[Wii] Super Mario Kart [Wii]

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 11 okt 2007.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    *kuch* GTA *kuch*

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar GTA III, Vice City en San Andreas had nooit gekunnen op de PS1. Hetzelfde met deel 4 die niet op de PS2 zou kunnen.

Veel Wii games zien er niet mooier uit, en soms zelfs lelijker. En bij heel veel spellen duw je je GC controller erin voor betere gameplay. Wat maakt de Wii dan nog zo bijzonder? Enkel de online gameplay is dan nog noemenswaardig.

Vrijwel alle games zien er dus uit als GC games, en je speelt ze als GC games. Maakt ze niet minder leuk hoor, maar je moet toch toe geven dat wel heel veel mensen door hun roze Nintendo zonnebrilletje kijken als ze het weer eens over die revolutionaire Next-Gen console hebben.

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wat "*kuch*GTA*kuch*"? Grand Theft Auto biedt een veel grotere wereld dan Mario Kart. Je kan zelf dingen ondernemen, zelf dingen creëren en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan. Met Mario Kart Wii daarentegen, race je op één baan en dat vergt nou eenmaal niet zoveel rekenkracht als een wereld van honderden kilometers. Daarom blijf ik het absurd vinden.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2008
  4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    GTA4 zal er iig wel beter uit zien dan zijn voorgangers..

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    tof spel :) net lekker veel gewonnen :D...

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben al dik 1,5 week opzoek naar een 2e stuurtje voor Mario Kart, de officiële van Nintendo dan. Nergens te vinden (heb Mario Kart trouwens ook nergens meer gezien). Lijkt onderhand wel een trend te worden bij Nintendo, producten uitbrengen die totaal niet leverbaar zijn....... |:- Het is echt een volledig zootje daar............
    Maargoed, loop ik vandaag bij Media Markt hebben ze opeens dit stuurtje:

Echter, deze mist de grote knop achterop die het Wii Wheel wel heeft en kost 17 euro ipv de 10 euro die het Wii Wheel kost. :{

Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Dat noemen ze marketing :)

Wat mij opvalt is dat er tijdens mario kart online mensen snel stoppen om niet te verliezen .
    Echt bijzonder triest :mad:

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, wees blij dat je het spel in ieder geval hebt. Ik heb 'm nog steeds niet. Wat dat betreft is Nintendo meester in het slecht leveren van producten.

9. AgentSmith

AgentSmith Guest

Vroeg me gister nog eens af wanneer je de game nu eens hebt, maar het is dus echt crisis.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Damn zeg........ |:- Echt te belachelijk voor woorden dit. Ik bedoel, de Wii is al 1,5 jaar lang onderhand niet te krijgen en nu zijn games dus ookal niet te krijgen. Het is echt een grote zooi bij Nintendo, schandalig gewoon.....

Als je de game zoekt, neem dan even contact op met Gameplayer (www.gameplayer.nl) in Gouda. Weet dat ze daar regelmatig de game binnenkrijgen.

Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Thanx, maar ik ga er niet voor naar Gouda. Ik woon toch niet in een klein dorp, dat ze het spel nergens hebben? Vandaag weer een paar winkels langs geweest; krijgen 'm misschien volgende week. Wel leuk, zo'n medewerker bij Dixons: "Hebben we eindelijk Wii's op voorraad, zijn de spellen niet leverbaar"

12. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Jammer, maar zo is het nu eenmaal. En dat terwijl de gene achteraan altijd de beste shit krijgt. Dat wegrennen (weguitloggen?) is er al sinds het begin van online gaming. nooit anders geweest. Klagen helpt niet.

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je bedoelt natuurlijk Nintendo Benelux.
    Net over de grens (Duitsland) liggen de winkels vol met officiele Nintendo producten.

Ik rij tegenwoordig >20Km verder omdat de winkels vaak door de Nederlanders worden leeg gekocht.

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Van het weekend voor het eerst Mario kart op de Wii gespeeld.
    Was ook gelijk de eerste ervaring met de Wii tho.

Maar fuck, wat is dat super koel om te spelen!
    Zou bijna alleen hiervoor al een Wii aanschaffen. :cool:

15. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is het vaak ook wel een beetje console/spel afhankelijk.
    Op een minder serieuze game op een minder serieuze console als de wii zijn mensen sneller geneigd te quitten.

16. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Of juist niet.
    Als het serieuzer is, willen ze hogere score dmv winnen ofzo, dus als ze verliezen leaven ze. En bij een minder serieuze game maakt het toch niet uit of ze verliezen of niet.
    't is maar een theorie :+

17. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me al een n0ob om dit te vragen maar ik heb per ongeluk een paar keer die foto's wat je krijgt als je de game uitspeelt op het wii-prikbord geplaatst, maar nu wil ik de dubbele foto's wissen. Maar om de een of andere reden kan ik nergens vinden hoe ik een foto wis :confused: Ik kan ze alleen bewerken of ermee puzzellen.

Weet iemand hoe je foto's kunt wissen van je prikbord (fotokanaal)

18. RNF06

RNF06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige game! Speel het nu al non-stop bij vrienden. Wil zelf ook zo graag een wii.

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds een bestelling bij bol.com. Hoewel ik het spel op 13 april had besteld en al lang en breed binnen had moeten hebben kreeg ik afgelopen week een mailtje dat het spel opnieuw geproduceerd moet worden (|:-) en ik weer lekker als vanouds mag wachten. Ik weet nog geen data, maar ik heb van wachtenden in andere PAL-landen de datum 29 mei gehoord. Dit spel is dus nog moeilijker te krijgen dan de Wii zelf, en dat zegt heel wat.

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mario Kart is idd weer erg leuk op de Wii :) Speel het spel alleen niet met het meegeleverde stuur. Ik begrijp dat dit juist de toegevoegde waarde is van deze generatie Mario Kart (de Wii besturing), maar om nou te zeggen dat het spel er beter op te besturen wordt....nee.

Deel Deze Pagina