Dit zou ik er persoonlijk niet voor over hebben, ookal is hij nieuw. Persoonlijk zou ik, als je graag een Sony wilt, voor een V3000 gaan. Hierbij krijg je zelfs nog 200 euro retour of een kleine tv cadeau ter waarde van 500 euro ofzow. Dit geldt echter alleen niet voor de meeste internetwinkels. Wel de niet-internetwinkels natuurlijk ;) Kijk anders eens op de sony site bij consumentenacties.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  3. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik idd al naar gekeken (de v3000), maar het gaat hier om een tweedehands w2000, dus daar moet wel wat van de prijs af kunnen :).
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Geen kabels? Lijkt wel een ps3! (ook Sony hè? :lol:). Deze week ga ik de ps3 ook halen trouwens, ben t wachten zat.
    Hopelijk komt die tv van je snel, kan je meteen ff n mooie review met foto's plaatsen!
    Nou precies! Ik heb toen ook mn lcd aan mn schoonouders gegeven.
    En deze week had ik n mazzeltje. Ik werd gebeld op mn 06:

    man aan de lijn: Spreek ik met Ferry
    ik: Ja dat klopt
    hij Heeft u laatst meegedaan aan een prijsvraag van
    computeridee?
    ik Ja dat klopt
    hij Nou u heeft n prijs gewonnen. Schikt het u als we
    die maandag ff komen langsbrengen?
    ik Dat is goed, goh wat leuk.
    hij Ja want u heeft een pc gewonnen
    ik Echt waar? Leuk hoor
    hij Ter waarde van €900
    ik Wat zegt u??
    hij Met n 22 inch breedbeeldscherm
    ik lol

    En inderdaad, ze hebben hem keurig gebracht. Binnenkort staan ik (en/of mn vriendin, ligt eraan welke foto ze plaatsen) in de computeridee.

    Deze nieuwe geef ik aan mn vriendin en die van haar (nog geen jaar oud) gaat naar haar ouders. :)
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Assassins Creed, maar zeker Ace Combat 6! Die vliegtuigen zijn echt heel erg mooi in hd!
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  6. Alexis

    Alexis Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    100 Hz en Full HD op een 32" LCD Panasonic. Is dit de moeite in jullie ogen? 32" is de max grootte dus Plasma is al zeker geen optie. En ik zou graag een degelijk LCD toestal 32" in huis halen. Het is vooral voor PS3 en analoge TV (in de toekomst komt er wel digitale).
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dan is Full-HD overbodig. Dit verschil zie je namelijk niet op een 32".
     
  8. Alexis

    Alexis Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook niet wanneer je blueray kijkt of games e.d. Zie je die echt helemaal niet, of bijna niet?
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Full-HD merk je pas vanaf 42" geloof ik. Dus dan maakt het met een BluRay ook niet uit.
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Je merkt er geen verschil van, alleen als je met je gezicht erbovenop zit zie je een heel erg klein verschil. Maar dat is het geld echt niet waard.

    Als je op een 42" het verschil tussen F-HD en HD-R al niet ziet vanaf meer dan 2,5 meter, denk je dan dat je het bij een scherm dat 25 cm kleiner is wel ziet?

    Gewoon overbodig en het geld zeker niet waard! Je kan het in de winkel nog testen natuurlijk maar je merkt er denk ik niks van.
     
  11. Alexis

    Alexis Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dankje wel dan in ieder geval :)
     
  12. Alexis

    Alexis Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    100 Hz is wel aangeraden volgens jullie dan? Wat zijn er juist voordelen van? En eventuele nadelen?
     
  13. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het verschil tussen full hd en hd ready op een 42" van dichtbij niet kan zien dan kan je beter helemaal afzien van een HDTV en beter eerst langs een opticien gaan.
    Maarja de meeste mensen zien ook geen verschil tussen 720p en 1080i dus sja nuff said...
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt ook niemand. Ik zeg juist dat je als je meer dan 2,5 meter van je tv afzit, je het verschil bijna niet kan zien.
     
  15. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is leuk om full hd te hebben op zo'n formaat, maar goed ik denk inderdaad niet dat je een groot verschil zult zien als je er meer dan 2 meter vanaf zit (32" scherm).

    Al hoewel ik wel denk dat je wat verschil ziet van dichtbij hoor, 32" is nou ook niet echt een miniformaat of zo :).

    En voor degene die een 71b op marktplaats wilde zetten; ik heb er 1 op marktplaats gezet (37") en het hoogste bod tot nu toe is 375e, ik denk dat ik hem dus liever voor iets minder aan mijn broertje verkoop :).
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zie dat eerlijk gezegd ook niet echt op m'n 32"! :eek:
     
  17. Alexis

    Alexis Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn eigelijk de betere LCD merken? Enkele merken die er wel bovenuitsteken met kop en schouders zoals bijvoorbeeld Panasonic met plasma tv's. Prijs kwaliteit deftig materiaal.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Samsung is een goede instapper. Sony en Philips zijn wat beter maar ook stukken duurder. Wil je een goede prijs/kwaliteit verhouding, dan kun je denk ik het beste voor Samsung gaan. Ikzelf heb de Samsung LE32S81b en ben hier razend enthousiast over!
     
  19. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee mensen ff een paar vragen:

    Ik wil binnenkort een lcd tv gaan kopen, en nou is mijn oog al een tijdje gevallen op de LE37M86... is dit een goede tv, wie heet hier ervaringen mee enzovoort?
    En dan ga ik uiteraard mijn xbox360 erop aansluiten, maar kheb dus nog de oude, die dus geen hdmi uitgang hebt... wat voor kabel kan ik dan het beste aanschaffen voor optimale graphics e.d.?

    En hebben jullie eventueel nog tips, of een andere tv die ong de zelfde prijsklasse heeft, maar beter is?

    Hoor het graag van jullie
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kun je de VGA-kabel ook op je HDTV gebruiken? Of is die alleen handig op een PC monitor?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina