Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Maar rechtstreeks niet toch? De HDD zijn puur gemaakt voor de Xbox 360, en daar past niets anders op toch? Bij een PS3 kan dit wel.

2. larussa

larussa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt dan weet ik genoeg.

3. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld voor me headset. en ze sturen idd een nieuwe op :). duurt wel 10 tot 15 werkdagen zei die, maar toch, hij is onderweg

4. mostertpotje

mostertpotje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort een xbox 360 alleen bij de pack die ik kocht zat geen harde schijf, nu wou ik halo 3 online team slayer spelen en stond er dat ik bepaalde maps nodig had. omdat ik die niet kan downloaden kan ik geen team slayer spelen. Is er meschien een mogelijkheid dat ik team slayer wel kan spelen zonder de map pack te downloaden of kan ik er een externe harde schijf via de usb op aansluiten?

5. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie weet een goede site waar je game guides kan bestellen. kan ze wel gebruiken maar kan nergens iets vinden

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Waarschijnlijk werd er een pot gespeeld in de nieuwe map, of je hebt hiervoor gekozen. Ook zonder HDD kun je gewoon teamslayer spelen. Mits je de goede maps uitzoekt. Een externe harde schijf kun je niet via de USB aansluiten. Alleen die van Microsoft zelf op de Xbox 360.

Probeer Gamehubs of Play-Asia eens.

7. mostertpotje

mostertpotje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, maar ik zit meestal in matchmaking en kan je daar ook op mappen zoeken

8. masxmasx

masxmasx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee.

Voor sommige playlists heb je de Heroic map pack nodig, zoals team slayer. Deze kan je onmogelijk zonder de heroic map pack spelen. (dus nee, je kan geen team slayer spelen zonder de maps)

9. XxViperxX

XxViperxX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn tegenwoordig alle nieuwe xboxen die je koopt van het nieuwe verbeterde ''falcon'' type?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee en ja .. met een pro heb je naar alle waarschijnlijkheid een falcon

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt achterop de doos kijken. Bij het serienummer staat ook hoeveel Watt de console is. Als je er eentje vind met 175Watt zit je altijd goed. In iedere gamewinkel weten ze het je ook wel te vertellen...

12. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 al vanaf de release... en hij is nu ook al buiten de garantie.. maar STEL ik krijg nu of binnekort ineens de RROD, nemen ze m dan nog wel aan om te repareren? ik bedoel.. zou t wel lame vinden als ze zeggen, '' je moet een nieuwe kopen '' ofzo.

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je hebt 2 jaar garantie op de Xbox. Máár, ze hebben de garantieperiode voor RROD verlengt naar 3 jaar. Dus je hebt nog even. ;)

14. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik ben nieuw hier.

Ik ben helemaal gek op GTA IV en ik kan niet wachten om het te spelen. Tevens is mijn pc oud aan het worden (die kan dus geen nieuwe games meer draaien).

Daarom heb ik de keuze gemaakt om een XBOX 360 te gaan kopen. Ik zag op xboxhome.nl deze actie staan: Xbox 360 Pro + GTA 4 + Halo 3 + 500 Microsoft Points. Totaal 299 euro.

Deze actie is OP=OP. Ik heb die lui al wel gemaild of ze nog paketten over hebben of dat alles al op is. Ik heb tot op heden nog niks terug gehad. Weet iemand misschien of dit het geval is? Is deze actie al lang bezig?

Zijn er ook nog andere sites/winkels waar deze actie geld voor die lage prijs?

Ik heb een nieuwe panasonic TX 32LE60F die een HDMI ingang heeft. Dit betekent toch dat ik HD beeld krijg? Daarom is het toch beter om een Xbox 360 pro aan te schaffen ipv een Xbox Arcade?

Ik neem aan dat je met microsoft points op xbox live kan? Hoeveel uur doe je met 500 microsoft points?

Dit waren mijn vragen tot zo ver, mocht ik via replys of toch nog een mail van xboxhome duidelijkheid krijgen over de beschikbaarheid van de actie dan ga ik dan toch echt mijn eerste xbox in mijn hele leven kopen :p

Bvd,

Marc

//EDIT
    Ik kreeg net een mailtje terug van xboxhome, ze zeiden dat zolang de actie op internet staat er nog steeds voorraad is. Ik heb hem direct gekocht dus in de eerste week van mei bezit ik een gloedje nieuwe xbox 306 pro :D

Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat ze hem nog wel gewoon op voorraaad hebben

Niet dat ik weet

Je moet dan nog een HDMI kabel er bij kopen (50 euro) (als je HDMI wilt gebruiken kan je beter een Elite kopen. Je krijgt bij de pro component kabels (ook ehel goed voor HD)

Microsoft Points is een betaalmiddel om content te kopen (zoals maps voor Halo 3 of andere leuke dingen. Je kan er niet mee on-line

Je krijgt als je een nieuw account aanmaakt via je xbox (silver kiest) een maand gratis live. Een live abo kost in de winkel 60 euro (op het web kan je goedkopere adressen vinden)

Ik zie net je edit .. Goede keuze :)

16. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg bij de pro dus alleen component kabels?
    En kan ik met die kabels wel HD beeld krijgen?

//EDIT
    hmmm, bij de xbox 360 arcade zit ook een hdmi ingang.
    Arcade + HDMI kabel = 300
    Pro (incl. HD Component kabels) = 300

Alleen dan heb ik bij de arcade dus beter beeld voor dezelfde prijs? Dan kon ik misschien beter voor deze optie gaan? Alleen heb ik dan geen 20 gig hardeschijf.... maar omdat ik toch niet van plan ben om Xbox live te gaan gebruiken volstaat 256mb toch ook?

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bij de arcade zit niet de hdmi kabel. De pro, arcade zijn dezelfde modellen . De arcade heeft echter geen hard disc .. dus altijd de pro kopen of elite. Met de 256mb kan je niet echt on-line spelen .. (dus nee die volstaat niet)

18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    componentn kabel is ook gewoon hd, volgens mij zit er geen of weinig verschil tussen hdmi en component

19. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik. Ik heb de HDMI kabel er al bij berekent. (Arcade 250 + HDMI kabel 50 = 300) dat is dus even duur als de Pro (zonder HDMI kabel).

Nogmaals, ik ga NIET online spelen. Dan is 256mb nog steeds niet genoeg?

Ok dat wou ik even horen :)

Er zit wél een degelijk verschil in SCART en HD ofniet? Zijn daar screens van ter vergelijking?

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    met de 256mb kan je wel gewoon je game saven, maar zal je geen voordelen hebben met betrekking tot caching.. dus heb je mogelijk wat langere laadtijden. Ook kan je dan geen nieuwe content spelen (downloads) Ik zou hoe dan ook voor de pro gaan en met de component kabels gaan spelen

Tussen Scart (SD) en HD zit veel verschil. Maar dit verschil is minder groot als je het vergelijkt met NTSC (SD) vs HD (amerikaans systeem)
    en PAL (SD) versus HD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina